Jos siirtäisi aina yöksi pois omasta huoneesta, etteivät häiritse nukkumista, mutta muuten saisi olla häkki siellä ja rotat paljon vapaanakin?
Vastaukset 3
- Myyrämäärä
Häiriintyvätkö rotat häkin siivouksesta, kun joutuvat olemaan eri huoneessa? No eivät häiriinny. :) Häkin siirtelystäkin tulee nopeasti rutiini. Jos siirtely itseä ottaa päähän, miksi ottaa se makuuhuoneeseen edes päiviksi, jos sille on tilaa muualla?
Asuin hetki sitten yksiössä kahdeksan oman rotan kanssa, ja kyllä meteli kävi öisin hermoille. Onneksi meillä oli iso kylppäri ja rullat ison häkin pohjassa: rotat viettivät yön kylppärissä. :) Ei ne häiriinny, rotat on tosi sopeutuvaisia eläimiä, eikä niitä tunnu edes pahemmin haittaavan ajoittainen siirtyminen asunnosta toiseen kun tuun lomailemaan porukoiden luo :) Heti kipittävät ympäriinsä uteliaina.
Mua ei tosin melukaan häiritse, vaikka makuuhuoneessa asustavatkin. Onneks eivät oo keksineet protestiksi jyrsiä kaltereita tai muuta hauskaa :DMua ei kyllä häiritse yölliset poikien touhut.. sillon alussa kun otin rotat niin ehkä vähän aikaa. Nyt en todellaan kuule mitään.. mä nukun =) Ainoa jos tulee uusia vauvoja toisten kaveriks niin sitten ehkä pari yötä menee "kuunnellen".
Eikä ne juurikaan häiriinny, siivotessakin se on vaan hauskaa kun häkki siirretään, vaikka se on vaan kaks metriä "me muutetaan, jihaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331835Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233894Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.145874- 77804
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36802- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85671
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65651Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561