en tiedä montaakaan anime sarjaa tiedän ranma½,
tenchi muyo, sailormoonin, DBZ, Rayearth, hiukan tiedän inuyasha:sta, ja joistakin sarjoista olen vain kuullu ja kun täällä on puhuttu tosta naruto:sta melko reippaasti niin kävin naruton sivuilla ja alko herättää mielenkiintoa...joten
te jotka ootte nähny sarjaa kertokaapa vähän sarjasta???....
Naruto???......
15
508
Vastaukset
- sakura-chan
Joskus kauan sitten yhdeksänhäntäinen kettu "nine tale demon fox" teki tuhojaan japanissa. Sitä vastaan taisteli monia ihmisiä. Kun se vihdoin voitettiin sen ketun "sielu" siirtyi poikavauvaan, nimeltä Uzumaki Naruto. Demon fox tappoi Naruton vanhemmat, joten hän on orpo.
Naruto käy ninja-koulua ja haluaa tulla kylänsä seuraavaksi hokageksi, joka johtaa kylää.
Koulussa heidät jaetaan kolmen hengen ryhmiin ja Naruton ryhmään kuuluvat Uchiha Sasuke, Sakura ja opettaja Kakashi-sensei. Kerron lisää myöhemmin jos haluat...- Ranma-maniac
lisää infoo kyllä kiitos!......
(kyllä haluan) - Anonyymi
Lisää
- Naruto~
Naruto is da BEST!! x3 ( ei mulla muuta....;p)
- Ayane
Mun mielipide on, että naruto on paras anime mitä tiedän ^^ suosittelen lämpimästi kyseistä sarjaa.
- Ranma-maniac
te jotka ootte nähny narutoa arvosana 1-10?
- fredo
niin arvosanaksi annan 9 1/2. muuten antaisin 10 muttakun lukuisat flashbackit ja muut takaumat ja usein pitkät edellisenjakson kertaukset vähentävät tuon 1/2 pojoa.
Kannattaa katsoa se Anime ensin ja vasta sen jälkeen lukea mangaa. syynä se että anime etenee paljon hitaammin, joten jos lukee ensin nopeasti etenevän mangan niin sitten voi alkaa ottaa päähän. mutta jos katsoo animen ensin niin se ei etene liian hitaasti. itse olen kaikki 100 jaksoa nähny ja polttanut DVD:ile ja kyllä on viikon kohokohta, kun uusijakso ilmestyy - *Sakura*
Ilmiselvä 10!!! Maailman paras sarja!!!!!!!!
- Ranma-maniac
*Sakura* kirjoitti:
Ilmiselvä 10!!! Maailman paras sarja!!!!!!!!
olen kattonu nyt muutaman jakson ja voin sanoa että hyvältä näyttää....
- Anonyymi
Tosi hyvä
- Anonyymi
Mistä te katotte niitä? #jaksoja
- Anonyymi
Mun mielestä Naruto on 100/5
- Anonyymi
^^
____ - Anonyymi
0
\===
\___/
/ - Anonyymi
Minun mielestä ihan 10/10. On nii haikeeta kun oon kattonu nyt ne kaikki ja lukenu mangat, mut katon sitten uudestaan ne hehheh... Minä itse katson niitä crunchyrollista eli Crunchyroll, kun youtubesta on vaikeatta kattoo. Suosittelen lämpimästi tätä kyllä.
Juoni semmone niinkun tuossa aikaisemmin sanottiin, mutta sen jälkeen tapahtuu semmosta että... enpäs taidakaan kertoa (en osaa selittää) enkä halua paljastaa asioita liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3381568- 3761315
- 61255
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2611187- 651162
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958