Samsung galaxy trend näyttö halki päivässä

empauuu

Ostin samsung galaxy trend-puhelimen eilen. Tänään puhelin ensimmäistä kertaa putosi taskustani puolen metrin korkeudesta hiekalle ja näyttö halkesi. Näyttö ei senjälkeen kunnolla ota kosketusta, tottelee vain näytön joistain kohdista... onko samankaltaisia kokemuksia puhelimesta ? ja mitä pitäisi tässä tilanteessa tehdä, korvaako vakuutus/ meneekö takuuseen ?

70

7659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takuu ei ainakaan korvaa mutta vakuutus voi korvata. Tosin omavastuu voi olla suurempi kuin jos ostaisit uuden vastaavanlaisen mallin.

      Kannattaa kysyä omalta vakuutusyhtiöltäsi.

    • iuiggygug

      ei mene takuuseen itse pudotettu

    • Ärgh

      Joo ei samsung trend kestänyt kuin muutaman päivän. Helposti meni näyttö säpäleiksi ja kosketusnäytön alaosa ei toimi. Aiemmin ollut samsung ace ja oli vähän kestävempää laatua kuin tämä... ei muuta ku näytön metsästykseen.

    • oivasen jamppa

      mullakin on sama puhelin ja meni rikki 2 viikon jälkeen :( tippusi varmaan 20 senttiä ja meni rikki eikä ota kosketusta kunnolla :(

      • vihainen7

        Juu.. ollu alle kuukauden Samsung galaxy trendi ja hyvin on toiminut, mutta näyttö on natissut jotenkin kummallisesti, niin nyt tässä eilen kun nostin puhelimen puupenkille laukusta niin sitten kaveri tuumas että ''hei miks sulla on näytössä viilto?'' ja olin että mitäh!! en oo ite hajottanut sitä ja sen kyllä huomaa siitä, että näyttö on muuten täysin naarmuton, mutta näytöstä menee sellainen reunasta toiseen reunaan menevä viiva ( ja mikä parasta, näyttö ei enää ota kosketusta vastaan..) Puhelin ei ole kertaakaan edes pudonnut. Todennäköinen syy on että ku näyttö on natissut niin se on ollut liian kireällä ja sitte kun se on osunut kovalle alustalle niin se jännite kertakaikkiaan on pasahtanut ja näyttö halki.. ei mee takuuseen ja ei ole edes oma syy tämä näytön p****ksi meneminen!! -.- pistä aika vihaseksi kun tehdään tällaisia vikapuhelimia ja sitte ku niihin tulee just joku tällainen vika jota itse ei oo aiheuttanu ja pitäs maksaa se 70e korjauksesta nii onko tää nyt iha oikein?!! korvaako takuu siis valmistusvirheitä vai ei, kun kuulostaa että se ei korvaa.. -.-


    • galaxy trend

      Jep meikäläisellä tippu kans penkiltä ja näyttö ihan solmuun, vaikkei tippunu edes näyttö eellä vaan takakuorelle. Oli vieläpä ensimmäinen tippuminen. On näköjää harvinaise hepponen näyttö..

      • rkikkipå

        se pitää mennäkin rikki kun tiputtaa.


    • 8yfwbyfw

      onko siinä lasi näyttö? itse harkitsen kyseistä puhelinta :) toivottavasti ei mulla menis heti rikki

      • EI KANNATA

        ei todellakaan kannata ostaa koska: Menee todella helposti lasi rikki, jos kerran tippuu takakuori edellä lattialle se rupeaa lagittamaan ja pätkimään, muutenkin pätkii vaan niin pirusti. mutta joo on lasinäyttö mulla meni tänään lasi rikki kun tippu taskusta n. puolen metrin matkalta ja heti on lasi rikki!:(


      • EI KANNATA kirjoitti:

        ei todellakaan kannata ostaa koska: Menee todella helposti lasi rikki, jos kerran tippuu takakuori edellä lattialle se rupeaa lagittamaan ja pätkimään, muutenkin pätkii vaan niin pirusti. mutta joo on lasinäyttö mulla meni tänään lasi rikki kun tippu taskusta n. puolen metrin matkalta ja heti on lasi rikki!:(

        Näinhän se on useassa älypuhelimessa. Jos pelkää näytö rikkoutumista niin suojakotelun hankkiminen kannattaa. ( Sellainen jonka voi laittaa myös näytön päälle).


      • kfkfkfk
        vapunen kirjoitti:

        Näinhän se on useassa älypuhelimessa. Jos pelkää näytö rikkoutumista niin suojakotelun hankkiminen kannattaa. ( Sellainen jonka voi laittaa myös näytön päälle).

        Nokia kyllä kestää kovempaakin menoa eikä ole ilmalennoista moksiskaan.


      • kfkfkfk kirjoitti:

        Nokia kyllä kestää kovempaakin menoa eikä ole ilmalennoista moksiskaan.

        Riippuu vähän siitä miten päin kännykkä mahtaa pudota ja mille alustalle. Puhelin voi hajota jos se putoaa esim kivikkoon.


      • thepaskajuttu
        vapunen kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä miten päin kännykkä mahtaa pudota ja mille alustalle. Puhelin voi hajota jos se putoaa esim kivikkoon.

        mulla kesti pudottaa kahden metrin korkeudelta kuuden metsin pumpuli kasaan tytöllä 4 päivää galaxy 3 käytössä ja näyttö paska. joku lujuus vaatimus pitäisi puhelimilla olla


      • Mikään ei riitä
        vapunen kirjoitti:

        Näinhän se on useassa älypuhelimessa. Jos pelkää näytö rikkoutumista niin suojakotelun hankkiminen kannattaa. ( Sellainen jonka voi laittaa myös näytön päälle).

        No mulla oli semmonen suojakuori ja kun käyttelin sitä pihalla pakkasella niin kädet kohmeessa ja kännykkä tippui sen suojakuoren ansiosta tippui sitten näytölleen.


      • pmr2

        minulla meni se rikki puolen vuoden jälkeen kun lensi pyöränkorista


      • jo 11 puhelin rikki!
        vapunen kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä miten päin kännykkä mahtaa pudota ja mille alustalle. Puhelin voi hajota jos se putoaa esim kivikkoon.

        Mulla tippui tänään koulussa puhelin kädestäni ja nyt tässä etsin näyttöä kyseiseen puhelimeen. Yks hyvä näyttö löytyi mutta eipä sittenkään oli nimittäin duos-logo näytössä. Puhelin toimii ja kosketus toimii mutta koko näyttö halkes ja jotkut kirjaimet ei helposti näy. Onneksi ei etukameran kohdalta halennu


    • Rutger Hauer
    • eeemiliaaa1

      Tippu lattiaan kun oli ollut puhelin viikon. Tuli YKSI v*itun halkeama yläkulmaan eikä puolet näytöstä toiminnu. 95€ makso huolto.. Nytt ostin ton näytönsuojan ja on kyllä auttanut. Mutta tämän puhelimen näyttö on todella herkkä. Oli ollu minulla pari tuntia taskussa ja oli jo tullu pinta naarmu..

    • eii näin!

      Ostakaa kerralla joku hyvä puhelin.. esim iphone, ei mee rikki ekasta tiputuksesta, on kokemusta!:)

      • Anonyymi

        Ei tosin i phone pelaa kauan tai ollenkaan pakkasessa. Aplen perusvika jatkuu edelleenkin.


    • en uskalla käyttää

      no nyt kyllä vähän hirvittää kun tuli tänään tuommonen ostettua. uskallankohan käyttääkään :D

    • joumaaan

      itte ostin eile samammoisen ja siihe vielä suojakotelon.. oli tunnin käytös kattoin vain jotta onko tavarat sisällä tallella nii FIUH se tipahti puolesta metristä laatalle nii kans näyttö paskana eikä sillä saa mitää tehtyä, ja mulle kaverit sano ettei takuu korvaa jotta vakuutus yhtiö EHKÄ riippuu omavastuusta kannattaako sit mitä tehä... joo meinaan kyllä hankkia jonku ''kestävemmän'' kuha tuan selevittää..

      • savolaesittain mennöö

        Joo samammoinen kokemus täälki päin savossa ei oo kyllä tää puhelin kestävyöö laatua


    • Takuu tuskin korvaa kun vika on itse aiheutettu. Omavastuu voi olla yli 100 euroa ja sillä rahalla saa melkein uuden Android luurin.

      • turhautunut11

        Eipäs tunnu takuu korvaavan edes valmistusvirheen takia johtunutta näytön rikkoutumista.. -.-


      • turhautunut11 kirjoitti:

        Eipäs tunnu takuu korvaavan edes valmistusvirheen takia johtunutta näytön rikkoutumista.. -.-

        Näitäkin tapauksia on olemassa. Se saattaa olla hankala todistaa että näyttö on mennyt rikki valmistusvirheen vuoksi.


    • pettynyt7

      Täällä kanssa alle kuukauden vanhassa Samsung Galaxy Trendissä näyttö jo halki ja osa näytöstä ei toimi. Ilmeisen herkkä näyttö hajoamaan, kun näin monella jo rikki. :/ Ei ollut siis hyvä ostos, en suosittele.

    • S3mini

      Mulla on Samsungin S3 mini ja sama juttu näytön kanssa; känny toimii kyllä hyvin mut halkeama ruudussa ja joka reuna rosoinen parin viikon jälkeen ostosta :(
      Törkeetä etteivät ota mitään vastuuta huonoista materiaaleista muuten kätevässä puhelimessa!

    • joukkokanne?

      Ilmeisesti ei mene takuuseen kun on itse pudotettu. Tuskin vakuutusyhtiöllekään, kun omavastuut on yleensä enemmän kuin uusi luuri.
      Muuten hyväluuri, mutta taitaa olla aika heikko näyttö... voinen samalla kertoa:
      TÄÄLLÄPÄIN HAVAITTU 2 SAMALLA TAVALLA NÄYTTÖ HAJONNUTTA Samsung Galaxy Trend S7560-luuria lisää!
      Toinen oli meidän tyttärellä ja toinen samalla tavalla hajonnut sen ystävällä.
      Kuva näkyy ihan hyvin, mutta näytössä on halkeama on eikä ota kosketusta.
      Molemmat luurit uusia, tytär väittää että ei pudonnut vaan oli hajalla kun otti taskusta. Tuskinpa silti menee takuuseen?!?

    • Tuskin menee takuuseen. Huollossa ne tutkivat yleensä aika tarkkaan puhelimen kunnon.

    • samsung syvältä

      Sama juttu, pari viikkoa käytössä samsung galaxy trend , tipahti pienen matkan hiekalle ja näyttöön halkeama ja osa näytöstä ei toimi.
      hullosta vastattiin ettei mene takuuseen , korjaus maksaisi 110 e!
      Pitäköön samsung puhelimensa.
      käyttöön takaisin 5 v vanha perus nokia , ilman älyä!

    • Kannattaa hankkia silikoni suoja puhelimeen ja pitää siitä paremmin huolta. Mikä tahansa puhelin voi hajota putoamisesta.

    • pettynyt

      täällä viikon käytössä ja kosteutta sisään. ei toimi. ei takuu eikä vakuutus kata kun halvalla sai. aiempia galaxeja on uitettu pönttöjä myöten ja aina sama kuivatussysteemi tehonnut ja pelittänyt kevyesti 2 vuotta per kipale. Meilläkin 6 kännykän käyttäjää, joten voi tulla merkin vaihdos eteen, kun rahastus alkaa..puhelinfirma on hyvä just niin kauan kun tehdään puhelimia, josta asiakkaat tykkää, nyt tuntuu, että riisuttu katteen toivossa kaikki aiempi laatu pois. Hintahan on ollut sama tämän tason laitteilla jo pitkään..

    • Älkää ostako

      Minulla on näyttö koossa vielä mutta aivan yhtäkkiä on alkanut poistumaan sovelluksista, ja esim. nettiä selatessa menee itsestään aloitus sivulle.. Myös hakunäppäintä painaa itsestään ja näyttö tuntuu elävän täysin omaa elämäänsä. Enkä ole kyllä pahemmin tiputellut.

    • pettetty1

      Tilasin uuden näytön vapaakauppa.comista (32 ekua), koska ajattelin testata uuden näytön vaihtamista. Muuten ok, mutta tuotetta ei saa 5 viikon odottelun jälkeen (sivuilla ilmitetaan että näyttöä varastossa ja toimitus 7-15 pv). Ei ole edes tietoa milloin jo maksetun uuden näytön saisi. Paska kauppa. Tilattu tuote postitetaan kaukoidästä ja Suomen päässä vain selitellään...

      • näytönvaihtaja

        Tilasin kans vapaakaupasta, kesti kauan mutta tuli ehjänä perille eilen. Nyt sitten vaan pitäis saada vanha näyttö irti, ei ihan helppo juttu...


    • törppöxtörppö

      moi,
      minä tilasin just ebaysta uuden näytön, tuli postikuluineen maksamaan noin 11 eur. olisi kiva kuulla, kuinka vaihto onnistui?

    • Näytönvaihtaja

      Sain näytön vaihdettua, mutta puhelin ei avaudu pidemmälle kuin aloitusnäyttöönsä " Samsung GALAXY Trend GT-S7560". Olisiko survonut jonkin liittimen vaihdossa???

    • Voi olla tai sitten jotakin muuta on vialla.

      • Näytönvaihtaja

        Niin ja sitten pienenä huomiona vielä, näyttöä myytiin sopivaksi Trend/Duos, eli kahteen puhelimeen. Pieni tutkiskelu alkuperäisen ja uuden näytön kaapelin välillä osoitti ne erinäköiseksi alapinnoistaan, eli päättelen ettei puhelin tunnista uutta näyttöä!!!


      • lcd
        Näytönvaihtaja kirjoitti:

        Niin ja sitten pienenä huomiona vielä, näyttöä myytiin sopivaksi Trend/Duos, eli kahteen puhelimeen. Pieni tutkiskelu alkuperäisen ja uuden näytön kaapelin välillä osoitti ne erinäköiseksi alapinnoistaan, eli päättelen ettei puhelin tunnista uutta näyttöä!!!

        Hei, onkohan pelkkä lasi rikki vaiko myös lcd? Mulla lasi rikki ja osittain näyttö toimii.


    • brauni

      Mistä ootte tommosia sekundapuhelimia ostanu? Itellä vuoden päivät kesti kyseinen Trendi, putoili millon rappukäytävässä portaita alas ja millon likat sen nakkeli pöydältä lattialle, eikä naarmun naarmua. Näytön sain viimein siruiks vasta nakkaamalla sen pienessä laitamyötäisessä vessan seinään.

      • santra86

        samaa ihmettelen..on ollut kaksikin samanlaista puhelinta ja kestänyt on jos jonkinmoista pudottelua mm. lasten toimesta..vieläkin olisi ehjänä jos isäntä vaan olisi jättänyt ne kännissä rauhaan :) eli kolmas hankinnassa..


    • Kestää00

      Siis hyvinhän toi kännykkä jaksaa kunnes tiputtaa asfalttiin .. meneväthän Iphonetkin helposti rikki. Camoon se ei oo mikään Nokia 3310 :D

    • huhuh

      Itse oli maassa (tekonurmella) kun nostin ihmettelin että mikä lika tossa on , naarmuhan se . Näyttö ei toimmi ollenkaa lohkeaman alapuolelta. Eli sisään ei pääse kun ei voi pin koodiakaan kirjottaa. Muutenkin hieman lagaillut .

    • yoloswagger

      Mun kaveri tiputti mun puhelime (samsung galaxy s4) asfaltille näyttö edellä n metrib korkuudest eikä tullu yhtää naarmuukoko puhelimee:-)

      • tyytyväinen

        Trendin näyttö kestää aivan hyvin normaalia käyttöä.


    • Mikä suoja olisi

      hyvä?

      Meillä 2 samsung galaxy trend-puhelinta ja molemmissa näyttö hajalla putoamisen seurauksena!

      Tai mikä olisi kestävä ja edullinen android puhelin.

    • "Trendikäs"

      Mulla on ollut trendi kohta vuoden ja hyvin on toiminut vaikka on kyllä metrin korkeudelta tippunut monta kertaa.

    • Android

      Kestävä ja edullinen android puhelin on Sony xperia tipo. Ei tuu naarmuja helposti,eikä oo tippumisesta ollut moksiskaan.

    • 2 näyttöä risana

      Uusi puhelin pitäisi taas ostaa, jos jättäis trendin nyt kauppaan ja ostaisi

      Samsung Galaxy S3 mini Super AMOLED näyttöllä, onko parempi kuin trend tai trend plus, tai mikä muu kestävä puhelin hinta n 150e

    • Ei ole parempi. Häviää Trend plus mallille mm suorittimella.

      • paljonko vaikutusta

        nopeus erossa käytännössä?/ muuta eroa, hyvää tai huonoa?

        Samsung Galaxy S3 mini GHz 1,00, Ydinten lukumäärä 2
        Samsung galaxy trend GHz 1,20, Ydinten lukumäärä 2

        Samsung Galaxy S3 minissä kuitenkin kestävä Super AMOLED näyttö,

        Ei kiinostaisi 3 trendiä ostaa


      • paljonko vaikutusta kirjoitti:

        nopeus erossa käytännössä?/ muuta eroa, hyvää tai huonoa?

        Samsung Galaxy S3 mini GHz 1,00, Ydinten lukumäärä 2
        Samsung galaxy trend GHz 1,20, Ydinten lukumäärä 2

        Samsung Galaxy S3 minissä kuitenkin kestävä Super AMOLED näyttö,

        Ei kiinostaisi 3 trendiä ostaa

        On pieni ero jos pelaa esim pelejä.


    • m83 espoo

      Terve, itselläni kävi aivan samalla tavalla kuin sulle. Olin rannalla istumassa ja puhelin putosi jalkani päältä pehmeälle hiekalle ja lopputulos oli että näyttö halki joka suuntaan. En todellakaan olisi uskonut että se ''noin'' helpolla hajoaa, ei myöskään näyttö toimi kunnolla vasemmasta yläkulmasta kun siihen koskettaa. Päätin sen että kun se puhelin hajoaa lopullisesti niin en enään ikinä samaa puhelinta tule ostamaan!

    • Voi v**** näitä

      Ei "äly" puhelinta olla tarkoitettu pudoteltavaksi.. Jos kestävyyttä kaipaat niin osta joku vuoden 2000-2005 pappa näppäin puhelin :D

    • Iskä

      Hei vaan. Korjasin tyttären Trendin itse tilattuani eBaysta uuden kosketusnäytön jonka hinta oli 7,95 euroa ja lisäksi 1 euro maksusta PayPalin kautta. Netistä löytyy googlaamalla videoita joissa näytetään miten homma tehdään. Näytön mukana tuli työkalutkin. Tarvitset lisäksi vain tukankuivaajan lämmittääksesi rikkoutuneen näytön kiinnitysliiman. Ole varovainen liittimien kanssa. Varsinkin pwr-liittimen. Katso useampi video koska osassa on tosi amatöörejä.

      • keke7912

        Moi. voisitko laittaa linkin tohon ko. ebay kohteeseen? Kauanko kesti saapua?


    • kestävää

      Mullakin oli samsungin galaxy s3 vissiin 4 päivää, kunnes putosi kanssa taskusta vissiin 30-40 cm pehmeälaskuisesti maahan. Ja oli suojakuoretkin vielä, mutta silti meni näyttö sirpaleiksi. Ei korvaa vakuutus tai mikään.

    • Jos on kotivakuutus niin se korvaa tosin omavastuu taitaa olla yli 100 euroa joten ei paljon kannata korjauttaa.

    • uusikännyyvaijärkke?

      Minulla tippu hiekalle tai sille mitä levitetään talvella soraa nii siihen niin ei tullu pahempia juttuja kuin näytönsuojukseen tuli hirveenä jälkia ja naarmuja onhan toi toiminu ja sanokaa ostanko samsung galaxy tab 3 7 3G 8GB seuraavaks uudeks puhelimeks vai tabuks :)

    • Samsungin kannattaja

      Terve

      Mullakin tippuilee puhelin vaan ei ole tullut naarmuakaan. Ostin kotimaisesta verkkokaupasta www.megan.fi suojalasin. Se on täysin huomaamaton mutta mainoksen mukaan kestää lyödä jopa vasaralla. On tippunut monesti ja tämä gorillalasi näy särkyvän millään. Suosittelen. Edukas verrattuna lasin vaihtoon.

    • Santtukangas

      Nythön on näitä "edullisia" lasinvaihto kauppoja auennut vähän kun sieniä sateella. Musta vaan esim 16€ ei oo kovin edullinen. Selasin pää märkänä googlessa ja satuin löytää tällasen. www.mobiilia.com halvin mitä itse tähän mennessä löytänyt. Korjautin oman iphone 4S näytön siellä 80€. Joka oli kyll mun kipuraja. Mutta silti halvempi kun esim itapsassa olis ollut reippassti yli 100€.

    • mikkis34

      S5 paska samsung ja naytto halki vaikkei ole koskaan pudonnut mihinkaan!!

    • Trend

      Mulla ehti oleen Galaxy Trend jo yli vuoden ja nyt eilen tippu ja näyttöön tuli naarmu ja nyt toinen puoli puhelimesta ei ota kosketusta enkä pääse edes avaamaan puhelinta...

    • exkotimainen

      noksu älyluuri kestää,pudonnut muutaman kerran metrin korkeudelta betonillekkini ja mtn ei hajonnut.kosketukseen reagoi normaalisti.ostin heti siihen suojakuoren ja näytönsuojan.eikä näyttö ole mikään gorilla glass3 tyylinen.samsunkia en taira ostaa tuon näytön heikon kestävyyden takia mutta eihän puhelinta olekkaan tarkoitettu pudotettavaksi ollenkaan

    • jokuvaann

      Samsung galaxy trend plus ja ihmeen hyvin on näyttö kestänyt vaikka on lennellyt luuri vaikka minne :o mut kaikkein parasta oli kun puhelin tippu kadulle taskusta ja irtos kuorista ja s*****a halkes ne kuoret XD siis suojakuoret :D

    • Antroitiantero

      Mullakii oli tuo ensimmäinen trendi ja tykkäsin kyllä siitä se tippu yhesti raksahommissa talon harjalta lauta nipun päälle ei tullu vahinkoo tippu monesti korvalta betonilattialle ei hajonnu mutta ku kävelyllä tippu matalalta taskusta pehmeelle hiekalle niin näyttöön tuli viiva keskelle poikittain ja sen alapuoli ei toiminu ollenkaa. Nyt se on seissy parivuotta ja aattelin korjauttaa sen huvikseen vaikka taloudellisesti ei kannatakkaan maksaa n70e mutta oli eka älypuhelin ja niin mukava käyttää näihin uusiin verrattuna että tunnearvon takia vaikka sillä hintaa saa melkein uuden. Sitte oli trend plus joka tippu 2m lattialle ja ei enää saanu sen jälkeen yhteyttä aattelin testata näytön vaihtoa ite siihen niin sehän mäni ihan tuhannen pa****si koko luuri siksi korjuutan ennemmin ammattilaisella. Tykkäsin kyllä siitä hirveesti nyt on joku uus androidi ja lumiaaki ollu en tykkää oikein näistä mut vanha androidi oli mielestäni kiva käytettävä joskin hidas ja muuta mutta soittamiseen jne pieneen...

    • Anonyymi

      Laita hammas tahnaa hinkkaa hammas harjalla odota tunteja niin toimii

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe