Oon 16v. tyttö ja vuotta vanhemman pojan kanssa oltiin ihastuneita toisiimme ja siitä alkoi syntyä ns. "säätöä" välillemme. Kuitenki jossain vaiheessa halusin jatkaa vaan kavereina kun säädimme paikoillaan enkä halunnu mitään vakavaa seurustelua (mikä jälkeenpäi ajateltuna on typerää, kundi oli kaikinpuolin täydellinen). Tajusin mokanneeni, en tiedä mikä silloin ahdisti, mutta nyt kun n. parin kk jälkeen olisin mielelläni jatkanut pojan kanssa olemista ja haluaisin seurustella, niin tietty -hänellä on uusi tyttö mielessä. Tietty, jos itse "lemppaan" aiemmin kaverin, en voi olettaakkaan että se aina vapaana odottelisi että muutan mieleni. Nyt kuitenkin on turha haikailla perään...Miten pääsen yli!!
Miten päästä yli pojasta!!
5
1440
Vastaukset
- jorma691
Hyppää sen yli.
- applejack44
Tahdonvoimalla. Et selvästikään aio enää yrittää, mutta vaikutat välittävän tästä pojasta. Mitäpä jos tämä poika joskus saa kyseisen tytön ja tulisi tämän myötä onnelliseksi. Jos epäitsekkäästi välität tästä pojasta, niin olisit onnellinen tämän puolesta. Mitä väliä vaikkei olisikaan sinun kanssa kuin "vain ystäviä", olisihan hän silti onnellinen. En tiedä onko tästä viestistäni apua, mutta toivon mukaan on edes pikkuisen. c:
Mutta jos se ei ole tämä poika, niin kyllä sinä jossain vaiheessa löydät sen oikean! Tsemppiä, kyllä sinä siitä ylitse pääset! :)- aloittaja_
Kiitos vastauksesta! Poika on tytön "saanut" jo, he eivät vielä seurustele vaan julkisesti... Olen toisaalta ilonen, mutta väkisinki sitä alkaa miettiä miks päästi käsistä. Totta tässäkin tapaukses, tiedät vasta sillon paljon välitit ku näät hänet (ihastuksen kohde, ex jne) jonku muun kans. Mutta kiitos paljo vastauksesta, nuoriahan tässä ollaa ja ei sitä ikää tiedä miten käy :)
- applejack44
Mukava huomata, että oli apua. Ole hyvä vain. :)
- Toimii varmasti
Potkaset vehkeille ja tönäset maahan, lopussa kävelet päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883