Meillä on 5-kk vanha poika. Mies käy töissä fyysisesti ja henkisesti rankassa työssä ja jaksaa silti vielä autella minua pojan ja kotitöiden kanssa.
Miten voisin ilahduttaa miestäni? Mitä teidän naisenne ovat tehneet, isoa tai pientä, mistä teille on tullut hyvä mieli? Pienetkin vinkit olisi mahtavia. Mieheni ilahtuu hirmuisesti ihan pikku asioistakin, esim. kun lähetän työaikana hänelle kännykällä hassuja kuvaviestejä pojasta ja minusta, tai vaikka jos ollaan kotitien varressa vilkuttamassa kun hän ajaa töistä kotiin.
Miten ilahduttaa isää?
Isät rules
1
217
Vastaukset
- onhan noita
Vain taivas on rajana kun luovuutta laitat peliin. Tee vaikka kynttiläillallinen viikonloppuna kun lapsikin on tutumassa ja hiero häntä öljyllä(mun mies tykkää). Osta jotain seksyä päällesi. Keitä hyvät päiväkahvit ja osta ruuusja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076