Kiinnostaisi tietää millaista on maaliskuun alkupuolella ja missäpäin Kanarian saaria olisi silloin lämpimintä ja aurinkoisinta?
Vastaukset 3
- kokemusta on
Puerto Ricossa ainakin on ollut takuuvarma lämpö ja aurinkoa tuhonkin ajankohtaan..
- ei minun paikka
ihan mukavat kelit eli 20-25C mutta meressä uinti voi olla monelle vielä mahdoton juttu...alle 20C pitkän matkaa. Kanarian ilmasto on erittäin herkkä ja varmaan varmin aurinko Gran Kanarialla ja siellä eteläpäässä saarta.
- TenGran
Teneriffalla ja Gran Canarialla olllut ko. ajakohtana, molemmissa päivisin 20-25 lämmintä, sekaan mahtui aurinkoisia kuin pilvisiäkin päiviä :) Vilu ei kuitenkaan tule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405