Toyota Airport, suosittelen!

ToyotaMan1

Huomio pääkaupunkiseudun Toyota-autoilijat!
Tarvitessanne pikahuoltopalvelua muistakaa Toyota Airport!
Toyota Kaivokselan pikahuolto aivan täynnä ja normihuollossa 3 viikon jono.
Toyota Airportiin pääsin heti, jonottamatta.
Suosittelen!

9

3276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sartsa5

      Huollosta en tiedä, mutta käytetyn auton ostoa en ko. liikkeestä suosittele. Kun perävalot näkyy, ei myyjäliikettä kiinnosta enää v.....akaan!

      • Sakkeus84

        Laita asia kuluttajariitalautakuntaan. Itse sain kylmän vastauksen asialliseen reklamaatioon. Kielsivät korvausvastuun täysin, vaikka itse virhe oli selvä ja kehittivät mitä mieluvituksellisimpia tarinoita, joilla selittivät vikaa. Kuluttajariitalautakunta suositti korvausta, jonka kuitenkin maksoivat.


    • ave ave

      Joo,

      Samanlainen huijari korjaamo kuin muutkin pääkallot.

      Kaivoksela niistä rehellisin ja kertoo viat takuuaikana joita voi korjata takuun piikkiin. Muut salaavat ne ja takuun loputtua kertovat auliisti että ovat huomanneet samat viat takuun aikana, mutta korjataan nyt koska maksaja on varma.

    • Juki100

      samoja kokemuksia kuin sartsa5, ala arvoista toimintaa Toyota Airport ja lisäksi valehdellaan asiakkaalle pokkana, millä yritetään peitellä omat mokat, sitä liikettä en voi suositella, varsinaisesta huollosta ei kokemuksia, eikä kyllä kiinnosta kokeilla.
      Nelipyörä Hyvinkää ja Auto Arita Järvenpää hyviä kokemuksia.

    • Anonyymi

      Toyota Airport on laskenu tasoa tosi paljon.Olisiko vaikkuttanut siihen että konserni kuuluu nykyään metroautolle.samaa palvelua kuin itäkeskuksessa kuin airportissa.kun kysyy neuvoa vastaus en pysty puhelimen kautta korjaamaan autoasi.taitaa olla viisasta vaihtaa merkiä johinki muuhun kuin toyotaan.aikasemmin sai palvelua mutta nyt suunsoittoa.väsyny koko toyota henkilökunta.

    • Anonyymi

      Mitä mitä, mulle on opetettu lapsesta asti ettei Toyotassa ole koskaan mitään vikaa ja täällä uskoani on vahvistettu kovin. Voinko enää mihinkään uskoa?
      Omissa Toyotissani ei ole ollut koskaan mitään vikoja. Isoja huoltoja on tehty joskus yllätyksenä ja maksanutkin aika paljon, mutta minä ajan aika paljon, noin 8000km vuodessa, eli melkein joka päivä käyn kirkolla kaupassa tai terveyskeskuksella.

    • Anonyymi

      Ala arvoista palvelua tarjosivat Volvosta 2000 kun muualla sain 9000 osta saisi vaihtaa ammattia siellä

    • Anonyymi

      Toyota Airport...........eivät osaa korjata edustamaansa autoa.Vika kun tulee,niin 2-3kertaa joutuu käyttämään samasta viasta ja joka kerta maksu vianetsinnästä.Takuuaikanakaan eivät korjaa vikaa,vaan odottelevat takuuajan umpeutumista.

    • Anonyymi

      Toyotissa ei ole mitään huollontarvetta, muuta väittävät ovat natseja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe