Opiskelusta jonkun verran aikaa=17 vuotta. On varmaan käytännöt muuttunut aika paljon siitä. Innokkaana ostin hienon kynän ja vihkon, tuttava sanoi, että ei kukaan kirjoita enää kynällä vaan kaikilla on jonkinlaiset läppärit. Eikö luennolla tosiaan kukaan enää kynäile ja onko läppärin/ macin ostaminen edessä?
Onko yliopistolla jotain niitä vuokrakoneita jotka voi sitten lunastaa itselleen...? Näin toinen ihminen minulle kertoi...
Pärjääkö kynällä ja paperilla?
4
270
Vastaukset
- 19+13
Kynällä ja vihkolla pärjää erittäin hyvin! Monella saattaa olla kannettava mukana, koska sillä on nopeampi kirjoittaa muistiinpanot ylös. Jos tosin haluaa tehdä mindmappeja sun muuta, vihko ja lyijäri on paremmat. Kyllä siis moni kynäilee, älä huoli :)
- codciccdcdc
Mitä seniori menee opiskelemaan? Mä oon menossa maatalousekonomiaan ja ikää 32v :)
- sssssssstttttttttttt
Samassa TDK:ssa on muitakin senioreita. Itsellä välillä kynä ja paperi mukana mutta jos on tiedossa, että tulee paljon kirjoitettavaa, niin otan padin näppäimistön mukaan. Lainakoneita on käsittääkseni yo:lla vain muutamia ja ne ovat tarkoitettu lähinnä gradua tekeville muutaman kuukauden lainaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
- ainakin meillä
Kyllä jonkinlainen tietokoneen tapainen on yliopisto-opiskelijalle välttämättömyys. Joka tiedekunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405665
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424562Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264362Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170