yamaha yzf Thunderace 1000 R

anders

millainen pyörä on, kestkääkö? käykö kone nätisti.
mittarissa 36000 km olisko millaiset huollon tarpeet edessää venttiilin säätöä ym?pyörän
vuosimalli 1996

5

5427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikkuu

      jo ei huoltokirjaa joudut tekemään huoltokirjan mukaiset huoltotoimenpiteet,johon aikalailla alkaa kuulua kaikki venttiilin säätöä myöten tuohon kilometrimäärään nähden.Käyntihän on tasainen surina jos kaikki on kunnossa.Huoltokirjan saa maahantuojalta , siitä voi katsoa mitä pitää tehdä.Käytetyn osto on aina enempi tai vähempi arpa kauppaa,siisti hyväkäyntinen,kulutusosat hyvässä kunnossa ,mieluiten suomi pyörä,niin eiköhän sen tohdi ostaa.Racehan on maukas pyörä muuten , eli valintana hyvä

    • huuhaa innanen

      olen tavannut kolme entistä sellaisen omistajaa, kaikki ovat haukkuneet sitä eri eyietä(esim. ajoasento).
      Eihän kukaan tietenkään omaa hauku, mut entisiltä omistajilta saa yleensä puolueetonta tietoa.

      Arvoahan tollaisella vanhalla ei oo ku varmaan
      5-6teur.
      eihän äänellä oo merkitystä mut tossa on kyllä ärsyttävä vakiona.

      • exuppituppi

        ... vitutti koko verme päiväpäivältä enempijaenempi. En tiiä kummalla toi etupäässä kävi, öljyllä vai bensalla mutta kumpaakin sai olla jatkuvasti lutkuttamassa. Noh onhan se toki normaalia että pari vuotta vanha vetää 30 tkm ajettuna litran ölppää/1tkm... juu.


    • Ace 96

      Mulla on ollu kohta 3v 96:n thunderace.Saksasta tuotu ja liikkeestä ostettu.Nyt oon ajanu yli 20 tkm eikä isompia vikoja ole ollu.Ketjut ja rattaat oon vaihtanu normaalit huollot.Noin vuosi sitten alkoi kierrolukumittari ilmoittaa vikakoodia exupissa ja arwidsonilla sanoivat et anna kunnolla kieroksia niin karsta tai vesi lähtee putken läpistä.Näin tapahtuikin.42 tkm huolto tehtiin ja huoltoon olisi kuulunu venttiilien säätö mut korjaaja sanoi sen olevan turhaa jos pyörä käy noin nätisti = tosin mun ja korjaajan mielestä acella ei oo kyllä mikään hyvät äänet.Rehellisesti en voi valitaa kuin kovasta penkistä, jonka aion pehmustaa ens kesäksi.

    • Petri100r

      Joka tuon pyörän itselleen ostaa,niin järkikin pitää sanoa ettei ajoasento ole katupyöristä tuttu,vaan se on kyykkypyörä ja nopea,kestävä sellainen.itse olen 13 vuotta kyseisellä pyörällä ajellut,mittari menee toistakierrosta ,huollot tehty merkkikorjaamoilla ja vikoja ei ole ilmaantunut vielä.Ajattelin ensitalvena nokkaketjun uusia ja samalla tarkistan koneessa olevat kuluvat osat,jos vaatii niin uusin ja ajelen vielä sillä toisen mokoman kilsoja.Maahantuojanmielestä Diversonin kanssa molemmat ikiliikkujia,jos vain viitsii huollot suorittaa aina ajallaan,niin ei tielle jätä.Geelityynyn osti 3 vuotta sitten ,niin mukava ajaapidempiä matkoja ja tankkilaukkuun on hyvä nojailla niin kädetkään ei väsy ranteista juuri lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe