Kokemuksia asunnon vuokrausesta yksityiseltä!

Jorge70

Katselin muutamia nettisivuja, joissa on yksityisten ihmisten vuokraamia asuntoja mm. www.apartmentsramblas.com , www.gobcn.com ym. Onko kukaan varannut tälläisten sivujen kautta asuntoa itselleen Espanjasta? Voiko tälläisiin sivustoihin luottaa?

13

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunto lämpimässä.

      Siinäpä vasta pulma. Itsekkään en uskalla vuokrata omistamaani asuntoa, koska en luota vuokralaisiin. Tässä olisi markkinarako perustaa luotettavien vuokralaisten ja vuokranantajien yhdistystä. Vaikkapa luottotietojen ilmoitus periaate tai joku muu luotettavuus peruste. Mone asunnot ovat tyhjillään kun ei voi ihmisiin luottaa.

    • Jorge70

      Missäpäin sinulla on asunto?

      • luottamuslauseke

        Voiko teihin kumpaankaan luottaa???


      • Jorge70
        luottamuslauseke kirjoitti:

        Voiko teihin kumpaankaan luottaa???

        Que? Miksi ei voisi luottaa? Olen ajatellut käydä monessa eri paikassa tulevaisuudessa ja jos yksityiseltä saapi vuokrattua aina kohtuuhintaan asunnon niin mikä ettei. Jos tässä rupeaisi huijaamaan niin sana leviäisi äkkiä kun oikeilla nimillä ruvetaan sopimusta hieromaan.

        Ps. Oikea nimeni ei ole Jorge ;)


    • don Luis

      Miksi asunto pitäisi vuokrata yksityiseltä??

      • Selvennystä kiitos

        Helpottaisi paljon vastaamista jos kirjoittajat vaivautuisivat selventämään mitä he tarkasti ottaen etsivät. Onko tässä kyseessä asunnonhaku jatkuvaan Espanjassa asumiseen vai loma-asunto lyhyemmäksi aikaa eri kohteista? Tämän jos aloittaja olisi viitsinyt kertoa heti alkuun niin olisi luultavasti vastauksia vähän toiseen malliin. No, ehkä Espanjan palstalta ei löydy ihan sitä kaikkein älykkäintä porukkaa muutenkaan.

        Jos loma-asuntoa haet eri paikoista niin kokeilepa Homelidays-sivustoa. Siis jos mikään muu kuin suomen kieli luonnistuu. Vuosien kokemuksella voin sanoa että toimii, hinta-laatusuhde on hyvä ja on luotettava. Jos olet hakemassa asuntoa jatkuvaan asumiseen joudut etsimään jostain muualta.


    • Jorge70

      Ihan viikoksi tai pariksi olisi tarkoitus vuokrata...

      • Torre73

        Moi. Minulla 2:den makkarin bungalow Torreviejassa, katutasossa, altaalle 15 m, keskustaan 2 km., merelle 600 m. rauhallinen taloyhtiö, vanhuksia vain asuu, auton saa heti portin viereen.

        [email protected] jos olet kiinnostunut


      • asunto lämpimässä
        Torre73 kirjoitti:

        Moi. Minulla 2:den makkarin bungalow Torreviejassa, katutasossa, altaalle 15 m, keskustaan 2 km., merelle 600 m. rauhallinen taloyhtiö, vanhuksia vain asuu, auton saa heti portin viereen.

        [email protected] jos olet kiinnostunut

        Mulla on asunto Espanjassa ja luotettava olen, jorgesta en voi olla varma, joten yhteystietoja ei tule. Olen kuullut liian monta surullista tarinaa kun kämppä on laitettu uuteen uskoon.


      • Jorge70
        asunto lämpimässä kirjoitti:

        Mulla on asunto Espanjassa ja luotettava olen, jorgesta en voi olla varma, joten yhteystietoja ei tule. Olen kuullut liian monta surullista tarinaa kun kämppä on laitettu uuteen uskoon.

        Saanko kysyä kuitenkin, että missäpäin Espanjaa?


      • muybien1
        Jorge70 kirjoitti:

        Saanko kysyä kuitenkin, että missäpäin Espanjaa?

        Kokeileppa tällaista osoitetta kun:[email protected]
        Olen vuokrannut useita kertoja sieltä asunnon Barcelonasta.Asunnot ovat keskustan tuntumassa,kerrostaloissa,ei siis mitään hotellia.Asunnot ovat ihan ok.ei mitään luxusta mutta siistejä ja edullisia.Vuokraajalla on kokemusta Suomalaisista ja on ollut ihan tyytyväinen meikäläisiin.


      • Eetu M
        muybien1 kirjoitti:

        Kokeileppa tällaista osoitetta kun:[email protected]
        Olen vuokrannut useita kertoja sieltä asunnon Barcelonasta.Asunnot ovat keskustan tuntumassa,kerrostaloissa,ei siis mitään hotellia.Asunnot ovat ihan ok.ei mitään luxusta mutta siistejä ja edullisia.Vuokraajalla on kokemusta Suomalaisista ja on ollut ihan tyytyväinen meikäläisiin.

        Onkos tuo joku sähköpotiosoite? Tuolla haulla ei kyllä löydy asunnonvuokrausfirmaa vai pitäisikö tuonne laittaa sähköpostia?


    • charo1

      Hei.

      Me vuokraamme asuntoamme kaunista 2mh :n asuntoamme Fuengirolsta luetettaville suomalaisille pienille perheille/ pariskunnille.Etupäässä kesäaikaan 30.5-20.9.

      Minuun voit ottaa yhteyttä [email protected].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe