Myyn Juuan pitäjän historia-kirjan. Sen on kirjoittanut Heikki Kokkonen. Kirja ilmestyi v.1941. Kirja on hyväkuntoinen. Hinta: 80,00 Yhteystiedot: [email protected]
Hei! Kirja on vielä minulla. En oikein ymmärrä miten tämä systeemi toimii. Oletko saanut minulta jo vastausta? Taresa
0Äänestä
Kannaksen poika
old_profile_12653 kirjoitti:
Hei! Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut. Terveisin! Terttu
Liekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Liekö kirja vielä myynnissä ? Asun Jyväskylässä. Missä vaiheessa kirja pitäisi maksaa ? Maksaisin netin kautta välittömästi,kun olen kirjan ja maksutiedot saanut. Olen lähtöisin Kannaksenkylästä ja asunut sen lisäksi kirkolla, Vihtasuolla ja Länsi-Vuokossa.
Hei! Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa [email protected]. T
0Äänestä
Kannaksen poika
old_profile_12653 kirjoitti:
Hei! Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa [email protected]. T
Vastaukset 8
Vanhimmat
Hei vaan
Olen kiinnostunut Juuan pitäjän historiasta. Mikä on kirjan hinta ?
Hei!
Kirjan hinta on 80 €. Missä päin asut? Mikäli kirja postitetaan Suomen rajojen sisäpuolelle, maksan lähetyskulut.
Terveisin!
Terttu
Hei! Onko kirja myyty olisin kiinnostunut.
Hei!
Kirjaa ei ole myyty.
Taresa
Hei!
Kirja on vielä minulla. En oikein ymmärrä miten tämä systeemi toimii. Oletko saanut minulta jo vastausta?
Taresa
Hei!
Voin lähettää kirjan postiennakolla, jos lähetät osoitteesi. Minulle voi kirjoittaa [email protected].
T
Hei vaan
Lähetän osoitteeni sähköpostiisi.