Löysin tässä viikko sitten baarista naisen jonka kanssa päädyttiin sitten samaan sänkyyn. Olin juonut aika paljon alkoholia niin ei seisonut sitten millään, tästä seurauksena aika kiusallinen tilanne. Saman olen huomannut aikaisemminkin. Onko tämä yleinen ongelma ja onko mitään tehtävissä? Niin ja olen vasta vähän päälle parikymppinen enkä mikään papparainen.
Kännissä ei seiso
vituttaaa...
3
240
Vastaukset
- mulla seisoo
Vedä käteen!!! Ei susta ole naisten kanssa.. alkoholia... lopeta juominen pikkupoika minun rinnalla ja aloita uusi elämä
- njybhtvrgcfedas
No on yleistä, jos on tosi kännis, niin ei monellakaan seiso. Vastaisuudes, jos sellanen tilanne tulee eteen, niin sormeta/anna suuseksiä yöllä naiselle ja harrastakaa yhdyntää vasta aamulla. Naiset kyl ymmärtää, kun sanoo, et kännis ei seiso
- sormeillen
Ei onnistu suuseksi eikä sormetuskaan kännissä alkaa väsyttää etusormi kun koukistuu niin jo silloin nukahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499