Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

bändärit

Poison

Käyn aika usein rock-keikoilla katsomassa jotain bändiä, joista löytyy monesti monia bändiin hieman... hmm, kiihkeämmin suhtautuvia henkilöitä, useimmat kuitenkin pelkkiä faneja. Aloinkin tässä jokin aika sitten miettimään mikä tekee ihmisestä ns. bändärin? Missä menee se "raja"? Minkälainen on bändäri teidän mielestänne?

3

3696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimmari

      löytyy varmaan monta tästä asiasta, mutta omasta mielestäni bändäri on ihminen, joka yrittää itseään tyrkyttää seksuaalisesti bändin jäseniä kohtaan vain siitä syystä että he ovat kuuluisia.Bändärille ei musiikki ole tärkeintä, vaan soittajat. Bändärin elekieli ja pukeutuminen puhuu selvästi. Jos bändin jäsenet tykkää ja bändäri itse haluaa olla semmoinen, niin mikäs siinä. Omat on ihmisen valinnat.

      Itse sain tossa toukokuussa kuulla että olisin bändäri. Olin poistumassa baarista parin bändin jäsenen kanssa, jo joku aika kovaan ääneen ilmaisi, että tuossa menee bändärit. Jos juttelen omasta mielestäni mielenkiintoisen ihmisen kanssa, niin se ei mielestäni tee minusta bändäriä.En tunkenut takahuoneeseen, kuten eräät neitoset heti keikan jälkeen, vaikka siellä myöhemmin kävinkin. Sain kyllä tarjouksen tulla "jatkoille", mutta kieltäydyin siitä kauniisti. Ympärillä oli kyllä niin antavaisen näköisiä naisia eli jos henkilö olisi suunnannut pyyntönsä jollekin heistä niin ehkä olisikin saanut. En tiiä, mun mielestä jo hotellihuoneeseen lähdöstä olisi tullut hieman halpamainen olo...ehkä olen liian konservatiivinen :)

      • g.f

        Kyllähän bändäri nimitys on ainakin aikaisemmin tarkoittanut tyyppiä, joka diggailee bändiä, seuraa niitä keikoille eikä asiaan välttämättä liity "seksuaalista" latausta... No, ei se ainakaan ole päätarkoitus


    • uza1

      Voin itse myöntää olevani bändäri. Bändäriä käytetään usein haukkumanimenä. Ei minä olen todellakin ylpeä siitä. Voin sanoa, että monet ovat asemastani kateellisia. Useat yhdistävät bändärin heti huoraan, vaikka näilä ei ole mitään yhteistä. Takahuoneeseen emme änkeä, meidät pyydetään sinne. Me emme todellakaan ole keikoilla sen takia, että saisimme nussia näiden yhtyeen jäsenien kanssa. Olemme siellä musiikin takia. Takahuoneessa olemme pitääksemme hauskaa bändiläisten kesken ja se on sitten eriasia miksi olemme hotellihuoneessa. Emme myöskään tyrkytä itseämme kenellekkään. Bändärin ja fanin ero menee minun mielestä siinä kun bändi alkaa yrittämään sinua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe