Croisantin kennel?

delini

Mitä on tapahtunut kyseiselle kennelille,
kun ei ole enää nettisivut toiminnassa tms :o?

21

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuetqtqqqqqqqqqq

      On lopettanut kasvatuksen. Täällä on yksi upea kasvatti. Terve ja tervepäinen.

      • uskoisinkohan

        Tervepäinen? Harvinaista koiralle, kannattaa viedä se tutkimuksiin koska se on todellinen luonnonoikku.


      • iyugj
        uskoisinkohan kirjoitti:

        Tervepäinen? Harvinaista koiralle, kannattaa viedä se tutkimuksiin koska se on todellinen luonnonoikku.

        Miks ihmeessä se sinne pitäis viedä ?


    • theman3

      Kasvattaja sai syytteen eläinten pidosta ja häneltä otettiin kaikki koirat pois hoidon laiminlöynnin ja huonon koulutuksen syystä.

      • Höpö höpö

        Ihmisten elämäntilanteet vain muuttuvat. Ei se että on teettää koirillaan pentuja tarkoita sitä, että sitä haluaisi välttämättä tehdä sitä hamaaseen hautaan.


    • kaiseniinkinon

      Niin juuri, mutta koiraporukoissa ainakin jostain vaan ilkeää sanottavaa, se toki tehdään.

      Ja pääasia rodulle vissiin on se millaisia koiria on rotuun tuottanut. Niin terveydeltään kuin luonteeltaakin.

      • Koiravihaajako

        "koiraporukoissa ainakin jostain vaan ilkeää sanottavaa, se toki tehdään. "

        Eihän teidän joukossanne nyt sellaisia paskiaisia ole! He eivät tietenkään ole samoja, jotka jättävät koiransa paskat kaduulle ja puistoihin, antavat koiransa haukkua ja ulvoa kerrostalossa 24/7, pitävät koiriaan irti ja syyttävät pikkulasta, kun heidän ihana kultansa puree lapsia kasvoihin? Tällaiseen koiraporukkaan kuuluvia ihmisiä ei oikeasti kaipaa kukaan. Tähänkin viestiin nyt varmaankin vastaa joku tällainen koirafanaatikko.


    • Epärehellisyys

      Kasvattaja ei noudattanut kasvattajasitoumusta, rekisteröi pentuja väärille vanhemmille jne...

    • OffTopic

      Ohhoh :O
      Meillä on upea Croisantinin -08 syntynyt uros. Kovasti olen etsinyt tietoa kyseisestä kennelistä, koska koira tuli meille vasta reilu vuosi sitten.

      Hieno on koira, ja kovasti haluaisin kuulla sisaruksista ym.
      Mulle saa laittaa meiliä p a n p p e (at) n e t t i . f i (välilyönnit pois).

    • just joo

      Ettäs kehtaatkin kysellä julkisella palstalla.

      Kysele poliisilta ja eläinuojeluvalvojalta.

    • adsdfdtuttudfg

      Mitähän niillä olisi saanottavaa jo toimintansa lopettaneesta kennelistä. Kertoisiko se uusimmat juorut. Ko olevalla kennelilla on paljon tosi hienoja koiria. Kokemusta on.

    • sivusta katselija
      • KASVATTAJANAKOETTUA

        Sen verran tiedän että vain tuossa yhdessä pentueessa oli silmäsairauksia todettu ja että ei sen jälkeen enää oo kasvattanut eikä muissa koirissa oo todettu silmäsairauksia ainakaan kun katsoo Koiramme sivuja


    • Naiiviudesta_sakotetaan

      Hei.

      Keskustelusta on jo kauan mutta vastaan silti jos epäonnisia koiran ottajia vielä etsii tietoa kennelistä. Otimme koiran sieltä vuonna 2008 ja maksoimme koirasta hinnan sen mukaan, että se piti tulla rekisteriin. Valitettavasti emme lukuisista kyselyistä huolimatta ikinä saaneet papereita, aina löytyi mitä mielikuvituksellisempia selityksiä kuten "lapseni oli piilottanut puhelimeni laturin viikoiksi vaatekaappiinsa enkä voinut siksi vastata".

      Asiaa tongittuamme kuulimme, että paperit ovat kennelliitossa mutta kasvattaja ei ole niitä maksanut sieltä ulos. Lisäksi kävi ilmi, että kasvattajalla oli eläintenpitokielto edellisessä kunnassa ja kuluttaja-asiamies lähetti vaateen papereiden toimittamiseksi meille. Papereita ei ikinä tullut ja koira on ollut hyvin sairas koko ikänsä (mm. peräsuoli valui ulos aina ulostamisen yhteydessä ja se oli työnnettävä itse takaisin sisään).

      Olimme silloin nuoria ja kokemattomia koiran ostajia ja luulimme että kymmenien koirien pito asuntovaunuissa ulkona on hyväksyttävää vaikka se meidän mielestämme oli kuvottava näky. Meitä ei myöskään päästetty eteistä pidemmälle taloon, sillä talossa kuulemma oli astutus kesken. Toisesta huoneesta kuului koiran ulvontaa koko vierailumme ajan.

      Olen onnellinen jos todella on totta tuo aikaisempi kirjoitus koirien takavarikoinnista ja syytteestä. Ko. kasvattajan toiminnan seurauksena emme ole enää uskaltaneet koiriin koskea, Kennelliittoonkin kun voi näköjään kuulua ihan millainen "kasvattaja" tahansa.

      • jennixx

        heippa, meillä oli myös noutaja kys. kennelistä. Koiralla oli suolinkaisia ja kirppuja saapuessaan meille. Sillä oli myös yliojentuvat kintereet, ja epilepsia puhkesi n. 2 vuoden ikäisenä. Koira lopetettiin 3 vuotiaana. Olimme myös silloin ensimmäisen kerran ostamassa koiraa. Laita mulle viestiä ja kuuntelisin mielellään myös lisää sinun kokemuksia! [email protected]


    • Palstapoliisi

      Tähänkin viestiisi vastasit 11 kertaa. Mene hoitoon, tuo ei ole tervettä!

      • äklkåä

        Ja sinä idiootti alat kommentoida vuosi edellisen viestin jälkeen. Etkä voi tietää, kuka minkäkin viestin lähettää. Olet naurettava paska.


    • mada

      Meillä on Croisantin kennelistä hankittu upea kultsu uros. Täyttää 1.9.-18 neljätoista vuotta.
      On harvinaisen hyväluonteinen ja terve koira.
      Tuli ihan puun takaa nämä negatiiviset puolet kasvattajasta. En oikein tahdo uskoa.
      Olen kiitollinen hänelle tästä meidän maailman ihanimmasta kultsukasta.

    • selvitin.miksi

      Kuulemma tapahtui eläimeensekaantumista ja poliisi sulki kennelin.

    • pöyristynyt

      Kuulemma? Rankka väite jos ei ole todisteita.

    • Rk5436

      Törkeä kunnianloukkaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe