TURHISTA MAKSAN!

tyhmä olen!

Elisa pyrkii eroon yksityisasiakkaista ja keskittyy yrityksiin. Elisan liittymä mulla olikin tässä jo vuosia - ihan alusta asti sieltä 90-luvulta asti ollut.
Itselleni tuli tässä jo viime keväänä puhelinmyyntiä Enialta, silloin ei kauppoja tullut, sotkua kylläkin Elisa Viihteen tiimoilta, mutta Elisan nettiliittymä siis säilyi. No, sitten tässä nyt heinäkuussa tuli taas Enialta puhelu ja nyt myytiin Saunalahtea Elisan tilalle. Hinta kuulemma olisi sama kuin Elisan liittymässä, nopeus kyllä lisääntyisi. No, otettiin sitten se. Mutta voi vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!
No, tässä paketissa on nyt sitten kaikkea sellaista mitä en tarvitse, eli maksan turhasta ja vielä määräaikaisena.
Eli pakettiin kuuluu turvapaketti - no, mulla oli ja on siis juuri hankittu turvaohjelmisto. Eli en tarvitse, ja ymmärsin että tämä Saunalahden paketti olisi ekan kuun maksuton, mutta näyttää kyllä nyt sitten olevan hintaa tuossa laskussa sillekin.
Sitten on tämä mobiililaajakaista - no, minä en omista älypuhelinta, enkä meinaa hankkia, ei ole kannettavaa vaan pöytäkone. Eli en tarvitse, mutta niin se vain on, että maksan siitäkin. Ja se nettitikku, luotollisena maksan sitäkin tässä vielä kuukausia laskussani.

Sillä lailla. Ja kaiken huippu oli se, että Elisan sopimustietoihin olin laittanut PUHELINMYYNNIN KIELLON! Siltikin tämä ENIA sitä puhelinmyyntiä harrasti! Ja miksiköhän sitä harrastaakaan? No, puhelimessa on helppo syytää (erityisesti se ensimmäinen puhelinmyynti oli karseaaaaa!) kaikenlaista. Sen sijaan jos tulisi paperilla kotiin ehdotukset ja selkeinä tietoina, eikä sellaisina kuin tämä Saunalahden sopimuspaperinippu oli kun se sitten puhelinmyynnin jälkeen tuli (en laskenut, mutta voin sanoa, että papereita oli varmaan 20 kpl kummallekin puolelle tekstiä ahdettuna) sekavaa ja epäselvää tekstiä.

No, mitäs nyt: Tässäpä kerron kuinka tyhmä olen - niin joo, KAIKEN KAIKKIAAN MAKSAN NYT SAUNALAHDELLE KUUKAUSIMAKSUA ENEMMÄN KUIN MITÄ MAKSOIN ELISAN LIITTYMÄSTÄ! JA SIIS MÄÄRÄAIKAISUUS VIELÄ KAIKEN LISÄKSI!

TÖRKEÄÄ! MITÄHÄN OLISI PITÄNYT TEHDÄ KUN SE ENIAN TYYPPI SOITTELI: LYÖDÄ LUURI KORVAAN!

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme, niin saamme asian hoidettua kuntoon. Voit olla yhteydessä joko soittamalla asiakaspalveluumme (09) 4243 0456 tai sähköisesti Oma Saunalahti -palvelun kautta.

      Ilana / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi/

      • ihanks totta

        Katos vaan!
        No, katos kun laitoin sinne oma saunalahti -viestivälitykseen tässä sopimuksen alussa viestejä, vastauksia ei tullut. Lieneekö tullut vieläkään. Tosin siinä vaiheessa sitten 1) soitin Elisaan asioiden tarkistamiseksi, 2) Saunalahdelta tuli joku asiakaspalvelusoitto jossa tsekattiin a) olenko hakenut nettitikun postista, b) toimiiko yhteydet ok, c) lopuksi yritti vielä kysellä jotain tableteista - no, joo... oli varmaan hinku myydä vielä tabletti päälle päätteeksi.

        Niin, miksikö nyt soittelisin tai ottaisin yhteyttä - eikös se niin ole, että kun on tietyn tyyppinen sopimus nyt otettu (mobiililaajakaista - tämä se taisi nimi olla) niin siitä ei eroon pääse - tosin joo, mitenkäs se nyt olikaan kun sain sen käsityksen että esim. se turvapalvelu oli vain ekstraa, että ei ole pakko ottaa, mutta tuossa se nyt on, ja jonkin verran maksan siitäkin, vaikka ilmainen piti olla eka kuu.

        No joo........

        Ookkohan edes mikään saunalahtelainen, tällä suomi24:llä kun sitä vilunkiporukkaa riittää.......


    • Hei taas!

      Kyllä olen ihan Saunalahden asiakaspalvelusta :) Meidäthän löytää myös osoitteesta http://palsta.saunalahti.fi

      Voisit halutessasi rekisteröidä Palstalle oman käyttäjätunnuksen, ja lähettää minulle yksityisiviestin, niin katsotaan, josko voisin tarkistaa missä vaiheessa tuo lähettämäsi viestin vastaus on?

      Ilana / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi/

    • se pelaa aina

      Itse vaihdoin Elisalta Saunalahteen syynä :
      - Internet nopeus nousi 2 megasta 10 megaan
      - Hinta putosi 26 eurosta 24 euroon
      - Ensimmäiset 6 kuukautta täysin maksutta
      - Uusi ADSL / Wlan boksi ilmaiseksi

      Vähän erilainen vaihto kun aloittajalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe