Mitä kirjoja ja dvd:itä krav magasta on olemassa suomen kielellä?
Vastaukset 5
- aramis3
En löytänyt netistä yhtään suomeksi.
- uskonen
http://www.spartanshop.fi/fi/defendo/122-defendo-dvd-super-package-harjoitusveitsi.html
tuossa hyvä suomalainen paketti- Aramis3
Scandinavian defendo dvd Fighting tactics ja self-defence on kyllä hyvä, mutta oli kallis (70 €). Sain sen joululahjaksi. Defendo soveltuu mielestäni paremmin turvallisuusalan voimankäyttötilanteisiin ja lukemani perusteella siviili-krav maga taas paremmin siviili-itsepuolustukseen.
- kravdefendo
Aramis3 kirjoitti:
Scandinavian defendo dvd Fighting tactics ja self-defence on kyllä hyvä, mutta oli kallis (70 €). Sain sen joululahjaksi. Defendo soveltuu mielestäni paremmin turvallisuusalan voimankäyttötilanteisiin ja lukemani perusteella siviili-krav maga taas paremmin siviili-itsepuolustukseen.
Kyseessähän on ihan eri laji.
- tikka9
englanninkielisiä krav maga kirjoja voi tutkia kuvista, jos ei jostain syystä englantia ymmärrä.
on mielenkiintoista nähdä erilaisia tekniikoita, jotka ei kuitenkaan ole välttämättä samoja joita kmg tasokokeissa kysytään.
ainakin pääkaupunkiseudun kirjastojen helmet-hausta hakusanalla krav maga löytyy.
suomeksi löytyy lähinnä lyhyt esittely yhtenä monista, kirjoissa joissa kamppailulajeja esitellään laajemmin. esim Jarmo Österman kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684