Sarjassa tyhmät kysymykset:
Siinä on "napakymppi" ja sitten valkoinen ympyräalue eli keskimmäinen valkoinen. Sen jälkeen ulompi valkoinen ja ensimmäinen musta.
10 on tuo napakymppi ja keskimmäinen valkoinen, 9 on ulompi valkoinen ja ensimmäinen musta. Näinkö menee?
Linkki tauluun oli niin hirvittävä, että oli lyhennettävä
http://tinyurl.com/lj4fshx
Maalitaulu 04
4
3309
Vastaukset
- Epäselvä...
Eikö tosiaan kukaan tiedä?
- ~¢~
mitä epäselvää tuossa nyt on?
Napa on se pienin rengas. Tasatuloksissa parempi on se jolla enemmän napoja.
Mustan ja valkoisen alueen raja on tavallisesti numero-renkaassa, mutta ei tuossa taulussa. - Epäselvä...
~¢~ kirjoitti:
mitä epäselvää tuossa nyt on?
Napa on se pienin rengas. Tasatuloksissa parempi on se jolla enemmän napoja.
Mustan ja valkoisen alueen raja on tavallisesti numero-renkaassa, mutta ei tuossa taulussa.Tämä on puolustusvoimien maalitaulu nro 04, joten jossain on varmasti määritelty onko keskimmäinen valkoinen myös 10 vai onko 10 vain "napakymppi".
Taulusta se ei selviä.
"Napa on se pienin rengas. Tasatuloksissa parempi on se jolla enemmän napoja." Toki näin.
- PeeTeePeeC
Puolustusvoimain taulu no. 03 ja 04:ssä napa-10 on Ø50mm, tavallinen 10 on Ø100mm, ysi l. 9 on Ø200mm. Siitä alaspäin halkaisijat suurenevat renkaittain 100mm, koska renkaitten väli on aina 50mm.
Ysin l. 9:n alue jakautuu mustaan ja valkoiseen alueeseen. Niiden lajien tuomaroinnissa mitä minä ammun ei ole väliä onko ysi mustalla tai valkoisella.
Luulen - siis en tiedä - että puolustusvoimien taulujen valkoinen täplä on olemassa, rynnäkkökiväärin takadiopterireiän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783