oma palsta rantapojille

hk's blue one

ehdotan omaa palstaa turkin rantapojille. Nykyäänhän tänne ei tahdo mahtua kirjottelemaan kun kysellään koko ajan kuka on antanut Özhanille ja kuka taas Ismailille ja onko Mehmet taas sitten sopiva vävypoikaehdokas.

Alanyan ja Marmariksen pojille voisi perustaa ihan omat osastot joissa esim. luettelonomaisesti olisi tietoa näistä kaiffareista.Ainakun joku olisi testannut uuden pojan hän täyttäisi tällaisen lomakkeen Esim. näin:

Paikka: Alanya
Rantapoika: Mehmet
Molon pituus juhlakunnossa: 11cm
Osaako leperrellä: Kyllä
Ammatti: Sisäänheittäjä/paimen
Rakastelun kesto: 2min
Maksaako lainan takaisin: ei

Näin tytöt saisivat jo etukäteen tietoa pojista eikä heidän tarvitsisi sekaantua niihin surkeimpiin tapauksiin.

5

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan

      ekaa kertaa menossa Turkkiin lähiaikoina.Matkan peruutus tosissaan on ollu mielessä,kun lukee näitä kuka keneki kans on ollu jne.Tuntuu et se on niin pieni paikka,et kaikki tuntee toisensa.No kohtahan sen näkee miten meidän perhe siellä viihtyy.Seuraavalla kerralla voi sit valita toisin.Mutta jotkut aiheet vaan vois jättää julkaisematta.Tai perustaa sen oman palstan tai jotain.

      • Melanie

        Älä nyt hyvä ihminen mene perumaan lomaasi pelkästään näiden kirjoitusten vuoksi.
        Kukin näkee ja kokee tavallaan ja hakee elämyksensä. Ja huomaathan, miten tässä asiassa sokea rampaa taluttaa. Toinen provosoi ja toinen tarttuu kaksin käsin aiheeseen kiinni.
        Mene ja vietä ihana loma perheesi kanssa, nauttikaa auringosta, lämmöstä ja hyvästä palvelusta. Ja etenkin, jos olet äiti-ihminen, niin palveltavana olemisesta. Niin minäkin teen. Terv. Kahden tyttären äiti ja mukavan miehen vaimo


      • Kannatan
        Melanie kirjoitti:

        Älä nyt hyvä ihminen mene perumaan lomaasi pelkästään näiden kirjoitusten vuoksi.
        Kukin näkee ja kokee tavallaan ja hakee elämyksensä. Ja huomaathan, miten tässä asiassa sokea rampaa taluttaa. Toinen provosoi ja toinen tarttuu kaksin käsin aiheeseen kiinni.
        Mene ja vietä ihana loma perheesi kanssa, nauttikaa auringosta, lämmöstä ja hyvästä palvelusta. Ja etenkin, jos olet äiti-ihminen, niin palveltavana olemisesta. Niin minäkin teen. Terv. Kahden tyttären äiti ja mukavan miehen vaimo

        äiti-ihmisiä ollaan.;)Reissuun lähdetään ja nimenomaan nauttimaan.Matkakuume senkun kasvaa.Kiitos sulle!!


    • toukokuu

      KERRANKIN TÄYTTÄ ASIAA,TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ,PERUSTAKAA OMA SAITTI JA VERTAILKAA KAIKESSA RAUHASSA

      • Fairytale

        joitain juttuja ku täältä lukee ni meinaa pikkusen ruveta keittää...joittenki jutut rupee keikkumaan tuolla rasismin rajalla...mä en tajuu mix niin monella on sellai käsitys et suomalaiset naiset lähtee turkkiin miesten perässä ja mix nää samat ihmiset luulee et turkkilaiset miehet on samanlaisia kusipäitä ku suurin osa suomalaisista, eli on vaan SE mielessä?! mä oon tutustunu moneen turkkilaismieheen eikä yxkään oo yrittäny kammeta itteään mun sänkyyn vaikka rakkautta on julistettukki. nekin on ihmisiä...ja vaikka siellä on tavattu näitä ns. panomiehiäki ni ei se sitä tarkota et ne kaikki ois...mä oon käyny 6 kertaa turkissa ja takasin aion mennä ens kesänäki, enkä todellakaan miehen takia, vaikka vanhoja tuttuja meinaankin käydä moikkaamassa. tällä kaikella mä haluun siis vaan sanoa et tietämättömät vois pitää turpansa kiinni asioista joista niil ei oo minkäänlaista käsitystä ja jos jollakulla sattuu olemaan huono kokemus jostain miekkosesta ni ei tarvii ruveta yleistää...ei ne oo sen pahempia ku mekään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe