Hei,
ensi kertaa olen asunut vuokra-asunnossa, jota varten perustettu pankkiin erillinen vuokravakuustili, jossa kahden kuukauden suuruinen vuokravakuus. Nyt sopimus loppunut ja tiedustelisin, että miten asia palautuksen osalta oikein toimii? Pitääkö minun itse mennä vuokravakuuspaperin kanssa pankkiin sitten kun vuokranantaja on oman panttipaperinsa palauttanut? Vai palautuvatko rahat automaattisesti käyttötililleni, josta rahat alunperin talletettu vuokravakuustilille?
kiitos avusta!
Vuokravakuus palautus ja nosto
uusvuokrakaveri
2
362
Vastaukset
- asunnonvälittäjä
Ammattimainen neuvoni kuuluu että joitain asioita kannattaa kysyä jostain muualta kuin suomi24 sivuilta. ( siis minä ainakin kysyisin pankista jos asia arveluttaisi.)
- asdfasdfadfa
Pyydät että vuokranantaja allekirjoittaa oman kappaleensa ja luovuttaa sen sinulle. Sen paperin kanssa sitten pankkiin. Saattavat vielä pankista soittaa vuokranantajalle että allekirjoitus on aito ennenkuin saat rahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048