Vähän ihmetyttää, kun tyttärellani alkoi koulu ja hän meni 7-luokalle. Hän kertoi, että heidän ruotsin opettaja on mies. Eikö se ole outoa? Itse en ymmärrä vai olenko minä "outo"?
Mies kielenopettajana?!
10
265
Vastaukset
- outoutta
Sinä olet outo.
- svenskataalande
Olet outo (ei lainausmerkkejä) ja lisäksi tyhmä, sii TYHMÄ.
- riittää
Minun pojallani on matematiikan opettajana NAINEN! Eikä ymmärrä mitään, ei yhtään mitään. Pitää vaihtaa koulua.
- oikeasti?
Jotenkin se on minusta vain outoa, että mies opettaa ruotsia. Mutta ilmeisesti minun on vain vaikea ymmärtää, kun harvemmin pojat ruotsista tykkäävät... Ei tuossa mitään pahaa ole, ei todellakaan, mutta olen vain luullut, että ei pojat ruotsin opiskelusta tykkää.
- 5 + 2
Juu, yliopistoissa kielten laitokset ovat pullollaan tyttöjä, mutta kyllä siellä muutama miespuolinenkin opiskelija on joukossa. Minusta on tosi hyvä, että kieltenopettajissa on myös miehiä!
Vastaavasti ma-fy-ke- aineissa sopisi olla enemmän naisia opettamassa. Minun lukioaikoinani koulussa taisi olla vain yksi naisope matikassa. Samoin kieliä opetti vain yksi mies. - mitä...?
Taitaa aloittaja elää ihan jossain muualla maailmassa? Haloo, eihän siinä mitään outoa ole, jos mies opettaa kieliä, vaikka ruotsia!
- yo93
Eipä tuo minusta oudolta kuulosta, itselläni oli yläkoulussa miesopettaja ruotsissa ja saksassa ja samoin lukion ruotsin opettaja oli miespuolinen. Monta on maailmassa ihmeellistä asiaa:)
- periskummallinenkoul
Meillä oli KÖKSÄN opettajana mies JA tekstiilityön opena MIES. Se vasta ihme on!
Vaikka eihän sitä ihan varmasti tiedä, kumpaa sukupuolta he edustavat. - Kasper85
Miksi mies ei voisi olla vaikka ruotsin tai muiden kielten opettajana. Eivät kaikkia inhoa ruotsin kieltä, vaikka se onkin joillekin hankalaa. Osa miehistä on tosi hyviä kielissä, vaikka tytöt ovat keskimäärin parempia. Eikös aika moni suomalainen pidä Ruotsia aika hyvänä maana, vaikka osa osoittaakin mieltä tai kapinoi vähän vastaan. Pohjimmiltaan Ruotsi on kuitenkin aika huippua, luotettava naapuri ja menestyjä, jopa nyt talouskriisin kourissa porskuttaa paremmin kuin valtaosa muista Euroopan maista :D Päällisin puolin suomalaiset tuntuvat kakistelevan, pohjimmiltaan Ruotsi on kuitenkin hyvässä maineessa joka suhteessa. Mielenkiintoista, hyvä ja paha samassa :D
- Samipamipaskalami
Tabun sketsissä kotitalousopena oli mies (alias Pertti Sveholm).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838