Jos siirtäisi aina yöksi pois omasta huoneesta, etteivät häiritse nukkumista, mutta muuten saisi olla häkki siellä ja rotat paljon vapaanakin?
Häiriintyvätkö häkin siirtelystä?
3
128
Vastaukset
- Myyrämäärä
Häiriintyvätkö rotat häkin siivouksesta, kun joutuvat olemaan eri huoneessa? No eivät häiriinny. :) Häkin siirtelystäkin tulee nopeasti rutiini. Jos siirtely itseä ottaa päähän, miksi ottaa se makuuhuoneeseen edes päiviksi, jos sille on tilaa muualla?
Asuin hetki sitten yksiössä kahdeksan oman rotan kanssa, ja kyllä meteli kävi öisin hermoille. Onneksi meillä oli iso kylppäri ja rullat ison häkin pohjassa: rotat viettivät yön kylppärissä. :) Ei ne häiriinny, rotat on tosi sopeutuvaisia eläimiä, eikä niitä tunnu edes pahemmin haittaavan ajoittainen siirtyminen asunnosta toiseen kun tuun lomailemaan porukoiden luo :) Heti kipittävät ympäriinsä uteliaina.
Mua ei tosin melukaan häiritse, vaikka makuuhuoneessa asustavatkin. Onneks eivät oo keksineet protestiksi jyrsiä kaltereita tai muuta hauskaa :DMua ei kyllä häiritse yölliset poikien touhut.. sillon alussa kun otin rotat niin ehkä vähän aikaa. Nyt en todellaan kuule mitään.. mä nukun =) Ainoa jos tulee uusia vauvoja toisten kaveriks niin sitten ehkä pari yötä menee "kuunnellen".
Eikä ne juurikaan häiriinny, siivotessakin se on vaan hauskaa kun häkki siirretään, vaikka se on vaan kaks metriä "me muutetaan, jihaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....989025Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156857Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.763235- 1822496
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286