Olen lukenut, että rottatytöt kiipeilevät ja pojat laiskottelevat enemmän, joten tytöillä häkin korkeus olisi tärkeämpi, ja pojilla pohjan koko. Jos tää on totta, minkäkokoinen pohja tyttöjen häkissä pitäisi olla, jos korkeutta on tilaa pistää vaikka kattoon asti? :D
Vastaukset 2
Mun mielestä esim. 80x50cm on hyvä, siinä mahtuu vähän juoksemaankin, ja laittamaan virikkeitä. Riippuu toki siitä miten paljon ne saavat juosta vapaana lattialla.
- 4 tytön omistaja
Itse korkeudeksi laittaisin 160 cm! Tasoja mahtuu ja köysiä piiloja yms. ja tytön tylleröiset kirjaimellisesti ovat innosta piukeana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591