se on ja pysyy.
Sydänlupaus
27
536
Vastaukset
- Sydänlupaus
En koskaan luovu toivosta. Vain sinä olet nähnyt sisimpääni. Vain sinä olet saanut minut tuntemaan. Siksi sinä olet SE minulle.
- tarkennusta
Oletko sä nimimerkki "sydänlupaus" ap vai joku muu?
- Olen ap
tarkennusta kirjoitti:
Oletko sä nimimerkki "sydänlupaus" ap vai joku muu?
kaikki tähän viestiketjuun tällä nimellä tähän mennessä kirjoitetut on ap:ltä.
Naiselta miehelle.
- Vain yksi elämä
Mutta älä myöskään ota korvikkeita äläkä teeskentele rakkautta. SE Nainen saattaa odottaa yhteydenottoasi sydänlupaus mielessään. Älä mene onnesi ohi mies!
- tyhmälä
Kerrotko mikä on sydänlupaus? Minulle tyhmälle.
- Sydänlupaus
tyhmälä kirjoitti:
Kerrotko mikä on sydänlupaus? Minulle tyhmälle.
Sitä, kun sydämessään oikeasti tuntee toisen ihmisen. Sitä on vaikea sanoin kuvata. Se täytyy itse kokea. Se on kuitenkin mahdollista ihan oikeasti. Siinä ilmeisesti kaksi herkkää ihmistä ovat ns. samalla taajuudella tms.
Kun sen kerran kokee, se on ja pysyy. Hän, joka on sydämenyhteyden saanut, ei tule sitä koskaan unohtamaan. Näin uskon. Niin erityinen tunne se on. Uskon, että tällaiset ihmiset ovat toisilleen tarkoitetut. - tyhmä kysymys
Sydänlupaus kirjoitti:
Sitä, kun sydämessään oikeasti tuntee toisen ihmisen. Sitä on vaikea sanoin kuvata. Se täytyy itse kokea. Se on kuitenkin mahdollista ihan oikeasti. Siinä ilmeisesti kaksi herkkää ihmistä ovat ns. samalla taajuudella tms.
Kun sen kerran kokee, se on ja pysyy. Hän, joka on sydämenyhteyden saanut, ei tule sitä koskaan unohtamaan. Näin uskon. Niin erityinen tunne se on. Uskon, että tällaiset ihmiset ovat toisilleen tarkoitetut.Missä ihmeessä toisen ihmisen olet noin oppinut tuntemaan? Joku eksä vai?
- Sydänlupaus
tyhmä kysymys kirjoitti:
Missä ihmeessä toisen ihmisen olet noin oppinut tuntemaan? Joku eksä vai?
Niinpä. Sitä on vaikea itsekään tajuta. Se vain on niin. En sitä tässä ala enempiä selittelemään. Itsekin sen hädin tuskin ymmärrän. Totta se silti on.
- Totta tämä
Ainakin yksi tällainen nainen on olemassa, odottamassa. Hän kuitenkin ymmärtää, että jokaisen on tehtävä nämä tunnepuolen valintansa itse. Hän ei koe olevansa sen kummallisempi kuin kukaan muukaan, päin vastoin ihan tavallinen nainen vaan. Ei hän silti haluaisi menettää sydäntään.
- Sydänlupaus
Totta tämä kirjoitti:
Ainakin yksi tällainen nainen on olemassa, odottamassa. Hän kuitenkin ymmärtää, että jokaisen on tehtävä nämä tunnepuolen valintansa itse. Hän ei koe olevansa sen kummallisempi kuin kukaan muukaan, päin vastoin ihan tavallinen nainen vaan. Ei hän silti haluaisi menettää sydäntään.
Edellinenkin vastaus oli ap:ltä tuohon "vain yksi elämä" kirjoitukseen. En sitten tiedä olisinko se hänen toivomansa onni, mutta sen tiedän, että tätä kyseistä miestä, jolle tämän lupaukseni olen antanut, rakastan sydämestäni.
- sittenhän jos
Sydänlupaus kirjoitti:
Kun sen kerran kokee, se on ja pysyy. Hän, joka on sydämenyhteyden saanut, ei tule sitä koskaan unohtamaan. Näin uskon. Niin erityinen tunne se on. Uskon, että tällaiset ihmiset ovat toisilleen tarkoitetut.noin on, niin luulisi näiden kahden hyväksyvän, myös toistensa huonot puolet. jos joku tosiaan on minua varten, niinkuin uskon, niin ei minulla ole, siihen silloin vastaan sanomista, vaikka jokin hänessä ärsyttäisikin. sehän olisi vähän niinkuin luonnonlaki. miksi minun täytyisi, sitten muuttaa mitään, kun samahan se pitäisi olla, sitten toisinkinpäin.
- Sydänlupaus
sittenhän jos kirjoitti:
noin on, niin luulisi näiden kahden hyväksyvän, myös toistensa huonot puolet. jos joku tosiaan on minua varten, niinkuin uskon, niin ei minulla ole, siihen silloin vastaan sanomista, vaikka jokin hänessä ärsyttäisikin. sehän olisi vähän niinkuin luonnonlaki. miksi minun täytyisi, sitten muuttaa mitään, kun samahan se pitäisi olla, sitten toisinkinpäin.
Juuri näin se on minunkin kohdallani. Hänet haluan juuri sellaisena kuin on. Minä pystyn hyväksymään hänet ihan sellaisenaan. Se vain on niin. Vain hänet haluan. Ei sitä mikään muuta, ei mikään.
- miksi et sitten
Sydänlupaus kirjoitti:
Juuri näin se on minunkin kohdallani. Hänet haluan juuri sellaisena kuin on. Minä pystyn hyväksymään hänet ihan sellaisenaan. Se vain on niin. Vain hänet haluan. Ei sitä mikään muuta, ei mikään.
kuule/koe/näe häntä sellaisena, kuin on? miksi et pidä, häntä vertaisenasi? jos kaksi ihmistä, kerran toisilleen kuuluu, heidän on nähtävä toisissaan itsensä. ei silloin toista, voi muokata miksikään toiseksi. jos toinen kokee näin, niin kuinka perustelisit sen?
- ++++++++++++
samoin
- T***
Minä olen antanut sydänlupauksen ***jalle. Ei koskaan kukaan muu
- kuulumme yhteen
Minullakin on kaipaamani kanssa ikuinen sydänlupaus.
- kuulumme yhteen
Ja lisään, että tämä sydänlupaus/sopimus minulla on erään miehen kanssa, jonka olen täältä palstalta tunnistanut.
- höpöjä puhut
kuulumme yhteen kirjoitti:
Ja lisään, että tämä sydänlupaus/sopimus minulla on erään miehen kanssa, jonka olen täältä palstalta tunnistanut.
Todennäköistä on, ettei ko. mies ole koskaan kuullutkaan tällaisista palstoista. Anna nyt jotain vinkkiä siitä miehestä niin voisi sitten myös sinut tunnistaa omaksi kaipailijakseen, jos kerran muka täällä käy.
- palstaa lukeva
Täällä palstalla taitaa olla useampikin sydänlupauksesta puhuva.
- eräs mies
tietääkö se mies tästä lupauksesta? No nyt tietää yksi, mutta onkohan se se.....
- Sydänlupaus
Uskon, että tietää. En tiedä onko tämä yksipuolinen lupaus minulta hänelle, mutta sen tiedän, että hänkin tuntee minut sydämessään. Minä vain tiedän sen....niin hullulta kuin se kuulostaakin. En sitä kuitenkaan tässä enempää selittele.
- kuulumme yhteen
Hän tunnistamani mies on itsekin tästä sopimuksestamme täällä puhunut.
- eräs mies
Niin...kuulostaa jotenkin tutulta olotilalta :) Rakastan söpöliiniäni.
- kunhan et vaan
mun söpöliiniä. ;-)
- serenade1
Sinua siis odottamaan jään.
- ttttrrrrue
Se vain on niin..
Sydämet lupasi. Kaksi sydäntä näki toisensa ja ne halusi niin..
Kaksi katseli kummissaan toisiaan silmiin, miten se voi olla niin..
Lämmin tunne sydämessä, joka hymyilyttää tänäkin aamuna.
Kaikkea hyvää hänelle.
..oisin halunnut toivotella jo illalla, mut tää onneton palsta ei huolinut mun kirjoitella mitään. - S**i
mites sen meidän sudänlupauksen kanssa? Anna illalla jotain salaista vinkkiä sit miulle, että tiijän missä mennään. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793