Kirjat ja dvd:t suomeksi

aramis3

Mitä kirjoja ja dvd:itä krav magasta on olemassa suomen kielellä?

5

382

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aramis3

En löytänyt netistä yhtään suomeksi.

• uskonen
      • Aramis3

Scandinavian defendo dvd Fighting tactics ja self-defence on kyllä hyvä, mutta oli kallis (70 €). Sain sen joululahjaksi. Defendo soveltuu mielestäni paremmin turvallisuusalan voimankäyttötilanteisiin ja lukemani perusteella siviili-krav maga taas paremmin siviili-itsepuolustukseen.

• kravdefendo
        Aramis3 kirjoitti:

Scandinavian defendo dvd Fighting tactics ja self-defence on kyllä hyvä, mutta oli kallis (70 €). Sain sen joululahjaksi. Defendo soveltuu mielestäni paremmin turvallisuusalan voimankäyttötilanteisiin ja lukemani perusteella siviili-krav maga taas paremmin siviili-itsepuolustukseen.

Kyseessähän on ihan eri laji.

• tikka9

englanninkielisiä krav maga kirjoja voi tutkia kuvista, jos ei jostain syystä englantia ymmärrä.
      on mielenkiintoista nähdä erilaisia tekniikoita, jotka ei kuitenkaan ole välttämättä samoja joita kmg tasokokeissa kysytään.
      ainakin pääkaupunkiseudun kirjastojen helmet-hausta hakusanalla krav maga löytyy.
      suomeksi löytyy lähinnä lyhyt esittely yhtenä monista, kirjoissa joissa kamppailulajeja esitellään laajemmin. esim Jarmo Österman kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe