Naruto???......

Ranma-maniac

en tiedä montaakaan anime sarjaa tiedän ranma½,
tenchi muyo, sailormoonin, DBZ, Rayearth, hiukan tiedän inuyasha:sta, ja joistakin sarjoista olen vain kuullu ja kun täällä on puhuttu tosta naruto:sta melko reippaasti niin kävin naruton sivuilla ja alko herättää mielenkiintoa...joten
te jotka ootte nähny sarjaa kertokaapa vähän sarjasta???....

15

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakura-chan

      Joskus kauan sitten yhdeksänhäntäinen kettu "nine tale demon fox" teki tuhojaan japanissa. Sitä vastaan taisteli monia ihmisiä. Kun se vihdoin voitettiin sen ketun "sielu" siirtyi poikavauvaan, nimeltä Uzumaki Naruto. Demon fox tappoi Naruton vanhemmat, joten hän on orpo.
      Naruto käy ninja-koulua ja haluaa tulla kylänsä seuraavaksi hokageksi, joka johtaa kylää.
      Koulussa heidät jaetaan kolmen hengen ryhmiin ja Naruton ryhmään kuuluvat Uchiha Sasuke, Sakura ja opettaja Kakashi-sensei. Kerron lisää myöhemmin jos haluat...

      • Ranma-maniac

        lisää infoo kyllä kiitos!......
        (kyllä haluan)


      • Anonyymi

        Lisää


    • Naruto~

      Naruto is da BEST!! x3 ( ei mulla muuta....;p)

      • Ayane

        Mun mielipide on, että naruto on paras anime mitä tiedän ^^ suosittelen lämpimästi kyseistä sarjaa.


    • Ranma-maniac

      te jotka ootte nähny narutoa arvosana 1-10?

      • fredo

        niin arvosanaksi annan 9 1/2. muuten antaisin 10 muttakun lukuisat flashbackit ja muut takaumat ja usein pitkät edellisenjakson kertaukset vähentävät tuon 1/2 pojoa.

        Kannattaa katsoa se Anime ensin ja vasta sen jälkeen lukea mangaa. syynä se että anime etenee paljon hitaammin, joten jos lukee ensin nopeasti etenevän mangan niin sitten voi alkaa ottaa päähän. mutta jos katsoo animen ensin niin se ei etene liian hitaasti. itse olen kaikki 100 jaksoa nähny ja polttanut DVD:ile ja kyllä on viikon kohokohta, kun uusijakso ilmestyy


      • *Sakura*

        Ilmiselvä 10!!! Maailman paras sarja!!!!!!!!


      • Ranma-maniac
        *Sakura* kirjoitti:

        Ilmiselvä 10!!! Maailman paras sarja!!!!!!!!

        olen kattonu nyt muutaman jakson ja voin sanoa että hyvältä näyttää....


      • Anonyymi

        Tosi hyvä


    • Anonyymi

      Mistä te katotte niitä? #jaksoja

    • Anonyymi

      Mun mielestä Naruto on 100/5

    • Anonyymi

      ^^
      ____

    • Anonyymi

      0
      \===
      \___/
      /

    • Anonyymi

      Minun mielestä ihan 10/10. On nii haikeeta kun oon kattonu nyt ne kaikki ja lukenu mangat, mut katon sitten uudestaan ne hehheh... Minä itse katson niitä crunchyrollista eli Crunchyroll, kun youtubesta on vaikeatta kattoo. Suosittelen lämpimästi tätä kyllä.
      Juoni semmone niinkun tuossa aikaisemmin sanottiin, mutta sen jälkeen tapahtuu semmosta että... enpäs taidakaan kertoa (en osaa selittää) enkä halua paljastaa asioita liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe