Jopas on pahasti sössitty tuo traktorimallin variaattori. Laitteella ei pysty ajamaan alle 5kmh nopeuksia ilman että se nykii ja rikkoo paikat. Eli ei siis mitään asiaa metikköön tai oikeastaan mihinkään hitautta vaativiin tehtäviin (lumi,rankakärrit jne jne)
Mitä hemmettiä tekee laitteella missä laatikon low puoli on ihan perseestä? Ajeleehan tolla sitten kadulla.. huh huh!
Onko tuossa 650 mallissa sama ongelma? Vai täytyykö tästä merkistä luopua ja ostaa varma honda.
Can am outlander max500 ei mettään
3
917
Vastaukset
- alkpkirjoittaja
Lisäksi mudasta tai lumesta ei meinaa päästä pois kun rajoitin alkaa hakkaamaan vastaan! Helvetin ärsyttävä laite
- alkup.kirjoittaja
Huhhheijaa. Juuri huomasin ettei lukotkaan pidä. Kolme rengasta vetää ja yksi jököttää paikalleen vaikka antaa miten kaasuja ja pitkää.. ONNISNUTUT LAITE ETTEN SANOISI!
Se siitä paskasta, nyt pollea tai hondaa katselemaan. Ostakaa joku tämä pois.. - CanaBoy
Itsellä TÄYSIN erilaiset kokemukset kyseisestä laitteesta. Ei mitään vaikeuksia ajaa todella hiljaa maastossa low ja neliveto päällä. Taitaapi olla ajajasta kiiinni;)
Ja mitä rajoittimeen tulee, yksi sana, speedohealer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187