Joku ihme mölinä ja joku "olen suomalainen" junttibiisi raikuu kalaholmaan asti. Farkkushortsi, möhömaha, suomi & kiitospaita jengillä oma tapahtumako jälleen?
Vetäkää keskipöhöbisseä naamaan vaan ja kello 01 jälkeen voikin keskikaljapäissään sönköttää tuntemattomille ja avautua siitä kun pitää dokata huoliin, koska 150 kiloinen vaimo oli löytänyt lähiöbaarista parempaa seuraa.
Mikä junttijuhla keskustassa
7
336
Vastaukset
- homot raumalle
jos 150kg vaimo löysi parempaa seuraa on se varmasti molemmille helpotus kun mieskin saa aiheen etsiä parempaa ja laihempaa seuraa.
junttiudesta jankkaaminen lähinnä tarkoittaa sitä että aloittaja kuuluu jonkinlaiseen seksuaalivähemmistöön ja voinee näin ollen muuttaa esim. raumalle valittamaan asioista jotka hänelle eivät kuulu.
Jos te ette pidä oluesta ja hauskanpidosta, muuttakaa pois.Me muut juomme kyllä ja ainakin minä olen ylpeä "junttiudestani" kun kannatan perinteisiä perhearvoja.Terveet perhearvot kunniaan. Lapset pois sairastuttavasta perhemallista, psyykkisesti sairastavilta vanhemmilta lapset terveempään kasvuympäristöön, seksuaalisesti poikkeavilta samaten. Lapsilla on oltava oikeus normaaliin perhe-elämään.
- tervekö?
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Terveet perhearvot kunniaan. Lapset pois sairastuttavasta perhemallista, psyykkisesti sairastavilta vanhemmilta lapset terveempään kasvuympäristöön, seksuaalisesti poikkeavilta samaten. Lapsilla on oltava oikeus normaaliin perhe-elämään.
Mikä sitten on kenenkin normaali. Missä menee psyykkisesti terveen js sairaan raja? Provosoivaa ja hieman ehkä ajattelematontakin tekstiä sinulta.
- andersseen
Keskustan juhlat on aina junttijuhlia. Toista se on meillä RKP:läisillä!
- anderse kipeänä
Joo vetäkää te bättre folkin väki vaan toisianne anderseeseen.
- Bäst folk
anderse kipeänä kirjoitti:
Joo vetäkää te bättre folkin väki vaan toisianne anderseeseen.
sulla huono päivä?
- muusikkokin
Mikä Sinun mielestäsi on parempi musiikkikappale ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174