Tsekatkaas Seat Leonin uusi mainos. Ensin käyntiin ja valot päälle, sitten sammuu kuin saunalyhty valoineen kaikkineen.
Seatia ei saada liikkumaan edes mainoksessa.
uusi Seat Leon sammuu mainoksessa
1
193
Vastaukset
- köyhän eväät
Mercedes-Benz mainosti joskus että "jälleenmyyntiarvo on sen paras ominaisuus". Silloin jo ajattelin että eipä ole paljoa hurraamista autossa. No sitten tuli ns. veromuutos (oliko joskus v. 2005?) jolloin Mercedes-Benz mainosti "Mercedeksen hinnat tippuivat eniten". Silloin ajattelin että mitähän tapahtui sille parhaalle ominaisuudelle = jälleenmyyntiarvolle, jos kerran valmistaja itse mainosti kahdessa eri kampanjassa niin sanotusti itseään vastaan näin selvästi.
Mitä tästä opimme? Seat todellakin sammuu. Mutta se myös käynnistyy ja sillä on kiva ajaa. Itselläni on uusi Leon ja fiilikset ovat myönteiset. Rikkaampi jos oisin niin autoni voisi olla ehkä joku Porche Panamera tai mikä lie olikaan nimeltään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465771Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553065- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112372- 272093
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132089törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141369
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611173