KESTÄNKÖ LASTEN TAKIA ?????

INAPAT9

Vaimo otti lapset mukaansa eikä ilmoittanut mitään minne meni......olin vailla tietoa lapsistani 5 päivää kunnes palastui että hän oli mennyt naapurin isännän luo lasten kanssa...ja on sillä riessullaan edelleenkin 6 kk jälkeen........... lapset ovat tulleet takaisin...vuoroviikoin kummankin luona .....minut mustamaalattiin ja nyt vaimoni yrittää olla kovin ystävällinen minulle ....toivoo sopuisaa eroa... pelkää että kerron mitä hän on...saisin hänet pian lapsettomaksi jos tahtoisin ....lapsettomaksi...siksi että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsistaan....käytänkö tilaisuutta hyväkseni ja otan lapset kokonaan itselleni...kostanko...vaiko nielen asian ja ajattelen lasten tulevaisuutta ..... olen katkera..... siitä että hän ei voinut kertoa suoraan että sillä on toinen ?????????????? olisin hyväksynyt senkin...tyyli viedä lapset isältä kun olin töissä on tiukka pala minulle... joku voisi hiukan kommentoida ??? :) ...olisi edes lapun pöydälle jättänyt...tyhjä talo kun tulin kotiin !!!!!!! ...hyväksynkö vai käynkö vastaiskuun ??

15

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kostaja4

      minä kostaisin oikein kunnolla. mitä enää mietit ?

      • millainen isä olet

        ja antaisit vaikka lsten kärsiä. Niinkö?


      • lasten puolesta
        millainen isä olet kirjoitti:

        ja antaisit vaikka lsten kärsiä. Niinkö?

        Ai lapsetko eivät kärsi siitä, että äiti mustamaalaa heille tärkeää isää ja pimittää isältä tietoa ja toinen on ollut sydän syrjällään missä ovat lapset. En ymmärrä tätä feminismin ilmentymää lasten parasta ajatellessa. Kyllä neuvoisin, että pyrit pitämään oikeuksistasi kiinni ja taistelet jo ihan lapsienkin takia viimeiseen asti. Eihän tuollainen äiti ole tasapainoisesti ajatteleva ihminen. Vaikka olisit vaimollesi tehnyt mitä tai ollut tekemättä, ei syyt saa aiheuttaa lasten ja isän välisiin suhteisiin ja ajan myötä voi äitikin jo hyväksyä tehneensä virheitä . Vaikka olen itsekin nainen, niin katsantokanta on liian monella liian kapea ja unohdetaan se kuka on väärin toiminut ja ennen kaikkea tuo aina hoettu lasten etu.


      • pekka19
        lasten puolesta kirjoitti:

        Ai lapsetko eivät kärsi siitä, että äiti mustamaalaa heille tärkeää isää ja pimittää isältä tietoa ja toinen on ollut sydän syrjällään missä ovat lapset. En ymmärrä tätä feminismin ilmentymää lasten parasta ajatellessa. Kyllä neuvoisin, että pyrit pitämään oikeuksistasi kiinni ja taistelet jo ihan lapsienkin takia viimeiseen asti. Eihän tuollainen äiti ole tasapainoisesti ajatteleva ihminen. Vaikka olisit vaimollesi tehnyt mitä tai ollut tekemättä, ei syyt saa aiheuttaa lasten ja isän välisiin suhteisiin ja ajan myötä voi äitikin jo hyväksyä tehneensä virheitä . Vaikka olen itsekin nainen, niin katsantokanta on liian monella liian kapea ja unohdetaan se kuka on väärin toiminut ja ennen kaikkea tuo aina hoettu lasten etu.

        olen samaa mieltä lasten edusta ja taistelusta.kimppuun vaan sitä saa mitä tilaa !!


    • joo18

      olen samaa mieltä, siinäpä saa akka tuntea tekonsa !

    • lasten etu tärkein

      Kannattaa nyt ajatella lasten kannalta mikä on paras tapa toimia. Lpseille on hirveä ristiriita jos aikuiset kiistelvät ja käyttävät heitä aseena ja pelinappuloina. Tietenkin os äiti ei ole vastuullinen ja lapset eivät tule hoidettua hänen luonaan voisi ajatella että olisivat sinun vastuulla.

      • Sinulle ap.

        Siis ymmärsinkö oikein, että kun sinä olit töissä, niin sillä välin vaimosi pelehti naapurin miehen kanssa ja asuu nyt lapsien kanssa sinun naapurissa ? No, huh huh, onpa tarina. Tottakai puolustat itseäsi ja vaadit lapset kotiisi asumaan. Ei tuo tarinasi kyllä hyvää kuvaa vaimostasi antanut. Pitäisihän sitä ajatella muitakin eikä vain itseään ja omaa uutta rakastaan. Onko teillä vielä pienet lapset ? Entä oliko se naapuri myös varattu, eli särkyikö samalla kaksi avioliittoa ? En itse antaisi omalle vaimolleni koskaan anteeksi, jos alkaisi selkäni takana vehtaamaan naapurin äijän kanssa. Tsemppiä sinulle, koeta jaksaa vaikeassa elämäntilanteessasi. Toivottavasti suku ja ystävät ovat puolellasi etkä ole näin jäänyt murheinesi yksin.


      • inapat9
        Sinulle ap. kirjoitti:

        Siis ymmärsinkö oikein, että kun sinä olit töissä, niin sillä välin vaimosi pelehti naapurin miehen kanssa ja asuu nyt lapsien kanssa sinun naapurissa ? No, huh huh, onpa tarina. Tottakai puolustat itseäsi ja vaadit lapset kotiisi asumaan. Ei tuo tarinasi kyllä hyvää kuvaa vaimostasi antanut. Pitäisihän sitä ajatella muitakin eikä vain itseään ja omaa uutta rakastaan. Onko teillä vielä pienet lapset ? Entä oliko se naapuri myös varattu, eli särkyikö samalla kaksi avioliittoa ? En itse antaisi omalle vaimolleni koskaan anteeksi, jos alkaisi selkäni takana vehtaamaan naapurin äijän kanssa. Tsemppiä sinulle, koeta jaksaa vaikeassa elämäntilanteessasi. Toivottavasti suku ja ystävät ovat puolellasi etkä ole näin jäänyt murheinesi yksin.

        kyllä kävi juuri niin kuin kirjoitit ja minä sain vielä syyt niskoilleni vaikka vaimo jä kiinni " housut kintuissa " !!! ja lisäksi kaksi avioliittoa hajosi samlla...ensin naapurin ja kuukausi siitä läksi vaimo ja yritti viedä lapset !!!!


      • Kaikkea kanssa ...
        inapat9 kirjoitti:

        kyllä kävi juuri niin kuin kirjoitit ja minä sain vielä syyt niskoilleni vaikka vaimo jä kiinni " housut kintuissa " !!! ja lisäksi kaksi avioliittoa hajosi samlla...ensin naapurin ja kuukausi siitä läksi vaimo ja yritti viedä lapset !!!!

        Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Itse en ilman taistelua antaisi lapsiani tuollaisen naisen matkaan. Kyllä sitä pitää muullakin, kuin vain sillä alapäällänsä miettiä omaa elämäänsä. Näin ne lapset unohtuu, kun uusi rakkaus löytyykin siitä ihan oman kodin seinän takaa. Ja sinä ap. olit tietysti viimeinen, joka tiesi tästä asiasta ? Varmasti muut naapurit olivat nähneet ja kuulleet jotain, mutta kukaan ei tietenkään vaivautunut kertomaan sinulle mitään. On toisilla naapureilla voinut olla hauskaa... Kuinka pitkään lie tämä salasuhde kestänyt ? Mitä pitempi aika sen pahempi juttu sinulle ja sille naapurin ex- vaimolle... En yhtään ihmettele, jos olet katkera. Vaadi vaan lastesi päähuoltajuus itsellesi ja koeta pärjäillä. Voimia sinulle.


      • Make0701
        Kaikkea kanssa ... kirjoitti:

        Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Itse en ilman taistelua antaisi lapsiani tuollaisen naisen matkaan. Kyllä sitä pitää muullakin, kuin vain sillä alapäällänsä miettiä omaa elämäänsä. Näin ne lapset unohtuu, kun uusi rakkaus löytyykin siitä ihan oman kodin seinän takaa. Ja sinä ap. olit tietysti viimeinen, joka tiesi tästä asiasta ? Varmasti muut naapurit olivat nähneet ja kuulleet jotain, mutta kukaan ei tietenkään vaivautunut kertomaan sinulle mitään. On toisilla naapureilla voinut olla hauskaa... Kuinka pitkään lie tämä salasuhde kestänyt ? Mitä pitempi aika sen pahempi juttu sinulle ja sille naapurin ex- vaimolle... En yhtään ihmettele, jos olet katkera. Vaadi vaan lastesi päähuoltajuus itsellesi ja koeta pärjäillä. Voimia sinulle.

        Eikö niitä rakkaita löydy mistään muualta kuin naapurista ? Ei ihan heti tulisi kyllä itselle mieleen alkaa katselemaan tuota naapurin emäntää ... Mutta meitä onkin joka lähtöön. Olisin kyllä itsekin helv.... katkera, jos oma vaimo lähtisi naapurin matkaan. En antaisi sitä koskaan anteeksi.


    • käpylehmäkarsina

      ap, kokemuksesta kerron
      ÄLÄ
      -kosta
      -moiti vaimoasi lapsille, hän on heidän äiti
      -väsy
      -kylmety, näytä tunteesi
      -katkeroidu
      -säästä itkuasi
      -pura aggressiotasi muualle kuin vaikka nyrkkisäkkiin
      -ala ryyppää
      -ala netissä pörräämään
      -usko ketään muuta kuin itseäsi ja lapsiasi
      -tee muuta kuin nauti tästä hetkestä, koska pikku jutut on ne mitkä merkitsee
      -unohda huolehtia itsestäsi ja lapsistasi
      -mieti miksi vaimosi teki niin, hän VAIN oli viettien vietävissä, silti YMMÄRRÄ, ettö vaimollasi on paha mieli. Sanoo mitä sanoo, on sillä. Tai hän ei ole ihminen vaan vain pelkkä märkä vit tu.
      -ajattele nyt muita kuin itseäsi ja lapsiasi. LAPSESI TARVITSEE LÄHELLEEN AIKUISEN, EI ISOKOKOISTA LASTA. LAPSET OVAT HÄMILLÄÄN. OLE HEILLE SE VÄLITTÄVÄ VANHEMPI JA
      RAKASTA HEITÄ. Tee päätös, että itse olet järkeäv, tunteva ja se parempi vanhempi, kehumatta tai kerskumatta itseäsi.
      Jaksa, koska lapset tarvitsee sinua.

      JA vaikka kuulostaa kamalata: ANNA ITSELLESI ja VAIMOLLESI ANTEEKSI.

      Jaksamisia. Tiedän, ON RANKKAA.
      Meitä on muitakin ja aikojen kuluessa voin sanoa, että asiat selvenee. Koska onnellisuuden määrä on vakio, nyt on vit un rankkaa, mutta joku päivä ja sen jälkeenkin on hemmetin mukavaa. :)

    • inapat9

      JA vaikka kuulostaa kamalata: ANNA ITSELLESI ja VAIMOLLESI ANTEEKSI.

      Tuo kuulostaa vähän kovalta vaatimukselta tällä hetkellä :(

      Kiitoksia kuitenkin viisaista sanoista.

      ...jaksan lasteni vuoksi ja tiedän että exä tuntee kyllä tuskan myös nahoissaan!

      • vuoristoradalla

        Ei kannata ite kostaa mitään. Kyllä se "karma" hoitaa homman. Ja ex-vaimosi syyllisyyskin varmaan jossain vaiheessa on melkoinen.
        Loppujen lopuksi mieluumin sitä on uhri kuin syyllinen.
        keskity sinä hyviin asioihin ja omaan toipumiseen. Pura asioita ystävälle/terapeutille ja ole vihainen, mutta kun pystyt niin anna anteeksi. Ihan oman itsesi takia. Katkeruus on niin sitovaa.


    • 4+4

      Vanha ketju mutta vastaan silti. Tuo, että vaimo vie yhteiset lapset kodistaan viettiensä sanelemana on kerrassaan väärin. Eihän lapsilla ole tarvetta uuteen perheeseen, vaan vain sillä äidillä, jättäköön lapset kotiin eikä riistä vielä kotiakin lapsiltaan.

    • PetettyJätettyN

      Toivottavasti et lähtenyt kostamaan. Anteeksi en ole itse pystynyt antamaan (vuosi miehen ilmoittamasta äkkierosta, hänellä paljastui jälkikäteen suhde, teki petoksen minulle talokaupoissa, ei ole pitänyt yhteyttä lapsiin ja levitellyt vielä minusta perättömiä juoruja, asumme pikkukylällä, ja on sukulaistensa silmissä suuri sankari talokauppojen vuoksi jne jne ihan järkkyä shittiä minua kohtaan). Mutta teini-ikäinen tyttäreni sanoi, että äiti, ei tarvitse antaa anteeksi. Riittää, että tekee sovinnon itsensä kanssa.

      Se vaatii ihan jumalattoman paljon, se sovinto. Kosto, viha, raivo, epäoikeudenmukaisuus, kaikki tunteet jylläävät päässä. Ja toinen porskuttaa uuden onnensa ja elämänsä kanssa eteenpäin. Lasten vuoksi minä elän nyt, en ole luovuttanut. Jospa tämä tästä, ajan kanssa. Ehkä. Vuosi mennyt. Ei ole ollut tai mennyt vielä päivääkään, etten miettisi, kuinka paha ihminen voi toiselle olla. Ja miksi. Mutta koston tielle en ole sortunut. Sitä en halua, lastenkaan vuoksi. Isän käytös ei ole heidän syytään. Omaa osuuttani olen pohtinut ammattiauttajankin kanssa, liiallinen kiltteys, uhrautuminen ja usko asioiden selviämiseen peittosivat pahat teot. Ei tuollaisiin tekoihin ja tilanteisiin voi edes valmistautua, mitä minulle tapahtui tai sinulle, kumppani tekee jotain noin järjetöntä ja pettää kaiken luottamuksen. Ja laittaa puolison rähmälleen, ilman vaihtoehtoja tai keskustelua, selityksiä.

      Haluaisin toivottaa tervetulleeksi uuden elämän, jossa voisin uskoa tai luottaa toiseen ihmiseen. Nyt en siihen kykyne, hyvä kun itseeni luotan. Onneksi on lapset ja työ. Jospa muutakin, ajan kanssa. Perhettä en halua enää perustaa ja en halua antaa itsestäni toiselle liikaa. Minä olen tärkeä ja en suostu enää olemaan uhri. Toivon, että sinullakin on asiat selkiytyneet, ja olet jaksanut olla hyvä vanhempi lapsillesi. Voimia. Niitä tarvitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe