Varoitus Kankaita.comista

ärtynyt

Tilasin kesäkuussa viisi kangasta tästä kankaiden nettikaupasta, jolla on nettisuvuillaan valtava valikoima ja kohtuulliset hinnat. En koskaan saanut kuin kaksi kangasta. Loppuja ei varastosta löytynyt eikä heillä ollut mitään tietoa, milloin voisivat kankaita saada. Kaupan peruminen i meinannut onnistua ennen kuin uhkasin kuluttaja-asiamiehellä. Näitä kankaitya, joita ei minulle voitu toimittaa mainostetaan kaupan nettisivuille.
Mitä kokemuksia netin kangaskaupoista teillä on? Suositteletteko joitakin kauppoja ja mitä kannattaisi välttää?

6

5468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellavatätiRuotsista

Minä tilaan pellavaa ja Aina on ollut nopea ja ystävällinen palvelu.Kerran yksi laatu oli loppunut, ja omistaja kertoi milloin sitä tulee, ja se piti paikkansa.
      No tämä kauppa myy vain pellavaa, mutta jospa joku toinenkin, annan vinkin
      Ja on tosi halpa kauppa, en enää raahaa Tallinnasta asti, missä hinnat jo huipussaan pellavankin suhteen.
      www.finkonia.fi

• ärtynyt

Hauskaa, että mainitsit juuri tuon kaupan, jonka itsekin bongasin netistä.

Tuon Kankaita.comin kanssa ollaan nyt siinä pisteessä, että lupasivat palauttaa toimittamattomista tuotteista rahat. Viestissä kerrottiin, että palautetaan siis 42 euroa. Voi ei..se ei kuitenkaan ole oikea summa, vaan vain yhden toimittamattoman kankaan hinta. Oikeasti he ovat minulle velkaa yli 92 euroa.

Ei kun taas sähköpostia menemään.
        Ehkä he ajattelevat väsyttävänsä asiakkaat, jotka eivät sitten huomaa tällaisia huijausyrityksiä.

• Volanki

Minä tilasin kyseisetä nettipuodista kesäkuussa kankaita, eikä ollut ongelmia. Tosin toimitus oli mielestäni hidasta ja soitin firmaan josta sanottiin paketin olevan juuri lähdössä. Kaikki tuli mitä tilasin, no prblem. Mutta varuillaan saa olla aina kun netistä tilaa, varsinkin jos takana on ulkomainen yritys.

• 65t

Minäkin tilasin kankaita.com ,hidasta oli toimitus,kolmen viikon perästä kyselin ,tuli vastaus et nyt on lähdössä.Tulihan se viimein.

• ompelija68

Löysin mukavalta vaikuttavan lämminhenkisen kaupan Lahdesta; Kangaskauppa Wexler. Heillä nyt myös nettikauppa!:) Nopea toimitus ja kankaat ovat myös hyvälaatuisa ja kohtuu hinnalla. Suosittelen käymään tutustumassa valikoimaan sivulla "http://www.kangaskauppawexler.com/". Puuvilloissa varsinkin iso valikoima kivoja kuoseja ja toivottavasti lisäävät myös muita kankaita enemmän netin puolelle :) Jos paikan päälle pääsee ihastelemaan niin varmasti löytää jotain kotiin vietävää.

• risukimppujaruusukin

Vanha ketju, mutta asia on edelleen ajankohtainen.

Minun kokemukseni Kankaita.comista vaihtelevat laidasta laitaan. Vuosi sitten tilasin kahteenkin otteeseen ja sain juuri sitä mitä halusin, kohtuuajassa. Ainoastaan näytepalatoimitus kesti useampia viikkoja. Olin silti tyytyväinen ja tilasinkin tänä keväänä lisää kankaita, tällä kertaa huonommalla tuurilla.

Kuukausi sitten tilatut kankaat (tai osa niistä) tulivat vihdoin, sen jälkeen kun olin ottanut yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä pahoiteltiin ja vedottiin teknisiin ongelmiin. Mitään lähetysvahvistusta en tilauksesta saanut koko aikana. Jouduin kuitenkin ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä toistamiseen, sillä lähetyksestä puuttui edelleen kaksi kangasta eikä lähetyslistasta käynyt ilmi, ovatko ne tulossa jälkikäteen vai mitä niille kuuluu. Myös näytepalat puuttuivat edelleen, mutta niillä ei nyt niin väliä, kunhan saisi edes ne kankaat, joista on maksanut jo kuukausi sitten.

Asiakaspalvelu vastasi, että kangas jonka tilasin kuukausi sitten ja joka ei tullut muun lähetyksen mukana, onkin loppunut! Senkin tiedon perään piti itse kysellä, ei lukenut missään lähetyslistassa. Ihme homma. Ilmeisesti ko. firman tuotekirjanpito laahaa pahasti jälkijunassa. Varastossa näkyy tuotteita, jotka oikeasti onkin jo loppuneet. No, minulle on kuitenkin luvattu rahat takaisin ko. tuotteesta, että pitäisi kai olla tyytyväinen. Pahemminkin olisi voinut käydä. Luulen kuitenkin, että tilaan jatkossa kankaani ensisijaisesti muualta.

Jos olet valmis odottelemaan kankaitasi kuukauden tai enemmänkin eikä sinua haittaa, vaikka joutuisit välillä vähän reklamoimaankin, kokeile kaikin mokomin onneasi Kankaita.comissa. Kangasvalikoima on monipuolinen eivätkä hinnat tai postikulutkaan ole pahat. Ehkä minulla oli vain huonoa tuuria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      123
      1730
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1442
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe