millainen nainen kiihottaa gallup miehille

sexsexsex2468

Jos nainen kävelee kadulla vastaan, niin, minkä näköinen saa vehkeenne ilmaan?

15

1661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilvestä

Yhden tiedän ainakin, Se jokerihattu päässä oleva henkilö joka ajelee takaapäin Ilvestä siinä uudessa KHL-mainoksessa kiihottuu naaras-Ilveksistä(tai voihan se olla uroskin joka kyytiä saa).

• Ihanaapullotusta

Kuumailmapallo

• nelikybänen

Jos oisit kysynyt 20v sitten niin oisit voinut jonkun urheilijatyttösen nimen saadakin. Nyt vastaan vain, että ei varmasti minkään näköinen ;)

• joopa joo

Sirkka-Liisa Anttila

• LesBabe

En ole mies eikä siksi puntissakaan vipata, mutta äskeisen kaljakauppareissun(kin) perusteella voin kertoa, että kolmekymppinen tumma meikitön amatsoni, nammmm! ;D
        Jäi vaivaamaan josko olisin kehdannu jutulle... Näytti niin lepakoilta että tutka ulvoi! :D
        Krista Kosonen -look a like.
        Btw, miks tää kysymys on asennot-sivulla?

• Anonyymi

35-55 nainen jolla isompi pylly ja isot rinnat....nam

• Hyvä pylly on ainakin takuuvarma panetuksen herättäjä, sellainen pieni ja muodokas....mut jos yleisellä tasolla miettii, niin itsevarma ja pilke silmäkulmassa oleva nainen. Sellaisten kanssa kun katseet kohtaa, niin molemmat arvaa mitä toisen mielessä liikkuu. Ulkonäölliset asiat on niin pinnallisia loppujen lopuksi, kemiat merkkaa paljon paljon enemmän. Eli vastaus kysymykseen: Voi olla minkälainen, ikäinen ja muotoinen nainen hyvänsä. Kemiat merkkaa

• Anonyymi

Takuuvarmasti nainen josta näkee päältä että hänellä on takapimppi,täytyy tietysti olla muuten sopusuhtainen siedettävän näköinen,rintojen koolla ei niin väliä..kuitenkin pienet pystärit ja hoikka uuma takapimperon lisänä=10 !

• Anonyymi

Antti rinne

• Polveen asti ylettyvä hame mustat sukkahousut.

• Anonyymi

Isot pylly siis sellainen ettei mahdu samaan aikaan samasta ovesta kulkemaan.

• Anonyymi

Tyylikäs huoliteltu pitkä vaalea saa kyllä kyrvän nytkähtämään.

• Anonyymi

Nykyaikainen leggings nainen. Oli perse tai reidet tai hauis täydellinen tai ei, joka on sinut oman kehonsa kanssa, kantaa peppunsa ja muun ylpeydellä.

• Anonyymi

kyllä kamelinvarvas saa aika herkästi.......

• Väärä vuodenaika näille keskusteluille. Toppatakki, moonbootsi ja villapipo on katukuvan ykköstrio.

Riippuu naisesta, mutta mulle käy vaikka raksahaalari, jos paketti on muuten kasassa. Tottakai kauniisti ja ajatuksella pukeutunut nainen on aina kaunis. Jos nainen on koristeltu liian pitkälle, se saattaa mennä jo ylikin ja kääntyä itseään vastaan. Kyllä se nainen siellä vaatteiden sisällä tekee ne vaatteet kannettavan näköiseksi.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe