Etteikö sitä sontaa millään ehdi levittää pelloille arkena? Jos ns. Yrittää noin isoilla tuilla luulisi sitä voivan tehdä jotain muutakin lauantaisin ja sunnuntaisin. Vai estääkö harrastukset tai oikea duuni tuon tuetun puuhastelun? Eikö sitä hemmetti vie kuuluisi sonnan peitto siihen samaan pakettiin hetimiten, vai miksi sitä pitää odotella seuraavaan viikonloppuun? On se kumma,että joillakin on vielä tänä päivänä mahdollisuus terrorisoida koko kylää!
Kyllä on kumma
5
256
Vastaukset
- JussiMaa1
Niitä tukia maksetaan jotta kaltaisellasi köyhälläkin olisi varaa ruokaan.
- Yrittäjä itse (kin)?
En ole köyhä enkä kipeä, koska on varaa elättää sinutkin!
- soitellaan
Tulevassa kaupungissa balalaikka soi ja ......haisee.
- lande 4 ever
hei come on...... me asuthan maalla, täällä kuulukin vähän haista sonta.
jos tuommonen asia haittaa niin muuta kehä 3:sen sisäpuolelle. - Toistaanvaan
Sonta ja lietepaska on kaks eri asiaa ja sen kyllä hajusta erottaa .
Eikä maalla kuulu paskan haista kaupunkeja enempää .
Maaseudun elinkeinojen hajuhaitta rajoittuu muutamaan sikalaan ja suurnavettaan .
Kaupunki-ilma on jo putsaantumassa saasteistaan ja aktiivisesti hakevat keinoja
haittojen minimoimiseen . Niin miksi paskan pitää haista ,,, muka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818