Olen 14 vuotta ja 8 kk ja olen tehnyt 3 positiivista raskaustestiä, eli olen varmasti raskaana, ja testien mukaan 7 viikolla. En tiedä miten kerron vanhemmilleni ja onko totta ne tarinat mitä olen kuullut että jos saa lapsen ennen kuin on 16 niin otettaisiin huostaan siitä että minun vanhempani olisivat osallistuneet johonkin lapsen laiminlyöntiin, sillä voin ihan rehellisesti sanoa että olen saanut hyväm kasvatuksen ja ihan omaa tyhmyyttäni olen raskaana! En todellakaan suunnittele aborttia enkä kyllä adoptiotakaan. Haluan pitää lapsen mutta voiko olla että minun lapseni otettaisiin huostaan minulta koska olen niitäåäkin kuullut jonkun sanovan? Kiitos asiallisista vastauksista!:)
Sosiaaliviranomaiset
5
233
Vastaukset
- mipsit
Noi on sellasia höpö höpö juttuja. Saat pitää lapsen, mutta jos vanhempasi eivät halua ottaa sinusta vastuuta niin teidät sijoitetaan luultavasti ensikotiin.
- pro.
Niin...testit ei viikkoja kerro.
- neljäsvaimo
Mikä ihmeen jären köyhyys näillä tytöillä on,kuvitellaan ihan ihme juttuja.Pystytään muka lapsi elättämään,vaikka ei pystytä edes itsestä huolehtimaan.Jossain telkkari ohjelmassa oli amerikasta näille semmosia vauvanukkeja jotka oli ohjelmoitu toimimaan vauvan tavoin.Se annettiin tytölle ja kyllä oli jonkun viikon päästä todellisuuteen tipahtaneet.Ja seksi homma ei kuulu semmosille jotka ei edes ehkäsystä ymmärrä.Muslimi ukon te tarvitsisitte ja sen neljäneksi vaimoksi,kyllä ne kolme ensimmäistä vaimoo tedät ruotuun pistäs.Kun ei äitinne oo siihen kyenneet.
- mipsit
neljäsvaimo kirjoitti:
Mikä ihmeen jären köyhyys näillä tytöillä on,kuvitellaan ihan ihme juttuja.Pystytään muka lapsi elättämään,vaikka ei pystytä edes itsestä huolehtimaan.Jossain telkkari ohjelmassa oli amerikasta näille semmosia vauvanukkeja jotka oli ohjelmoitu toimimaan vauvan tavoin.Se annettiin tytölle ja kyllä oli jonkun viikon päästä todellisuuteen tipahtaneet.Ja seksi homma ei kuulu semmosille jotka ei edes ehkäsystä ymmärrä.Muslimi ukon te tarvitsisitte ja sen neljäneksi vaimoksi,kyllä ne kolme ensimmäistä vaimoo tedät ruotuun pistäs.Kun ei äitinne oo siihen kyenneet.
Niin paitsi et muslimi maissa naiset avioituvat huomattavasti aikasemmin pakosta, ja lapset myöskin hommataan alaikäisenä, juurkin toi 14 on niille semmonen hyvä alotteluluku. Niin ja vaimoo saa raiskata ja hakata. Helvetti mikä ihannoinnin kohde sulla!!
- Lasta haluava...
Kyllä mä olen ostanut niitä testejä mitä on telkkarissakin mainotettu että kertoo oletko raskaana ja millä viikolla. Vielä ei ole onnistanut:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833