Jos siirtäisi aina yöksi pois omasta huoneesta, etteivät häiritse nukkumista, mutta muuten saisi olla häkki siellä ja rotat paljon vapaanakin?
Häiriintyvätkö häkin siirtelystä?
3
115
Vastaukset
- Myyrämäärä
Häiriintyvätkö rotat häkin siivouksesta, kun joutuvat olemaan eri huoneessa? No eivät häiriinny. :) Häkin siirtelystäkin tulee nopeasti rutiini. Jos siirtely itseä ottaa päähän, miksi ottaa se makuuhuoneeseen edes päiviksi, jos sille on tilaa muualla?
Asuin hetki sitten yksiössä kahdeksan oman rotan kanssa, ja kyllä meteli kävi öisin hermoille. Onneksi meillä oli iso kylppäri ja rullat ison häkin pohjassa: rotat viettivät yön kylppärissä. :) Ei ne häiriinny, rotat on tosi sopeutuvaisia eläimiä, eikä niitä tunnu edes pahemmin haittaavan ajoittainen siirtyminen asunnosta toiseen kun tuun lomailemaan porukoiden luo :) Heti kipittävät ympäriinsä uteliaina.
Mua ei tosin melukaan häiritse, vaikka makuuhuoneessa asustavatkin. Onneks eivät oo keksineet protestiksi jyrsiä kaltereita tai muuta hauskaa :DMua ei kyllä häiritse yölliset poikien touhut.. sillon alussa kun otin rotat niin ehkä vähän aikaa. Nyt en todellaan kuule mitään.. mä nukun =) Ainoa jos tulee uusia vauvoja toisten kaveriks niin sitten ehkä pari yötä menee "kuunnellen".
Eikä ne juurikaan häiriinny, siivotessakin se on vaan hauskaa kun häkki siirretään, vaikka se on vaan kaks metriä "me muutetaan, jihaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843