Miten pääsee eroon kiusantekijästä chatissa, joka jotenkin pystyy sieltä käsin haittaamaan koneesi käyttöä.Selainkaappaus tai jotakin.En tiedä kuinka hän sen tekee, mutta pystyy aina jumiuttamaan konettani.Ehkä myös muiden koneita.
Hän on muutenkin ilkeä ja pirullinen, sairaanoloinen tyyppi.Miten tuollaisten nettihäiriköiden temput voisi kokonaan estää?
Kiusantekijä chatissa
2
145
Vastaukset
Chatin kautta ei voi tehdä mitään muuta kuin estää sen chatin käyttöä ja senkin pystyy tekemään vain moderaattori. Tavallinen keskustelija ei voi vaikuttaa millään tavalla sinun koneeseesi.
- Jumittaa koneeni
Niin uskomatonta kuin onkin.Olen juuri tätä epäillytkin ja joku minulle sanoi tätä samaa.Hän saattaa olla juuri tälläinen moderaatori ja tekee tälläistä piruuttaan salaa.Hän on samalla kertaa hyvin älykkään ja terävän oloinen, mutta samalla myös jotenkin mielipuolinen ja ilkeä.Tälläisiä sairaita tyyppejäkin voi hakeutua kyseisiin hommiin.Hakeutuuhan pedofiilejäkin lastentarhoihin ja kouluihin työntekijöiksi.
Mutta, todellakin chatissa tämä häirintä aina alkaa ja aina kun ko.tyyppi on paikalla ja kohdistaa minulle älyttömiä kommenttejaan.Olen hänelle jonkinlainen pakkomielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236