Windows 8:n muuttaminen perinteiseen näkymään, kuinka?

pas*a windows8

Miten olisi mahdollista muuttaa WINDOWS 8 järjestelmän työpöytä asetuksia perinteiseen, xp, vista, ym.. 7 näkymään?

Rupee riepoon tää pas*a windows!

9

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W 8.1

      W8.1:n myötä tuo ja muutama muukin asia korjaantuu kätevämmäksi: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11650882

      Ps. Olisi toivottavaa jättää tuo alatyylinen kielenkäyttö pois julkisilta palstoilta...siihen alkaa suorastaan tukehtua nykyään.

      • jeps.

        Mistä johttuu että Windows 7 -palsta on huomattavasti positiivisempi? Minusta on taas ilo lukea tätä Windows 8 -palstaa :)


    • ClassiShell.
      Joskus harvoin vilahtaa se tyhmä tiilinäkymä, yleensä menee työpöytänäkymään

    • Win-8 Pro

      Se on helposti vaihdettu ja ohittaa ne "laatikot" sisään kirjoituksen jälkeen ja seiskahan siellä on !

      http://windows8startbutton.com/

      Jos ei ole kosketus näyttöä, niin kyllä niiden laatikoiden kanssa on hiirellä leikkiminen pitkästyttävää, vaan jokainen "tallaa tyylillään" ja minä ajelen kasi-seiskalla ....................

    • Täyttäisikö toiveesi

      Moi,

      laitoin jo kommenttia Start8:sta toiselle osastolle (kasi on ***** tms.), mutta huomasin ongelmasi (itselläni oli samankaltainen), niin laitan tämän tiedoksi myös sinulle.

      Windows 8 Stardock Start8

      Start 8:lla kone käynnistyy suoran työpöydälle ja saat käynnistysvalikon "takaisin" :)

      Kokeile ko. softaa, ennenkuin alat enemmälti repimään hiuksia (hinta oli n. 5e) tai sitten katso mitä 8.1 päivitys tuo mukanaan?

      ...muutoinhan kasi on hyvä :)

      • Win-8 Pro

        Kyllä ne "laatikot" toimii kosketusnäytöillä, mutta läppäreihin ja pöytäkoneisiin se laatikointi on monimutkaista hääräystä !

        Linkin, jonka jo laitoin aikaisempaan vastailuun on ILMAINEN ja toimii moitteettomasti, sekä ohittaa ne LOOTAT sisäänkirjoituksen jälkeen ja seiskan "työpöytä" tulee tauluun !

        Siis vielä uudelleen .....................

        http://windows8startbutton.com/

        Hyvää syksyä.............


    • Järkee jos on

      Helpompi on asentaa Ubuntu ihan suoraan!

      eikä säätää windoosan kanssa.

      Laitteet olisi paljon halvempia, jos myytäisiin suraan Ubuntulla.

      • 2+8

        Jees...ja Mersut olisi paljon halvempia jos ne myytäisiin ladan moottrilla :^)


      • ubu vs. mersu ?
        2+8 kirjoitti:

        Jees...ja Mersut olisi paljon halvempia jos ne myytäisiin ladan moottrilla :^)

        Hyvä esimerkki ! Paskaakinsaa ilmaiseksi, mutta ei ole jonoa paskanjakelu kaupassa ja sama on myös ubutubuttimen menekillä, sillä kyllä niitä ubutubuttimia on tarjolla, vaan hinta on satasen kalliimpi, kun Windows "wempele"!

        10 pistettä osuvasta esimerkistä !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe