Olemme suunnitelleet, että menisimme tuohon huoneistohotelliin Finmatkojen matkoilla tammikuussa. Jos joku tuolla lomaillut haluaisi kertoa kokemuksistaan niin kaikki tieto ko. hotellista olisi enemmän kuin tervetullutta.
Kiitos jo etukäteen!
Waterfront Suites By Centara, Karon Beach
3
102
Vastaukset
- helena331
Olimme ko. hotellissa helmikuussa 2013. Kiva hotelli lähellä rantaa. Henkilökunta erittäin ystävällistä ja avuliasta ja huoneet todella tilavia. Meillä pelkästään postitiivista sanottavaa ko. hotellista ja olemme luultavasti lähdössä samaan hotelliin ensi talvenakin :)
- vähän huvittaa
ei se nyt niin hyvä voi olla että kannattaa samaan mennä...mitä järkeä siinä nyt on kun Phuket on täynnä hienoja hotelleja...mihin siinä muuten sitä Finnmatkoja tarvitaan? Arvaa tekevätkö sitä talkkoilla vai luuletko että jotain vetävät välistä ja tyhmä turisti maksaa sen.
- Valmismatka on ok
Kukahan se nyt tyhmä on. Jotkut joilla on varaa valmista ostavat, tuo asenne
" huvittaa , huvittaa ".. on jotenkin outo. Tarkkaan laskien parin viikon
matkan saa halvemmallakin matkatoimston kautta, kun itse säätämällä.
jolloin on helppo välistä vetää, omakohtaisia kokemuksiakin on.
tiedän myös " tyhmiä turisteja" joilla ei samaan Hotelliin ole asiaa, .
Jotkut sentään kehtaavat näyttää naamansa toisenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718