Opiskelusta jonkun verran aikaa=17 vuotta. On varmaan käytännöt muuttunut aika paljon siitä. Innokkaana ostin hienon kynän ja vihkon, tuttava sanoi, että ei kukaan kirjoita enää kynällä vaan kaikilla on jonkinlaiset läppärit. Eikö luennolla tosiaan kukaan enää kynäile ja onko läppärin/ macin ostaminen edessä?
Onko yliopistolla jotain niitä vuokrakoneita jotka voi sitten lunastaa itselleen...? Näin toinen ihminen minulle kertoi...
Pärjääkö kynällä ja paperilla?
4
259
Vastaukset
- 19+13
Kynällä ja vihkolla pärjää erittäin hyvin! Monella saattaa olla kannettava mukana, koska sillä on nopeampi kirjoittaa muistiinpanot ylös. Jos tosin haluaa tehdä mindmappeja sun muuta, vihko ja lyijäri on paremmat. Kyllä siis moni kynäilee, älä huoli :)
- codciccdcdc
Mitä seniori menee opiskelemaan? Mä oon menossa maatalousekonomiaan ja ikää 32v :)
- sssssssstttttttttttt
Samassa TDK:ssa on muitakin senioreita. Itsellä välillä kynä ja paperi mukana mutta jos on tiedossa, että tulee paljon kirjoitettavaa, niin otan padin näppäimistön mukaan. Lainakoneita on käsittääkseni yo:lla vain muutamia ja ne ovat tarkoitettu lähinnä gradua tekeville muutaman kuukauden lainaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
- ainakin meillä
Kyllä jonkinlainen tietokoneen tapainen on yliopisto-opiskelijalle välttämättömyys. Joka tiedekunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561