häikäisevä mutta luulen että olet varattu nainen, tai sitten yhden toisen kanssa "tekemissä" joten en sano mitään.. =)
Oletpas kaikinpuolin
14
1311
Vastaukset
- jostain syystä
Nauroin ja hersyvästi. päivän piristys! ;)))
- Syystä että?
?
- tuli mieleen
Syystä että? kirjoitti:
?
yks maailman hauskin ihminen.
- Missä tämmöinen
tuli mieleen kirjoitti:
yks maailman hauskin ihminen.
hassuliini vaikuttaa?
- Tuolla noin
Missä tämmöinen kirjoitti:
hassuliini vaikuttaa?
Miten tämä voi olla viikon keskustelluin ikävä-palstalla?
- Sika!
*kädet puuskassa katse alaviistossa tyrmistyneenä tuhahtelee. potkii kiviäkin *
- Miksi ihmeessä?
?
- Koska ei aio sanoa
Miksi ihmeessä? kirjoitti:
?
mitään!
- olen yksin
Kaupunki? :)
- vapaa nainen
Ei saa luulla mitään! Miksi luulet hänen olevan varattu? Elämäsi nainen voi mennä sivu suun, kun teet omia johtopäätöksiäsi :)
Luuleminen on suorin tie katkeruuteen, luovu siitä!
- varaukset sekaisin
Vai etanol- siellä ollaan :) Oliko tuo jo vinkki ?
En ole varattu mutta haluaisin päästä siihen asemaan ja mieluusti ihan oikeaan live-elämään. Mutta sähän oot itte varattu.- varaukset sekaisin
Johonkin kolahti, en juo etanolia kummiskaan vaikka niin luulet. Oo vaan varattu
- Näin minulla
Puheita aina liikkuu, että olis jotain säpinää vaikka mun kohdalla ainakin puheet on vain puheita. Yks on ihastunut muhun, puhuu siitä kavereilleen, ja vaikkei mitään oo koskaan tapahtunut muualla kuin tämän yhden ihastuneen märissä päiväunissa, kuulee puheita että "ai teil on jotain meneillään x:n kanssa?". No helkkari kun ei ole muuta kuin kaveruutta, jonka toinen on käsittänyt väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289