Volvo on kyllä rakentanut uskomattoman pelin S60 mallistaam. Kehija sataa joka puolelta. Ulkopuoli on loistokas ja erottuva. Varustelu ja viimeistely hipoo taivaan rajoja. Ajettavuus luokkansa huippua. Teknisesti täydellinen. Erityistä kiitosta saa hienot vaihteisto/moottori yhdistelmät jotka ovat tehokkaita ja taloudellisia kaikissa olosuhteissa. Erityismaininnan saa volvon audiolaitteet jotka on automaailman huippua. Kaikki tämä loisto kohtuu hinnalla. 50-70 tonnia vaa tiskiin niin tämä herkku on omasi:)
Volvo S60 kerää kehuja maailmalla
Volvo S60 paras?
2
290
Vastaukset
- Onnellinen omistaja
On V60 kans hieno! Ja eemmän tilaa.
- 2v vai 3v
mikä on volvon takuuaika nykyisin. ei löydy volvon sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287