Olen lukenut, että rottatytöt kiipeilevät ja pojat laiskottelevat enemmän, joten tytöillä häkin korkeus olisi tärkeämpi, ja pojilla pohjan koko. Jos tää on totta, minkäkokoinen pohja tyttöjen häkissä pitäisi olla, jos korkeutta on tilaa pistää vaikka kattoon asti? :D
Tyttöjen häkin väh. pohjapinta-ala?
häkinkoko?
2
133
Vastaukset
Mun mielestä esim. 80x50cm on hyvä, siinä mahtuu vähän juoksemaankin, ja laittamaan virikkeitä. Riippuu toki siitä miten paljon ne saavat juosta vapaana lattialla.
- 4 tytön omistaja
Itse korkeudeksi laittaisin 160 cm! Tasoja mahtuu ja köysiä piiloja yms. ja tytön tylleröiset kirjaimellisesti ovat innosta piukeana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980