tähdenlentoja

Irkka

Pilviseltä näyttää ainakin nyt.

13

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko jo pitkä toivomuslista mietitty.
      Eikös se ole, kun näkee tähdenlennon, niin toiveet täyttyy.

      Naisilla nuo toiveet on vähän kummallisia.
      Se Jenni Vartiainen toivoi tähdenlennolta tuulen leikkimään murusensa hiuksilla.
      Ja kännykkäaikaan, kyllä naisia on vaikea ymmärtää.

      Ohuessa pilvessä on. Jos oikein kirkas tähdenlento sattuu niin voi sen nähdä.
      Mitähän tuota toivoisi.

      • Ei tullu toiveita mieleen . Kummallisuus toteutunee jo ihmisessä itsessään ;) .Uni voitti, en tiedä ees hälvenikö ne pilvet :o


    • ...

      Ktos. muistutuksesta.

      Pitääkin tupakilla käydessä koittaa tiirailla taivaalle. Ollut epämääräiset kelit, en oikein osaa sanoa, millanen taivas just nyt.

      =DW=

      • Illasta katse kohti taivasta uudelleen.


    • Täällä on aikas vaihtelevaa säätä. Kova vesisade ja ukkosilma tuntuu välillä valtaavan ilman. Jossain välissä näytti kirkastuvanki, näyttääpi kuitenki sen olevan vain hetkellistä. Jääpi nähtäväksi miten pilvistä on iltasella? :))

      Kesäloman eka päivä:) Toivottavasti kesäkin vielä näyttäytyy:)))

    • Oliko noita tähdenlentoja vaan eilen...Nyt jäi kaikki toiveet toteutumatta, kun en huomannu tiirata taivasta. Eikä lotossakaan ollut mitään...

      • ällikkä

        Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan


      • öllikkä
        ällikkä kirjoitti:

        Oliko ne niitä perseiden meteoriittejä, yritin viime yönä tiirailla, oli pilvistä.Aukaisin tv sub chatin ja lähetin tekstin kyseisestä tapahtumasta, ei meinannut julkaista, syy liian ruma sana, rupesin äkäsenä tivaamaan, no lopulta julkaisi, joo tiiraillaan

        Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.


      • ällikkä
        öllikkä kirjoitti:

        Perseid i en, onhan siinä lievä ero, jos tarkkaan tarkkaat.

        No joo, tarkoituksella väänsin, ko rupesi hymylyttämään sana, toivottavasti en saa kivisadetta taivaalta tästä viisastelusta


    • Pitihän toi nimi tavata, että mitä pers... ne on.
      Myöhään eilen illalla oli jännä, kun oli pimeää, pilvisen oloista, mutta tähtiä näkyi. Niitä lentoja en jaksanu jäädä odottelemaan.

      • ällikkä

        Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita


      • ällikkä kirjoitti:

        Sanin ootko nähdy edellä mainuttuja sateita, täällä savossa on näkynyt vesisateita

        Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
        Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.


      • ällikkä
        Sanin kirjoitti:

        Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
        Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.

        Ai sielläkin satanut, syksyn tuntua ilmassa,ei kesä ole vielä mennyt, vaikka illat pimenee ja tähdet syttyy taivaalle loistaen, sua taas muistelen.Harmi kun tuli nukuttua illalla, joutuu valvomaan, unirytmi meni taas sekaisin, jaahah pitänee keittää yö kahvit, terv.savosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe