Pilviseltä näyttää ainakin nyt.
tähdenlentoja
13
228
Vastaukset
Onko jo pitkä toivomuslista mietitty.
Eikös se ole, kun näkee tähdenlennon, niin toiveet täyttyy.
Naisilla nuo toiveet on vähän kummallisia.
Se Jenni Vartiainen toivoi tähdenlennolta tuulen leikkimään murusensa hiuksilla.
Ja kännykkäaikaan, kyllä naisia on vaikea ymmärtää.
Ohuessa pilvessä on. Jos oikein kirkas tähdenlento sattuu niin voi sen nähdä.
Mitähän tuota toivoisi.Ei tullu toiveita mieleen . Kummallisuus toteutunee jo ihmisessä itsessään ;) .Uni voitti, en tiedä ees hälvenikö ne pilvet :o
- ...
Ktos. muistutuksesta.
Pitääkin tupakilla käydessä koittaa tiirailla taivaalle. Ollut epämääräiset kelit, en oikein osaa sanoa, millanen taivas just nyt.
=DW= Täällä on aikas vaihtelevaa säätä. Kova vesisade ja ukkosilma tuntuu välillä valtaavan ilman. Jossain välissä näytti kirkastuvanki, näyttääpi kuitenki sen olevan vain hetkellistä. Jääpi nähtäväksi miten pilvistä on iltasella? :))
Kesäloman eka päivä:) Toivottavasti kesäkin vielä näyttäytyy:)))Oliko noita tähdenlentoja vaan eilen...Nyt jäi kaikki toiveet toteutumatta, kun en huomannu tiirata taivasta. Eikä lotossakaan ollut mitään...
- ällikkä
Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan
- öllikkä
ällikkä kirjoitti:
Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan
Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.
- ällikkä
öllikkä kirjoitti:
Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.
No joo, tarkoituksella väänsin, ko rupesi hymylyttämään sana, toivottavasti en saa kivisadetta taivaalta tästä viisastelusta
Pitihän toi nimi tavata, että mitä pers... ne on.
Myöhään eilen illalla oli jännä, kun oli pimeää, pilvisen oloista, mutta tähtiä näkyi. Niitä lentoja en jaksanu jäädä odottelemaan.- ällikkä
Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita
ällikkä kirjoitti:
Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita
Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.- ällikkä
Sanin kirjoitti:
Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.Ai sielläkin satanut, syksyn tuntua ilmassa,ei kesä ole vielä mennyt, vaikka illat pimenee ja tähdet syttyy taivaalle loistaen, sua taas muistelen.Harmi kun tuli nukuttua illalla, joutuu valvomaan, unirytmi meni taas sekaisin, jaahah pitänee keittää yö kahvit, terv.savosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514