merkkinsä ja miten te sopisitte yhteen ?
Tiedätkö hänen horoskooppi
86
1137
Vastaukset
- Tiedän
Huonoin mahdollinen yhdistelmä ja ehkäpä juuri siksi se kaikista paras! :))
- :-D
ai leijona-leijona
- Tiedän
:-D kirjoitti:
ai leijona-leijona
Ei :)
- luulen6
tietäväni...n=rapu ja m=vesimies eli ei välttämättä hyvä yhtälö:/
- meillä muuten
sama mut toisinpäin...
- tarkistasopivuus
Kauris = Tuli
Vesimies = Ilma
Kalat = Vesi
Oinas = Tuli
Härkä = Maa
Kaksoset = Ilma
Rapu = Vesi
Leijona = Tuli
Vaaka = Maa
Neitsyt = Maa
Skorpioni = Vesi
Jousimies = Tuli- terv kauris
Kauris on maa ja vaaka ei.
- Libra.
terv kauris kirjoitti:
Kauris on maa ja vaaka ei.
Vaaka=Ilmamerkki.
= Ikuisesti tasapainoa etsivä, löytämättä sopivaa balanssia koskaan. - vaaka viel megeen
Airheads =D Come fly with me, lets's fly let's fly away..
- Yhdessä olimme yhtä.
Kuin kala kuivalla maalla ilman ilmaa...
- Tiedän kyllä
ja horoskooppimerkkien mukaan sovittais hyvin yhteen. Tää yks ei ole vaan vielä tajunnut sitä :)
- Sarvijäärä
Kauris ja Neitsyt
Hyvin sovittaisiin- kova kokemus
Ei horoskooppi kerro mitään.
- ???
No en tiedä.
- eisovitaollenkaan!!!
"Teidän vesi- ja tulimerkkienne kohdatessa on ilma täynnä kuumaa höyryä" --- Mä en usko näihin yhtään, paitsi nyt ;)
- sovitaansittenkin???
Sama täällä! Ollaankohan me "ne"?! ;)
- eisovitaollenkaan!!!
sovitaansittenkin??? kirjoitti:
Sama täällä! Ollaankohan me "ne"?! ;)
Ei varmasti olla! Ei täällä kukaan löydä toisiaan jne jne... Kyllä sä tän kuvion tiedät ;) Hyvää yötä nyt, pakko mennä nukkumaan
- sovitaansittenkin???
eisovitaollenkaan!!! kirjoitti:
Ei varmasti olla! Ei täällä kukaan löydä toisiaan jne jne... Kyllä sä tän kuvion tiedät ;) Hyvää yötä nyt, pakko mennä nukkumaan
Höh. Pessimisti.
- eisovitaollenkaan!!!
sovitaansittenkin??? kirjoitti:
Höh. Pessimisti.
Välillä vaan. Välillä myös realisti. Ja välillä romanttinen hömppä. Useinmiten seko. Mutta aina vaan tyhmästi prakastunut (joka ei muuten ole sama kuin rakastunut - älä imartele itseäsi - vaikka ei se ole vähempääkään, sellaisella hajottavalla mausteella). Kieroa hommaa ja lieroja täynnä. Ei susta voi olla pitämättä
- tällasta sitten
Intohimo väreilee välillänne ensi tapaamisesta lähtien.
Kohtasitko sielunkumppanisi? Skorpioni ja Härkä ovat kuin suola ja pippuri, toistensa täydelliset vastakohdat. Niin erilaisia kuin olettekin, sovitte loistavasti toisillenne.
Vastakohtaisuutenne tuo myös mutkia matkaan − olette intohimoisia myös riidellessänne. Skorpioni on salaperäinen, varautunut ja tunteellinen, Härkä avoin ja käytännöllinen jalat maassa -tyyppi.
Elementtinne maa ja vesi muodostavat hedelmällisen kokonaisuuden.
Täytätte toistenne tarpeet sekä fyysisesti että henkisesti. - faktaa ja fiktiota
Tuolta löytyy horoskooppeihin uskoville tai muillekin uteliaille luonne-kuvauksia sun muita...
http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope - kaksosnainen
Sehän olen minä! En kyllä sun merkkiäs tiedä....
- rapurapu..
Minä rapu. Hän oinas. Eikä sovittaisi horoskoopin mukaan yhteen.
- Hräkä
Hän on Oinas. Yhteensopivuudesta en tiedä
- maa kutsuu
maanläheistä :)
- Ilmaa vain
Jos näihin nyt on uskominen niin sanompa vain tuli tarvii ilmaa roihutakseen.
- Yhdessä olimme yhtä.
...ja vettä sammuakseen. Siitäkös kaikki johtuu kun ei saa ilmaa niin liekki hiipuu...tämähän selittääkin paljon...;(
Kalat kaipaa vesimiestä, vaikkei hyvä yhdistelmä mutta kun kaikki osuu kohdalleen roihuaa sielut ennen kokemattomalla tavalla ja sen tuntee joka solulla kumpikin toistensakin pienimmänkin värähtelyn...vaatii ilmaisesti ppohjalle aitoa rakkautta että sellaisen roihun saa aikaan vain elein ja katsein, siitä yhdessä kulkien aavistamatta että roihu oli pieni kuvaus siitä mitä odotti.
- Toimii!
Merkkien yhteensopivuus
5 SYDÄNTÄ: ["Teidän liittonne edustaa parasta mahdollista tähtimerkkien yhteensopivuutta. Pidä lujasti kiinni tästä ihmisestä!"]
oinas ja vaaka
oinas ja jousimies
härkä ja härkä
härkä ja neitsyt
härkä ja kauris
kaksoset ja vaaka
kaksoset ja vesimies
rapu ja rapu
rapu ja skorpioni
rapu ja kauris
rapu ja kalat
leijona ja leijona
leijona ja jousimies
neitsyt ja härkä
NEITSYT ja NEITSYT ♥♥♥♥♥
neitsyt ja kauris
vaaka ja oinas
vaaka ja kaksoset
vaaka ja jousimies
vaaka ja vesimies
jousimies ja oinas
jousimies ja leijona
jousimies ja vaaka
jousimies ja jousimies
jousimies ja vesimies
kauris ja härkä
kauris ja rapu
kauris ja neitsyt
kauris ja kauris
kauris ja kalat
vesimies ja kaksoset
vesimies ja vaaka
vesimies ja jousimies
vesimies ja vesimies
kalat ja rapu
kalat ja skorpioni
kalat ja kauris
kalat ja kalat- T. Skorppari
Hyvää yötä rapuselleni
- Härkä kukko.
Härkä-Neitsyt .
- <-----
molemmat ollaan jousimiehiä, tähän astisella kokemuksella hyvin samanlaista kemiaa:)
- Huomannut
Ei ole muuten "tuulestatemmattuja" nämä yhteensopivuudet...
Joidenkin horoskooppimerkkien kanssa vaan juttu luistaa paremmin, tietämättä edes aiemmin ko. henkilön syntymäaikaa.
Jos kellään on jotain samansuuntaisia kokemuksia, niin kertokaa.
Tarkoitan siis, että vaikka kaikkien kanssa tulisi toimeen, niin tiettyyn aikaan vuodesta syntyneiden ihmisten kanssa heti tuntuu kaikki natsaavan kohdalleen. - kip-kop-kip-kop
Heposia me taidetaan olla?
- KKOPP
rakkauvestaha se heponenkin potkaisee.
MIKÄ EI POSTAA TÄTÄ IKVÄ TUNE - gemini.woman
Toki tiedän horoskooppinsa: Hän on Oinas-mies ja minä Kaksos-nainen.
Tällaisen luin kerran jostain:
Oinas ja Kaksoset
- sovitte toisillenne lähes täydellisesti. Opetelkaa sopimaan silloin tällöin ilmaantuvat riidat, sillä tällainen onni tulee harvoin kohdalle.
Sen miehen pitäis vaan vielä sisäistää tämä..... ;-)- Just se...
Sama tilanne täällä ;)
- Luettunani
tuon minkä "huhheijjaa" linkitit... niin... oho. ;) Melkein voisin alkaa uskoa horoskooppeihin, mutten sitten kuitenkaan. Osui ja upposi vähän liiankin hyvin.
Mulla on vain puntaroitu arvaus erään horoskooppimerkistä, ja kun luin sen sieltä linkin kautta myös... niin oho vain sitten siitäkin! - en tiedä
eipä ole hajuakaan
- klmhtks
sovitaan hyvin neitsyt~kauris.
- tiedätkuka
Neitsyt m~kauris n?
- Vaaleakutrinen
Ei me sovita yhteen. Hän on kalat veden merkki ja minä jousimies tulen merkki. Vesi sammuttaa tulen.
- vaakanainenn
oinasmieheni ja rakkaustarina jol ei oo vertoa...
- vaakanainen...
Samoin vaaka ja joutskarin vetovoima ja intohimo ei lopu koskaan.
Rapu ja skorpioni ;)
- Eräs m
Sama homma täällä.
- Rapumies, joka ikävöi
Rapu ja skorppari lienee kaikkein paras mahdollinen yhdistelmä. Molemmat ovat herkkiä, tunteikkaita, ymmärtävät toistensa kuoren merkityksen ja suhtautuvat intohimoisesti suhteeseen, jos kokevat suhteen hyväksi.
Meistä tulisi rapu/skorppari-pari, jos vain saisin suuni auki. - skorp.n.
Rapumies, joka ikävöi kirjoitti:
Rapu ja skorppari lienee kaikkein paras mahdollinen yhdistelmä. Molemmat ovat herkkiä, tunteikkaita, ymmärtävät toistensa kuoren merkityksen ja suhtautuvat intohimoisesti suhteeseen, jos kokevat suhteen hyväksi.
Meistä tulisi rapu/skorppari-pari, jos vain saisin suuni auki.Yhtään krapua ei ole vastaan vielä tullut, siksi kait aina jotain puuttuu.
- K<3S
Rapumies, joka ikävöi kirjoitti:
Meistä tulisi rapu/skorppari-pari, jos vain saisin suuni auki.Kerran se vain kirpaisee ;)
- Rapumies.
K<3S kirjoitti:
Kerran se vain kirpaisee ;)
Entäpä jos se kirpaiseekin liiaksi? Kumpikin ollaan sinkkuja, mutta silti mulla on aika paljon pelissä. Taitaa olla kyse aika vakavasta ihastumisesta.
- K<3S
Rapumies. kirjoitti:
Entäpä jos se kirpaiseekin liiaksi? Kumpikin ollaan sinkkuja, mutta silti mulla on aika paljon pelissä. Taitaa olla kyse aika vakavasta ihastumisesta.
No haluatko mieluummin miettiä ties miten pitkään et mitä olisi voinut tulla?
Itekin oon arka, mutta joskus pitää vaan uskaltaa hypätä tyhjän päälle jos meinaa saada onnen.
- 7+5
Kiinalaisessa horoskoopissa Apina ja Apina
- rakas ikävä sua
Tiedän. Olemme "maa ja ilma" ja meistä sanotaan jossain, että se on syvää rakkautta. Malttamattomana vain odotan milloin hän uskaltaa sen tunnustaa eikä vetkuttele suhdettamme...
- oinas n
lohikäärme mies
- lohikäärmemies
kukko nainen? ;)
- Että silleen
lohikäärmemies kirjoitti:
kukko nainen? ;)
Niin,taitaa olla toisinpäin....
- Abcd..
No mistä mä sen voisin tietää. En nyt mikää paras mahdollinen vakooja oo.
- hiiri ja
apina..
- ,.-
apina lohikäärme
- erä(s)mies
hih hih..
http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/gemini- tunnusta vaan
Ja sinä olet iiiiihan heikkona minuun :))
- kaikki olemme
samanarvoisia ja samassa asemassa
- sopisimme hyvin
ilman horonoro
- OikkuNainen
Leijona ♥
- sivuvaikutuksia
Leijona ja Neitsyt. Horoskooppien mukaan huono pari.. no se on vain kooppien mielipide ;)
- Kauris mies
Ja nainenhan on vaaka ;)...
- kiinalaisessa,
horoskoopissa kumpikin tiikereitä,toinen puu ja toinen vesi
- jousimiesnainen1
En koske enää ikinä kalat-mieheen! :(
- juujuupajuu
Leijona ja rapu. Tää on niin nähty, mut silti taas samat!
- tulimerkki...
tulta, tulta.
- This girl is on fire
Tiedän. Hyvin me näköjään sovitaan yhteen mutta välimatka kismittää :I
- tulimerkki...
Oliko tämä minulle, tulimerkki...:eelle? Mekö yhteen sovitaan, en tiedä, koska taidat olla nainen, vai, nimimerkistäsi päätellen. Minä olen myös nainen, enkä ole kiinnostunut naisista ja vain yhdestä miehestäkin, en muista. Eli tulimerkki... -viesti oli tuli/tuli, ´mies-nainen, molemmat tulta ja tappuraa... This girl is on fire too AND I don't wanna be alone where is my man? Ja välimatka, eihän se niin pitkä ole!
- This girl is on fire
tulimerkki... kirjoitti:
Oliko tämä minulle, tulimerkki...:eelle? Mekö yhteen sovitaan, en tiedä, koska taidat olla nainen, vai, nimimerkistäsi päätellen. Minä olen myös nainen, enkä ole kiinnostunut naisista ja vain yhdestä miehestäkin, en muista. Eli tulimerkki... -viesti oli tuli/tuli, ´mies-nainen, molemmat tulta ja tappuraa... This girl is on fire too AND I don't wanna be alone where is my man? Ja välimatka, eihän se niin pitkä ole!
Vastasin vaan aloittajan kysymykseen. Eli Tiedätkö hänen horoskooppimerkkinsä? No tiedänhän minä :)
- tulimerkki...
This girl is on fire kirjoitti:
Vastasin vaan aloittajan kysymykseen. Eli Tiedätkö hänen horoskooppimerkkinsä? No tiedänhän minä :)
No anteeksi, luulin vastauksen tulimerkki... viestille saavani. Ei se mitään vaikka olitkin väärä tyyppi ja kaiken lisäksi nainen, erehdyksiä sattuu välillä. Kaikkea hyvää Sinulle ja harmi että teillä on niin paljon välimatkaa, Sinun kannaltasi.
- This girl is on fire
tulimerkki... kirjoitti:
No anteeksi, luulin vastauksen tulimerkki... viestille saavani. Ei se mitään vaikka olitkin väärä tyyppi ja kaiken lisäksi nainen, erehdyksiä sattuu välillä. Kaikkea hyvää Sinulle ja harmi että teillä on niin paljon välimatkaa, Sinun kannaltasi.
Ei se mitään :) Juu välimatka harmittaa, mutta onneksi on vain väliaikainen tilanne.
Kaikkea hyvää sinullekin ja toivon että saat tulimiehesi :)
- Tiedän !!!!!!!!!
Hän on horooskoopiltaan elephantti. :)
- hyvin sovittaisi
Kalat ja rapu.
- skorppari.
Minä olem skorpioni.
- Rakastan äitiäni
Mun äiti
- Oinaita
Oinas ja oinas.
- Kala ja Kala
Kalat ja kalat ;-) ikinä en oo ketään päässyt lähemmäksi.Taivas...
- Roihuten
Kaksos -n & Leijona-m . miauu
- Toosinuija
Juu se on nuija. Sovitaan yhteen kuin m ja p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392