tähdenlentoja

Irkka

Pilviseltä näyttää ainakin nyt.

13

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko jo pitkä toivomuslista mietitty.
      Eikös se ole, kun näkee tähdenlennon, niin toiveet täyttyy.

      Naisilla nuo toiveet on vähän kummallisia.
      Se Jenni Vartiainen toivoi tähdenlennolta tuulen leikkimään murusensa hiuksilla.
      Ja kännykkäaikaan, kyllä naisia on vaikea ymmärtää.

      Ohuessa pilvessä on. Jos oikein kirkas tähdenlento sattuu niin voi sen nähdä.
      Mitähän tuota toivoisi.

      • Ei tullu toiveita mieleen . Kummallisuus toteutunee jo ihmisessä itsessään ;) .Uni voitti, en tiedä ees hälvenikö ne pilvet :o


    • ...

      Ktos. muistutuksesta.

      Pitääkin tupakilla käydessä koittaa tiirailla taivaalle. Ollut epämääräiset kelit, en oikein osaa sanoa, millanen taivas just nyt.

      =DW=

      • Illasta katse kohti taivasta uudelleen.


    • Täällä on aikas vaihtelevaa säätä. Kova vesisade ja ukkosilma tuntuu välillä valtaavan ilman. Jossain välissä näytti kirkastuvanki, näyttääpi kuitenki sen olevan vain hetkellistä. Jääpi nähtäväksi miten pilvistä on iltasella? :))

      Kesäloman eka päivä:) Toivottavasti kesäkin vielä näyttäytyy:)))

    • Oliko noita tähdenlentoja vaan eilen...Nyt jäi kaikki toiveet toteutumatta, kun en huomannu tiirata taivasta. Eikä lotossakaan ollut mitään...

      • ällikkä

        Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan


      • öllikkä
        ällikkä kirjoitti:

        Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan

        Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.


      • ällikkä
        öllikkä kirjoitti:

        Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.

        No joo, tarkoituksella väänsin, ko rupesi hymylyttämään sana, toivottavasti en saa kivisadetta taivaalta tästä viisastelusta


    • Pitihän toi nimi tavata, että mitä pers... ne on.
      Myöhään eilen illalla oli jännä, kun oli pimeää, pilvisen oloista, mutta tähtiä näkyi. Niitä lentoja en jaksanu jäädä odottelemaan.

      • ällikkä

        Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita


      • ällikkä kirjoitti:

        Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita

        Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
        Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.


      • ällikkä
        Sanin kirjoitti:

        Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
        Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.

        Ai sielläkin satanut, syksyn tuntua ilmassa,ei kesä ole vielä mennyt, vaikka illat pimenee ja tähdet syttyy taivaalle loistaen, sua taas muistelen.Harmi kun tuli nukuttua illalla, joutuu valvomaan, unirytmi meni taas sekaisin, jaahah pitänee keittää yö kahvit, terv.savosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe