Korkokengät

N 27

Mitäs mieltä olette seksin suhteen korkokengistä?

Kuinka moni on harrastanut seksiä kokokenkiä jalassa?
Mitäs sinä ja sinun kumppani tykkäsi siitä?
Ovatko korkokengät joskus olleet mukana seksivälineellä seksissä?
Missä olette harrastanut seksiä silloin?
Millaiset korkokengät ovat olleet?

18

3830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma'

      Seksiä korkokengissä on hauskaa ja tekee mieheni tosi villiksi ;)
      Olen varmasti 100 kertaa harrastanut seksiä korkokengät jalassa miehen kanssa 3 vuoden aikana.
      On ollut avokkaita, nilkkurit ja saappaat. Yleensä korko 8 cm (korkeimmat 13 cm)
      Aika usein hieron miehenin kalut koroilla myös vähän öljyllä. Yli puolet kerroista olen antanut hänelle jalkahoitoa kengät jalassa. Hän on tullut melkein aina silloin saman tien. Satsi on silloin valunut kenkien päälle, jos on ollut avokkaat niin satsi on mennyt niiden sisälle myös. Muutama kerta on ollut mokka nilkkurit tai avokkailla ja kun satsi on valunut niiden päälle sitä ei enää saa pois =/.
      Paikkoja on ollut sängyssä, sohvalla, metsässä, pihalla ja muutama kerta pihalla olevassa uima altaassa kun mieheni on yllyttänyt minua ;)

    • fantasia!

      Oi vitsit!! pitkäkestoinen haaveeni on juurikin naida niin että naisella on vain korkokengät tai saapikkaat jalassa :D ei ole ihmekyllä vielä tullu kokeiltua :S

    • Rva48

      Minulla on useampi pari sänkykäyttöön piikkikorkoja sekä myös saapikkaita. Mieheni tulee ihanan kiimaiseksi kun käytän niitä. Toki itse nautin tilanteesta myös koska saan ihanaa seksiä kun tuntuu siltä että mieheni kalu on normi suurempi ja kovempi myös. Normaalisti sekstaamme makkarissa sängyllä.

      • hieno nainen


      • buuaahaa

        Oi kuinka hekumallista peräkamari poika on keksinyt uuden tavan kiihottaa äippää.Kumpparit on vaihtunu korkkareihin...muista lopuksi löylykauha perseeseen


    • PituusEro

      Korkokengissä on se loistava puoli, että jos nainen on sen 15-20cm lyhyempi, niin hän asettuu korkkarit jalassa kasvot seinää vasten nojatessaan juuri sopivalle korkeudelle takaapäin tulemista varten.

    • transolivia

      aina jalassa.mulla 70 paria ns.sex korkoja kaikki väh 5 tuumaa.miehet tykkää,jotkut jopa maksaa mulle että olen koroissa ja saavat nuolla ja runkata

      • Anonyymi

        Entinen naisystäväni käytti aina korkokenkiä ja sekwi onnistui hyvin,se on totta että takaapäin menee paremin kun korkkarithan nostaa peppua ylemmäs niin pillulle tulee takatarjontaa enempi


    • Anonyymi

      Nainen saappaissa on aivan äly kiihtottava. Kiiltävät korkeakorkoiset kumpparit on best (Patrik Cox), mutta korkeakorkoiset siistit on myös käytössä. Kumppani tulee varmasti 100% enemmän huomioiduksi saappaissa sängyssä.

      • Anonyymi

        Tuon ovat kahdeksan vuoden kokeilusi kertoneet?


      • Anonyymi

        Et sitten kahdeksassa vuodessa parempaan pystynyt?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­si­­­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kaikk­­i­­. Il­­­moittau­­tum­­ine­n ryhmä­­­ämm­­­e tä­äl­l­­­ä - http://3433444.com/H/1TfYH 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Korkokengistä en itse kiihotu, mutta naiseni antaa mielellään kumisaappaat jaloissaan! Myös kumihanskat on käytössä 🥰

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe