Katselin muutamia nettisivuja, joissa on yksityisten ihmisten vuokraamia asuntoja mm. www.apartmentsramblas.com , www.gobcn.com ym. Onko kukaan varannut tälläisten sivujen kautta asuntoa itselleen Espanjasta? Voiko tälläisiin sivustoihin luottaa?
Kokemuksia asunnon vuokrausesta yksityiseltä!
13
379
Vastaukset
- asunto lämpimässä.
Siinäpä vasta pulma. Itsekkään en uskalla vuokrata omistamaani asuntoa, koska en luota vuokralaisiin. Tässä olisi markkinarako perustaa luotettavien vuokralaisten ja vuokranantajien yhdistystä. Vaikkapa luottotietojen ilmoitus periaate tai joku muu luotettavuus peruste. Mone asunnot ovat tyhjillään kun ei voi ihmisiin luottaa.
- Jorge70
Missäpäin sinulla on asunto?
- luottamuslauseke
Voiko teihin kumpaankaan luottaa???
- Jorge70
luottamuslauseke kirjoitti:
Voiko teihin kumpaankaan luottaa???
Que? Miksi ei voisi luottaa? Olen ajatellut käydä monessa eri paikassa tulevaisuudessa ja jos yksityiseltä saapi vuokrattua aina kohtuuhintaan asunnon niin mikä ettei. Jos tässä rupeaisi huijaamaan niin sana leviäisi äkkiä kun oikeilla nimillä ruvetaan sopimusta hieromaan.
Ps. Oikea nimeni ei ole Jorge ;)
- don Luis
Miksi asunto pitäisi vuokrata yksityiseltä??
- Selvennystä kiitos
Helpottaisi paljon vastaamista jos kirjoittajat vaivautuisivat selventämään mitä he tarkasti ottaen etsivät. Onko tässä kyseessä asunnonhaku jatkuvaan Espanjassa asumiseen vai loma-asunto lyhyemmäksi aikaa eri kohteista? Tämän jos aloittaja olisi viitsinyt kertoa heti alkuun niin olisi luultavasti vastauksia vähän toiseen malliin. No, ehkä Espanjan palstalta ei löydy ihan sitä kaikkein älykkäintä porukkaa muutenkaan.
Jos loma-asuntoa haet eri paikoista niin kokeilepa Homelidays-sivustoa. Siis jos mikään muu kuin suomen kieli luonnistuu. Vuosien kokemuksella voin sanoa että toimii, hinta-laatusuhde on hyvä ja on luotettava. Jos olet hakemassa asuntoa jatkuvaan asumiseen joudut etsimään jostain muualta.
- Jorge70
Ihan viikoksi tai pariksi olisi tarkoitus vuokrata...
- Torre73
Moi. Minulla 2:den makkarin bungalow Torreviejassa, katutasossa, altaalle 15 m, keskustaan 2 km., merelle 600 m. rauhallinen taloyhtiö, vanhuksia vain asuu, auton saa heti portin viereen.
[email protected] jos olet kiinnostunut - asunto lämpimässä
Torre73 kirjoitti:
Moi. Minulla 2:den makkarin bungalow Torreviejassa, katutasossa, altaalle 15 m, keskustaan 2 km., merelle 600 m. rauhallinen taloyhtiö, vanhuksia vain asuu, auton saa heti portin viereen.
[email protected] jos olet kiinnostunutMulla on asunto Espanjassa ja luotettava olen, jorgesta en voi olla varma, joten yhteystietoja ei tule. Olen kuullut liian monta surullista tarinaa kun kämppä on laitettu uuteen uskoon.
- Jorge70
asunto lämpimässä kirjoitti:
Mulla on asunto Espanjassa ja luotettava olen, jorgesta en voi olla varma, joten yhteystietoja ei tule. Olen kuullut liian monta surullista tarinaa kun kämppä on laitettu uuteen uskoon.
Saanko kysyä kuitenkin, että missäpäin Espanjaa?
- muybien1
Jorge70 kirjoitti:
Saanko kysyä kuitenkin, että missäpäin Espanjaa?
Kokeileppa tällaista osoitetta kun:[email protected]
Olen vuokrannut useita kertoja sieltä asunnon Barcelonasta.Asunnot ovat keskustan tuntumassa,kerrostaloissa,ei siis mitään hotellia.Asunnot ovat ihan ok.ei mitään luxusta mutta siistejä ja edullisia.Vuokraajalla on kokemusta Suomalaisista ja on ollut ihan tyytyväinen meikäläisiin. - Eetu M
muybien1 kirjoitti:
Kokeileppa tällaista osoitetta kun:[email protected]
Olen vuokrannut useita kertoja sieltä asunnon Barcelonasta.Asunnot ovat keskustan tuntumassa,kerrostaloissa,ei siis mitään hotellia.Asunnot ovat ihan ok.ei mitään luxusta mutta siistejä ja edullisia.Vuokraajalla on kokemusta Suomalaisista ja on ollut ihan tyytyväinen meikäläisiin.Onkos tuo joku sähköpotiosoite? Tuolla haulla ei kyllä löydy asunnonvuokrausfirmaa vai pitäisikö tuonne laittaa sähköpostia?
- charo1
Hei.
Me vuokraamme asuntoamme kaunista 2mh :n asuntoamme Fuengirolsta luetettaville suomalaisille pienille perheille/ pariskunnille.Etupäässä kesäaikaan 30.5-20.9.
Minuun voit ottaa yhteyttä [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822