Myyn Juuan pitäjän historia-kirjan. Sen on kirjoittanut Heikki Kokkonen. Kirja ilmestyi v.1941. Kirja on hyväkuntoinen.
Hinta: 80,00
Yhteystiedot: [email protected]
O: Juuan pitäjän historia
8
199
Vastaukset
- Kannaksen poika
Hei vaan
Olen kiinnostunut Juuan pitäjän historiasta. Mikä on kirjan hinta ?Hei!
Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut.
Terveisin!
Terttu- pentti r
Taresa kirjoitti:
Hei!
Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut.
Terveisin!
TerttuHei! Onko kirja myyty olisin kiinnostunut.
pentti r kirjoitti:
Hei! Onko kirja myyty olisin kiinnostunut.
Hei!
Kirja on vielä minulla. En oikein ymmärrä miten tämä systeemi toimii. Oletko saanut minulta jo vastausta?
Taresa- Kannaksen poika
Taresa kirjoitti:
Hei!
Terveisin!
TerttuLiekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Kannaksen poika kirjoitti:
Liekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Hei!
Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa [email protected].
T- Kannaksen poika
Taresa kirjoitti:
Hei!
Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa [email protected].
THei vaan
Lähetän osoitteeni sähköpostiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383562- 113408
- 1513162
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61508- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531086Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910