'Permanent' on englantia ja tarkoittaa pysyvää. Haluaisin kysyä että kun kerran on teettänyt ruostesuojauksen alan liikkeessä, niin onko uusintakäsittely todella tarpeen? Jos on, niin voitteko ystävällisesti perustella. Oudoksuttaa, että suojauksen yhteydessä ei uusintakäsittelystä puhuttu. Pitänee lukea suojaustakuu uudestaan. "Takuu" antaa väärän käsityksen toimenpiteen kestävyydestä. Onko niin, että takuu on suojauksessa voimassa vain, jos asiakas käy uusintakäsittelyissä. -Tästä tuli nyt epäluottamus koko ruosteenestokäsittelyä kohtaan. Onko todella niin asian laita, että suojaus on kuin permanentti? Permanentti tarkoittaa pysyvää ('permanent' engl.). Permanentissa laitetaan kestokiharat, jotka tosin kestävät vain, jos asiakas käy uusintakäsittelyissä melko lyhyin aikavälein.
Rustesuojaus kuin permanentti?
2
150
Vastaukset
- Briljant
Ikuista on vain timantit, oikein käsiteltynä.
Jos aikoo hopan käyttöikää jatkaa, on suojaus tehtävä ja uusittava muutaman vuoden välein. Tekniikkaa uusitaan helposti kunhan osia on saatavilla, ruostevauriokorjausten hinta pompsahtaa jossain vaiheessa auton arvoon nähden niin että homma ei enää ole järkevää.
Ostin aikanaan käytetyn auton, iältään 12 vuotta. Takasivuikkunassa kolme ruostesuojaustarraa. Tuttavapiirissä oli samanlainen ilman tarroja. Päällepäin kumpikin oli samannäköisiä, altapäin ei.
Ei ne permanentit tyttösten päässäkään ikuisuuksia kestä. - suorat kutrit
Kiitos vastauksesta. Joo, vitsi onkin siinä että permanentti tarkoittaa pysyvää, kestävää. Eli taitaa näissä yhteyksissä tarkoittaa, että pitää käydä uusimassa pysyvästi, ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848