Mies kielenopettajana?!

oikeasti?

Vähän ihmetyttää, kun tyttärellani alkoi koulu ja hän meni 7-luokalle. Hän kertoi, että heidän ruotsin opettaja on mies. Eikö se ole outoa? Itse en ymmärrä vai olenko minä "outo"?

10

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoutta

      Sinä olet outo.

    • svenskataalande

      Olet outo (ei lainausmerkkejä) ja lisäksi tyhmä, sii TYHMÄ.

    • riittää

      Minun pojallani on matematiikan opettajana NAINEN! Eikä ymmärrä mitään, ei yhtään mitään. Pitää vaihtaa koulua.

    • oikeasti?

      Jotenkin se on minusta vain outoa, että mies opettaa ruotsia. Mutta ilmeisesti minun on vain vaikea ymmärtää, kun harvemmin pojat ruotsista tykkäävät... Ei tuossa mitään pahaa ole, ei todellakaan, mutta olen vain luullut, että ei pojat ruotsin opiskelusta tykkää.

    • 5 + 2

      Juu, yliopistoissa kielten laitokset ovat pullollaan tyttöjä, mutta kyllä siellä muutama miespuolinenkin opiskelija on joukossa. Minusta on tosi hyvä, että kieltenopettajissa on myös miehiä!

      Vastaavasti ma-fy-ke- aineissa sopisi olla enemmän naisia opettamassa. Minun lukioaikoinani koulussa taisi olla vain yksi naisope matikassa. Samoin kieliä opetti vain yksi mies.

    • mitä...?

      Taitaa aloittaja elää ihan jossain muualla maailmassa? Haloo, eihän siinä mitään outoa ole, jos mies opettaa kieliä, vaikka ruotsia!

    • yo93

      Eipä tuo minusta oudolta kuulosta, itselläni oli yläkoulussa miesopettaja ruotsissa ja saksassa ja samoin lukion ruotsin opettaja oli miespuolinen. Monta on maailmassa ihmeellistä asiaa:)

    • periskummallinenkoul

      Meillä oli KÖKSÄN opettajana mies JA tekstiilityön opena MIES. Se vasta ihme on!
      Vaikka eihän sitä ihan varmasti tiedä, kumpaa sukupuolta he edustavat.

    • Kasper85

      Miksi mies ei voisi olla vaikka ruotsin tai muiden kielten opettajana. Eivät kaikkia inhoa ruotsin kieltä, vaikka se onkin joillekin hankalaa. Osa miehistä on tosi hyviä kielissä, vaikka tytöt ovat keskimäärin parempia. Eikös aika moni suomalainen pidä Ruotsia aika hyvänä maana, vaikka osa osoittaakin mieltä tai kapinoi vähän vastaan. Pohjimmiltaan Ruotsi on kuitenkin aika huippua, luotettava naapuri ja menestyjä, jopa nyt talouskriisin kourissa porskuttaa paremmin kuin valtaosa muista Euroopan maista :D Päällisin puolin suomalaiset tuntuvat kakistelevan, pohjimmiltaan Ruotsi on kuitenkin hyvässä maineessa joka suhteessa. Mielenkiintoista, hyvä ja paha samassa :D

    • Samipamipaskalami

      Tabun sketsissä kotitalousopena oli mies (alias Pertti Sveholm).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe