Ahvenanmaa joutais vaihtaa Petsamoon ja Karjalan Kannakseen, Putin saisi hyvän tukikohdan.
vaihdetaan karjalan kannakseen
4
162
Vastaukset
- Kiäh kiäh
No mutta, yksi Ahvenanmaan ihailijakerhon jäsen on sentään herännyt näin syksyn tullessa. Muista jäsenistä tuntuu olevan kokonaan veto pois.
- Atwa-
Koska tuo kirjoittamasi aihe on jo moneen kertaan tällä palstalla nähty, herää kysymys:
Oletko syntyjäsi noin nuija vai oletko oikein kouluttautunut? - Kerimäki2013
Eli siis Stalinin pilaamat Terijoen hiekat, ydinjätteellä täytetyt Ruskealan kaivokset, saastutetut järvet, tuhotut kaupungit yms. kelpaa ennemmin kuin suomenruotsalaisten hyvin hoitama ja hyvin voiva saaristo maakunta.
Noh... mielipiteitä on monia.
Samalla varmaan kannattaa ottaa kolmanneksi kotimaiseksi kieleksi venäjä. - Åååååland
Ahvenanmaan vaihtoon riittää pelkkä Viipuri. Ahvenanmaallahan on kaikki omat lait niin ei tulisi mitään ongelmia. Ihan sama mitä kieltä ei osaa: suomea ei vai venäjää ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355