Nimittäin:
Tänään näin uuden Hiacen, joka kuitenkin on täysin Citroen Jumpy. Toyotan maahantuojan edustaja tuli sillä eräälle bensa-asemalle ja esitteli autoa minulle. Ihmettelinkin miksi hän Jumpyllä ajaa, mutta siihen vaan oli merkit vaihdettu.
Mites nyt suu pannaan, Tojoterot?
Toyota luottaa Citroen laatuun!
46
566
Vastaukset
- Ave mies
Tuleepahan meile Toytan omistajile sitten myös vertalu testien voitajakin kun niitä ei viellä ole tulut , Hiiasse ku on olut kaikkiin vertailu testien viimoinen aína ,Siitä alkoi paketti autoilun ylä mäki myös meile Toitootan omistajile.
- chillet martin
Kuinhan paljon citikka on joutunut maksaan että saa toyotan merkin nokalleen?
Tästä lähin kierrän tuollaiset sekasikiö autot kaukaa.
Itse muuten ajan aston-martinilla ja siihen ei ole huolittu yhtään ranskalais/kiinalais osaa.- Ei riisipusseille
Onhan se Toyota joutunut maksamaan paljon, että saa kunnolliseen autoon merkkinsä.
Itse en huoli mitään vinokiikareiden tekemiä tuotteita, en edes sytytystulppia.
- p9v7bn
Ikävävä kyllä helposti hajoavan kaasunestejousituksen osat ym tulee kiinasta.
Sitä en tiedä voiko laatu vielä huonontua ranskalaisesta mutta itseppä olet osasi valinnut. Kerran vatipää, aina vatipää.- NautiskeIija
On teillä heikkolahjaisilla ennakkoluulot. Katsopas kun PSA:n tuotteet ovat tuollakin kärkipäässä, aasialaisia löytyy sitten huonoimpien joukosta. Mutta kun älykkyysosamääräsi on alle kengännumerosi niin tuskinpa osaat lukeakaan.
http://www.iltalehti.fi/autot/2013043016964403_au.shtml - tojoturot
NautiskeIija kirjoitti:
On teillä heikkolahjaisilla ennakkoluulot. Katsopas kun PSA:n tuotteet ovat tuollakin kärkipäässä, aasialaisia löytyy sitten huonoimpien joukosta. Mutta kun älykkyysosamääräsi on alle kengännumerosi niin tuskinpa osaat lukeakaan.
http://www.iltalehti.fi/autot/2013043016964403_au.shtmlTojot vaan on niin idiootteja.
- hulestunut
Ilmeisesti moottorista syöksynyt öljy on tuhonnut aivosi. Minkähän takia PSA on konkurssissa kun se tekee niin hyviä autoja? Ja rallissakin on menestystä ollut silloin kun muut laatumerkit ei osallistu?? Suosittelen että kiedot vakiovarusteena tulevan nokkapeiton pääsi ympärille ja pyydät poikaystävääsi viemään sinut äitisi hoiviin. Ei tee hyvää keski-ikäisen miehen olla liian montaa tuntia poissa kotoaan.
- Etsi oksa
Ei se ole missään konkurssissa. Rallissa on moni yrittänyt Citikkaa vastaan, Ford, BMW (Minillä), Suzuki, Subaru jne. Nyt Lööpin vetäydyttyä (kaksi voittoa tänä vuonna) sitten Folkkari juhlii. Ennen Citikkaa Pösö juhli rallissa ja oli kovat nimet vastassa.
Suosittelen, että kaivaudut sieltä peräkammaristasi ja pyydät äitiäsi etsimään mahdollisimman tukevan oksan...
- Ford Transit rule's
Toyota tehnyt auton ja saanut situkan keulamerkin, josta patonkikonserni on maksanut isot rahat. Näin se menee!!
- outo poika luulee
Niinhän sitä outo poika luulee kun ei voi totuutta tunnustaa.Kyllä se maksumies on siellä itäisillä mailla.
- NeIson
Näinköhän pitää vaihtaa Citikka vaikka Volkkariin kun hävettää Citikan ja Toyotan yhteistyö. Aikoinaan jouduin ajamaan Toyotalla ja kyllä hävetti. Ja harmitti kun oli hirveä ajaa.
- hig-ace
Juurihan unirättiään pureskelevat citikkanerot vaahtosivat ettei millään testeillä ole merkitystä. Päättäkää jo!
- NeIson
Ei olekaan testeillä merkitystä. Mutta kun palstan provoilijat väittävät, että Citikka on aina viimeisten joukossa luotettavuustutkimuksissa niin ammutaan välillä provot komeasti alas.
- kylläteroakismittää
NeIson kirjoitti:
Ei olekaan testeillä merkitystä. Mutta kun palstan provoilijat väittävät, että Citikka on aina viimeisten joukossa luotettavuustutkimuksissa niin ammutaan välillä provot komeasti alas.
Osui ja upposi!
- iubyu
Sinä et henkiseltä jumiltasi pysty ampumaan kuin hernepyssyllä. Juuri sillä jonka sait 6-vuotislahjaksi stetsonin kanssa. Pidät niitä päivittäin vieläkin vaikka eläke jo lähenee. Ajat citikalla kun et muista autoista tiedä.
- NeIson
Sinä et osaa koskaan edes vastata oikeaan kohtaan. En aja tällä hetkellä Citikalla. Nämä automerkit olen omistanut (tai vaimo), vähintään yhden kutakin:
Audi
BMW
Citroen
Fiat
Ford (saksalaisia ja amerikkalaisia)
Opel
Peugeot
Saab
Subaru
Toyota
Volvo
VW
Parhaat ovat olleet Audi, Citroen ja Peugeot. Huonoin Toyota.
- ln9uvr
Voi raukkaa, etkö ole koskaan päässyt kunnon autolla ajamaan. Esim MB?
- NeIson
Ei sinulta onnistu vastaaminen oikeaan kohtaan. No ei noilla lahjoilla onnistu mikään.
Olen ajanut Mersuilla mutta en omistanut. Mersu on pappa-auto, ostan sitten pappana. - jjhvugfcugf
MB Citan on oikeasti Renault.
- kubye000
Kirjoituksistas päätellen olet jo yli 90v. Eikö sen ikäinen ole pappa? Korttia ei sinulla ole ollut vuosiin. Olethan kuuro ja sokea, etkä pelkästään automerkkiesi suhteen.
- NeIson
Etköhän sinä ole se kuuro ja sokea kun et edes näe tuota vastaus-nappia. Nyhverö sossun elätti olet. Autoista et ymmärrä enempää kuin sika hopealusikasta.
- hgchjcfk
Niin varmaan näit. Mutta jos näit, se ei ole PSA:n tekemä.
Se PSA-Toyota on Proace. - RCZ ei ole tojota
siis vaikka on Citroen palsta niin tojotat, vitun maailman lopun vehkeet, pitää täännekkin vetää kaskusteluun mukaan. Ihme tojoterot terrorisoi koko saatanan Suomi24:sta.
Itsellä on PSA:n RCZ ja koskaan en tule edes katsomaan mitään riisikuppia.- rzc resu
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=61722.0
varo huonoja kiinalaisten kopioita: TT audista kinkit kopioineet tuon rzc pökötin ja myyneet ranskis tolloille piirustukset ja he tekivät: ja myyntimenestys: rihkama käy köyhille kaupaksi, ylläpito vaan ei ole halpaa psa tuotteissa jos ajaa meinaa
- Niinpä niin.......
Niin ovat kuin kaksi marjaa!
Kummatkin ovat jotain Pro-juttua. Olin Toyota liikkeessä ja kyllä siellä myönnettiin että Citroenin tekniikasta on kyse, vaikka Toyotan merkit ovat kohdillaan.
Katsokaapa oheisia: sama auto, eri merkit:
http://kansaonpuhunut.fi/embed/pro.html
http://www.toyota.fi/cars/new_cars/proace/index.tmex - C.O.P.
Jees.
Näin se vaan on: Hiacen seuraaja on Jumpy tms.
Kuinkahan moni tälle palstalle nillittänyt tojotero menee kaulakiikkuun nyt? Toivottavasti moni.
Uuuuhh... maximum uuuuhhhh......
Niin se vaan maailma ja laadun arvostus muuttuu. - faktaapatonkiukoille
Aidot japanilaiset hiacet ovat liikenteessä vielä vuosikymmenienkin päästä, kun kaikki jumpyt ja proacet ovat olleet paalattuna jo vuosia. Kyllä se niin on että jos osissa lukee denson sijasta valeo, niin voi voi mitä sontaa.
- The Pro
Aidot Hiacet ovat ruosteessa jo muutaman vuoden ikäisinä eikä niillä ole voinut ajaa kuin lähinnä terveisiä perille. Proacea voi sitten käyttään ihan oikeaan työkäyttöön.
- onnellinenhiacemies
Sittenhän olet iloinen,kun ilmeisesti omistat Hiacen ja se kun mielestäsi kestää vuosikymmeniä,niin sinun ei tarvitse koskaan enää vaihtaa autoa.Pelkkää ajoa,ainoastaan polttoainetta tankkiin.Ja jos vaikka tulee kolari ja selviät siitä hengissä (Toyotan tekemä uusi Hiace=suomessa kielletty huonon kolariturvallisuuden ja päästöjen takia) ja Hiacesi menee rikki,niin afrikasta hakemalla saat taas -80 luvulla tehdyn Hiacen,jolla ajat ainakin 50 vuotta.
- proace ventura
Sama kait sille mihin tojota luottaa.., luottaako pakun potentiaaliset ostajat tähän ranskan pommiin?. taitaa mersun, vw, ja opelin pakukauppa lähtä nousuun...kun pahin kilpailija hiace poistunut markkinoilta ja ranskan romua tilalle..hah haa..., eihän isommin sitikkaa ja pösöä näkynyt vaativissa hommissa: puolustusvoimilla, taksina, ambulansseissa, palokunnalla yms, miksiköhän...?
- lanssikuski 10
Tässä sulle pari vastausta, takseissa ko merkkiä näkyy useinkin, enemmän kuin ahtaita, pieniä ja ruosteisia toipottia, puolustusvoimilla, palokunnalla jne., ei näe toipottia missään, ambulansseina mersut lähes yksinvaltiaita, koska saksanmaa on lähes ainoa, joka tekee lansseihin varusteita, korimuutoksia jne., koreja toki muokataan suomessa jonkinverran ja niihin lisätään suomen lainsäädännön mukaisia varusteita ja laitteita, toipottaan kun ei mahtuis edes nykyiset paarit sisälle.
- PSA rules
Nimenomaan pakun ostajat luottavat. PSA:n pakuilla ajetaan pitkiä matkoja ja raskaat kuormat tavaratilassa, Tojotan Hiacella lyhyitä matkoja koska ajo-ominaisuudet ovat niin huonot, ruostuu pahoin ja melu on valtava.
PSA:n pakut ovat ottaneet suurissa pakutesteissä voittoja kun taas Hiace on ollut se viimeinen jumbo. - fra ylivoimaa !!!
lanssikuski 10 kirjoitti:
Tässä sulle pari vastausta, takseissa ko merkkiä näkyy useinkin, enemmän kuin ahtaita, pieniä ja ruosteisia toipottia, puolustusvoimilla, palokunnalla jne., ei näe toipottia missään, ambulansseina mersut lähes yksinvaltiaita, koska saksanmaa on lähes ainoa, joka tekee lansseihin varusteita, korimuutoksia jne., koreja toki muokataan suomessa jonkinverran ja niihin lisätään suomen lainsäädännön mukaisia varusteita ja laitteita, toipottaan kun ei mahtuis edes nykyiset paarit sisälle.
Ok, yhden pösön taksitolpalla näin: öljyt oli laskenut allensa ja C5 sitikan falck auton lavalla, eli pari kappaletta ainakin on taksina, tojotia ei ollenkaan: yhteenveto: ranskalaiset tekee maailman parhaat autot ja ydinvoimalat: varmasti valmistuvat ajallaan.....japsit ei osaa autoja tehdä: eivät kelpaa kellekään, usa jossa vahva kuluttajasuoja: ranskis merkit sielläkin myydyimpien joukossa, japsit sinne ei uskalla niille markkinoille mennä kun menisivät tehtaat konkurssiin kun niin vikaisia autoja, ja japsit ei ymmärrä elektroniikan päälle myöskään mitään; siinäkin ranskikset kunkkuja; suomessa ja muualla maailmassa ranskis telekkarit ja muu elektroniikka ylivoimaista laatua myyntitilastojen mukaan
- 23+16
fra ylivoimaa !!! kirjoitti:
Ok, yhden pösön taksitolpalla näin: öljyt oli laskenut allensa ja C5 sitikan falck auton lavalla, eli pari kappaletta ainakin on taksina, tojotia ei ollenkaan: yhteenveto: ranskalaiset tekee maailman parhaat autot ja ydinvoimalat: varmasti valmistuvat ajallaan.....japsit ei osaa autoja tehdä: eivät kelpaa kellekään, usa jossa vahva kuluttajasuoja: ranskis merkit sielläkin myydyimpien joukossa, japsit sinne ei uskalla niille markkinoille mennä kun menisivät tehtaat konkurssiin kun niin vikaisia autoja, ja japsit ei ymmärrä elektroniikan päälle myöskään mitään; siinäkin ranskikset kunkkuja; suomessa ja muualla maailmassa ranskis telekkarit ja muu elektroniikka ylivoimaista laatua myyntitilastojen mukaan
Tekeväthän ranskalaiset paremmat ydinvoimalatkin. Fukushimakin on taas vuotanut. Ranskalainen ei tekisi koskaan samanlaista suunnitteluvirhettä ydinvoimalaan kuten japsit tekivät.
Amerikassa ei aikanaan hyväksytty Citroenin kaasunestejousitusta sen vuoksi, että puskurit eivät ole vakiokorkeudella.
ADAC:in tiellejättämistilastossa ranskikset pärjäävät yhtä hyvin tai paremmin kuin japsit.
Ja ranskikset eivät ruostu kuten japsipommit. - ex406 st
23+16 kirjoitti:
Tekeväthän ranskalaiset paremmat ydinvoimalatkin. Fukushimakin on taas vuotanut. Ranskalainen ei tekisi koskaan samanlaista suunnitteluvirhettä ydinvoimalaan kuten japsit tekivät.
Amerikassa ei aikanaan hyväksytty Citroenin kaasunestejousitusta sen vuoksi, että puskurit eivät ole vakiokorkeudella.
ADAC:in tiellejättämistilastossa ranskikset pärjäävät yhtä hyvin tai paremmin kuin japsit.
Ja ranskikset eivät ruostu kuten japsipommit.http://keskustelu.suomi24.fi/node/11090941
Ja tuohon ruostumiseen: ei ranskikset niin pitkään tekniikalleen kestä että ehtisivät ruostua: ruostuminen on korvattu teknisillä vioilla !!!!!, ainakin 406 ruostui siinä kuin corolla.. - Näinävuosina
23+16 kirjoitti:
Tekeväthän ranskalaiset paremmat ydinvoimalatkin. Fukushimakin on taas vuotanut. Ranskalainen ei tekisi koskaan samanlaista suunnitteluvirhettä ydinvoimalaan kuten japsit tekivät.
Amerikassa ei aikanaan hyväksytty Citroenin kaasunestejousitusta sen vuoksi, että puskurit eivät ole vakiokorkeudella.
ADAC:in tiellejättämistilastossa ranskikset pärjäävät yhtä hyvin tai paremmin kuin japsit.
Ja ranskikset eivät ruostu kuten japsipommit.Sitikoissa on se vika että:
-Ei ole takavetoisia malleja ja nelivedotkin harvassa.
-Vakiona tehoa tehokkaimmassakin mallissa olematon määrä (Ei taatusti pärjää yhdellekkään vakiolle tai viritetylle toyota supralle tai nissan skylinelle, GT-R:stä puhumattakaan tai muullekkaan JDM turbo vehkeelle)
-Ruma muotoilu osassa autoja (tämä tosin makuasia)
-Kestävyys on heikko tietyissä malleissa tai ainakin yksilöissä, löytyy omakohtaista kokemusta ainakin xsaroista ja xantioista ja ei nuo tilastoissakaan kestävimpien paikalla ole paljoa näkynyt. Ainoastaan ruostuminen on sitikoissa vähäistä, sitikka on myös ainut auto josta olen nähnyt jakohihnan katkeavan jo alle 70 000km kohdalla.
-Ei urheiluautoja mallistossa lainkaan.
-Ei herätä intohimoa tai omistushalua omalla kohdalla ellei hirveästi lyö tuninkia ja sekin on jo sitikan kohdalla vähän liikaa.
Nykyään itse olen siirtynyt japanilaisiin autoihin koska niissä on jokin mikä kiehtoo. JDM autot herättää intohimoa ja koko siihen liittyvä kulttuuri. Mikään ei voita sitä tunnetta kun ajaa takavetoisella Nissan Skylinella asfalttisella syrjätiellä ja lyö kaasua niin että turbo ulvoo ja lentää g-voimista penkkiin kiinni. Lisäksi Skylinet ja suprat esim ainakin tässä kaupungissa kääntää päitä mitä en ihmettele lainkaan kun taas sitikalla ajaessa tuskin kukaan edes huomaa. Sitikalla ei myöskään driftinkiä harrasteta koska ei ole takavetoa taikka tehoa ilman hirveetä virittämistä joka ylittää sen 20% sallitun rajan. Ja fra ylivoimaa! nimimerkille sen verran että minkä takia sitten Toyota on maailman myydyin autovalmistaja jos japsit ei myy ja miksi tämmösiä tuloksia tulee http://www.automerkit.fi/uutiset/palvelut/artikkelit/japanilaiset-jyraeaevaet-laadukkaimpien-autonvalmistajien-listalla-usassa.html ? Lisäksi PSA meinasi jo mennä konkurssiin... - kubydr
Näinävuosina kirjoitti:
Sitikoissa on se vika että:
-Ei ole takavetoisia malleja ja nelivedotkin harvassa.
-Vakiona tehoa tehokkaimmassakin mallissa olematon määrä (Ei taatusti pärjää yhdellekkään vakiolle tai viritetylle toyota supralle tai nissan skylinelle, GT-R:stä puhumattakaan tai muullekkaan JDM turbo vehkeelle)
-Ruma muotoilu osassa autoja (tämä tosin makuasia)
-Kestävyys on heikko tietyissä malleissa tai ainakin yksilöissä, löytyy omakohtaista kokemusta ainakin xsaroista ja xantioista ja ei nuo tilastoissakaan kestävimpien paikalla ole paljoa näkynyt. Ainoastaan ruostuminen on sitikoissa vähäistä, sitikka on myös ainut auto josta olen nähnyt jakohihnan katkeavan jo alle 70 000km kohdalla.
-Ei urheiluautoja mallistossa lainkaan.
-Ei herätä intohimoa tai omistushalua omalla kohdalla ellei hirveästi lyö tuninkia ja sekin on jo sitikan kohdalla vähän liikaa.
Nykyään itse olen siirtynyt japanilaisiin autoihin koska niissä on jokin mikä kiehtoo. JDM autot herättää intohimoa ja koko siihen liittyvä kulttuuri. Mikään ei voita sitä tunnetta kun ajaa takavetoisella Nissan Skylinella asfalttisella syrjätiellä ja lyö kaasua niin että turbo ulvoo ja lentää g-voimista penkkiin kiinni. Lisäksi Skylinet ja suprat esim ainakin tässä kaupungissa kääntää päitä mitä en ihmettele lainkaan kun taas sitikalla ajaessa tuskin kukaan edes huomaa. Sitikalla ei myöskään driftinkiä harrasteta koska ei ole takavetoa taikka tehoa ilman hirveetä virittämistä joka ylittää sen 20% sallitun rajan. Ja fra ylivoimaa! nimimerkille sen verran että minkä takia sitten Toyota on maailman myydyin autovalmistaja jos japsit ei myy ja miksi tämmösiä tuloksia tulee http://www.automerkit.fi/uutiset/palvelut/artikkelit/japanilaiset-jyraeaevaet-laadukkaimpien-autonvalmistajien-listalla-usassa.html ? Lisäksi PSA meinasi jo mennä konkurssiin...Olet harvinaisen terävä nuorimies. Pärjäät varmasti elämässä. Jos et sorru ranskalaiseen autoon enää.
- Mökäfoni
Näinävuosina kirjoitti:
Sitikoissa on se vika että:
-Ei ole takavetoisia malleja ja nelivedotkin harvassa.
-Vakiona tehoa tehokkaimmassakin mallissa olematon määrä (Ei taatusti pärjää yhdellekkään vakiolle tai viritetylle toyota supralle tai nissan skylinelle, GT-R:stä puhumattakaan tai muullekkaan JDM turbo vehkeelle)
-Ruma muotoilu osassa autoja (tämä tosin makuasia)
-Kestävyys on heikko tietyissä malleissa tai ainakin yksilöissä, löytyy omakohtaista kokemusta ainakin xsaroista ja xantioista ja ei nuo tilastoissakaan kestävimpien paikalla ole paljoa näkynyt. Ainoastaan ruostuminen on sitikoissa vähäistä, sitikka on myös ainut auto josta olen nähnyt jakohihnan katkeavan jo alle 70 000km kohdalla.
-Ei urheiluautoja mallistossa lainkaan.
-Ei herätä intohimoa tai omistushalua omalla kohdalla ellei hirveästi lyö tuninkia ja sekin on jo sitikan kohdalla vähän liikaa.
Nykyään itse olen siirtynyt japanilaisiin autoihin koska niissä on jokin mikä kiehtoo. JDM autot herättää intohimoa ja koko siihen liittyvä kulttuuri. Mikään ei voita sitä tunnetta kun ajaa takavetoisella Nissan Skylinella asfalttisella syrjätiellä ja lyö kaasua niin että turbo ulvoo ja lentää g-voimista penkkiin kiinni. Lisäksi Skylinet ja suprat esim ainakin tässä kaupungissa kääntää päitä mitä en ihmettele lainkaan kun taas sitikalla ajaessa tuskin kukaan edes huomaa. Sitikalla ei myöskään driftinkiä harrasteta koska ei ole takavetoa taikka tehoa ilman hirveetä virittämistä joka ylittää sen 20% sallitun rajan. Ja fra ylivoimaa! nimimerkille sen verran että minkä takia sitten Toyota on maailman myydyin autovalmistaja jos japsit ei myy ja miksi tämmösiä tuloksia tulee http://www.automerkit.fi/uutiset/palvelut/artikkelit/japanilaiset-jyraeaevaet-laadukkaimpien-autonvalmistajien-listalla-usassa.html ? Lisäksi PSA meinasi jo mennä konkurssiin..."Lisäksi Skylinet ja suprat esim ainakin tässä kaupungissa kääntää päitä... "
Tässä kaupungissa jokainen japsisportti pitää niin helvetillistä mekkalaa, että jotenkin vaan aina tulee vilkaistua että mikä rallilada vai ruosteinen Sierran raato sieltä on tulossa. Ja aina ihmetys on yhtä suuri, kun se möykän lähde onkin ulkoisesti ihan siistin näköinen japsivekotin. Miksi ihmeessä noista japsivehkeistä on aina pakko poistaa äänenvaimennin?
Toinenkin asia näissä "urheiluautoissa" ihmetyttää: Lippispäät lähtevät niillä kuivalla kesäkelillä risteyksestä liikkeelle aivan kuin alla olisi peilijää. Kun valot vaihtuu vihreiksi kone meinaa ensin sammua ja sen jälkeen risteyksessä käännytään tosi varovasti ja hitaasti ettei vaan perä lähde alta... Olisi ihan kiva, jos risteyksestä pääsisi samoilla vihreillä kolmaskin auto, mutta ei.
Mun mummonikin poistuu 1.1 Puntolla risteyksestä reippaammin.
Ja mitä siihen muotoiluun tulee, niin itse en anna kovin hyvää arvosanaa myöskään noille Suprille ja Skylineille. Menevät ihan samaan sarjaan Xsaran ja C5:n kanssa. Ei siinä ole muotoilijalla ollut paljoa mielikuvitusta kun noita on piirretty, eikä se takaluukun kanteen liimattu lintulauta kokonaisuutta ainakaan kaunista.
Sori jos yleistin, mutta tälläinen vaikutelma mulle on jäänyt noista japsisporteista. Saattaa toki olla, että ne hiljaiset ja muun liikenteen tahtiin liikkuvat laitteet jää huomaamatta. - kylsetiedetään
PSA rules kirjoitti:
Nimenomaan pakun ostajat luottavat. PSA:n pakuilla ajetaan pitkiä matkoja ja raskaat kuormat tavaratilassa, Tojotan Hiacella lyhyitä matkoja koska ajo-ominaisuudet ovat niin huonot, ruostuu pahoin ja melu on valtava.
PSA:n pakut ovat ottaneet suurissa pakutesteissä voittoja kun taas Hiace on ollut se viimeinen jumbo.Siksi tojo yrittääkin pelastaa jotain turvautumalla ranskalaiseen osaamiseen.
- Sulla ei oo
fra ylivoimaa !!! kirjoitti:
Ok, yhden pösön taksitolpalla näin: öljyt oli laskenut allensa ja C5 sitikan falck auton lavalla, eli pari kappaletta ainakin on taksina, tojotia ei ollenkaan: yhteenveto: ranskalaiset tekee maailman parhaat autot ja ydinvoimalat: varmasti valmistuvat ajallaan.....japsit ei osaa autoja tehdä: eivät kelpaa kellekään, usa jossa vahva kuluttajasuoja: ranskis merkit sielläkin myydyimpien joukossa, japsit sinne ei uskalla niille markkinoille mennä kun menisivät tehtaat konkurssiin kun niin vikaisia autoja, ja japsit ei ymmärrä elektroniikan päälle myöskään mitään; siinäkin ranskikset kunkkuja; suomessa ja muualla maailmassa ranskis telekkarit ja muu elektroniikka ylivoimaista laatua myyntitilastojen mukaan
edes varaa ajaa taksilla. Jaappanilaisten tosiaan kannattais pysyä siinä telkkareiden yms.kopioimisessa, sen ne pikkupirulaiset osaavat! Tosin useimmiten erittäin huonolla menestyksellä. Kaikki, siis ihan kaikki, ne ovat kopioineet muilta, kehtaavat pirulaiset vielä kehua tekeleitään, made in japan, kiss my ass!
- bambulanssi
Jos saisin sairaskohtauksen, niin ennemmin jäisin kadulle makaamaan kun menisin vaarantamaan lisää terveyttäni menemällä PSA.n tuotteen kyytiin.
- Toyota= romuläjä
Minä taas saisin ennemin sairaskohtauksen kuin menisin Tojotan ruosteeseen romuläjään kyytiin.
- Fireball...
Mutta siihen menee: säästöjä haetaan: pösö ja sitikka pelastushommiin: potilasjonot lyhenee..palokunnalla tosin hommia riittää kun sammuttelevat..ranskis autot syttyvät "näpeämmin" kuin kuiva suomalainen tuohi...!!!
- tojon parantaja
Sun kannattaa mennä ihan saman tien kadulle makaamaan, tekstistäsi päätellen joku ameeba on jo pahasti syövyttänyt aivosi.
- Yarismadeinfrance
Toyota Yariksethan tehdään ranskassa.
- hikase
no joo Hiacen moottori ja voimansiirto oli lujia paitsi viiitonen, sähkö johdot aika onnettomia pakkasiin, mun hiace tunnettiin siitä että takavalot toimi.
Peltorit päässä tuli kyllä ajeltua sillä nosti keksinopeutta, ekaojen hikasien nopeumittarit valehtelekin parikymentä kilsaa. mutta halvaksi käyttövehkeeksi se oli tarkoitettukin ja täytti hyvin paikkansa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795