Toyota vs Peugeot myynti

Vectra obelix

Kova keskustelu täälläkin Tojotista ja Pösöistä, oma myyntikokemus: vuosi sitten tyttö miehineen muutti yllättäen ulkomaille ja minulle jäi heidän pirssit myyntiin, omalle nimille tietenkin ne piti ottaa: tytön Toyota carina e 1.6 -94 280tkm ajettu ja vävyn Peugeot 406 1.8 -99 160tkm ajettu, paikallislehteen ilmoitus: Toyota meni samana vikkonloppuna hintaan 1650eur, peugeotilla ei ollut kysyntää: joku tollo pre paid liittymästä soitti: voisitko tulla näyttään minkälainen on hyvä pösö kun en ole sellaista nähnyt..enkä kuullut moisesta ihmeestä pistin luurin kiinni kun ei jaksanut.., parin kuukauden kaupittelun jälkeen peugeotin sain myytyä 900eur hintaan tummahipiäiselle maahanmuuttajalle, paperit tehtiin katsastuskonttorilla et näin hänen ottavan pösön omille nimilleen, itsellä on opel em merkeistä ei kokemuksia mutta mitä malliksi ajoin niin pösö kyllä aika hyvä ajolleen, tojo taas omanlaisensa, mutta käy näköjään kaupaksi

16

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytetyn kauppaa

      Jouduit näköjään pre paid jobbarin kanssa tekemisiin, mahdollisesti vähemmistöön kuuluva. Kokeilevat aina kepillä jäätä. Peugeotissa taisi olla liian pieneksi mielletty 1,8 säästömoottori tuohon 406:een. Yleensä 2,0 litraisella 406:lla on jo parempi kysyntä. Pösö taisi olla muuten paremmassa kunnossakin. Voi olla, että täältä kautta olisit saanut paremmin kaupaksi http://peugeot-foorumi.com/

      • ex407 1.8 confort

        Peugeot forumilla tietävät kokemuksesta kuinka ala-arvoinen tuote psa auto on. halvalla pitää myydä em linkin kautta..omistin aikoinaan 407 mallin ja luin em palstaa silloin, 407 oli vikainen auto: lasikattokin hajosi, lämmityslaite monta kertaa, alapallonivel laakeri hässäkkä heikko, pyörälaakerit, sähkövikoja. 6v vanha /.135tkm oli mittarissa kun vaihdoin pois, myytyä sitä ei saanut, ei kysyntää,


      • vernerrstöm
        ex407 1.8 confort kirjoitti:

        Peugeot forumilla tietävät kokemuksesta kuinka ala-arvoinen tuote psa auto on. halvalla pitää myydä em linkin kautta..omistin aikoinaan 407 mallin ja luin em palstaa silloin, 407 oli vikainen auto: lasikattokin hajosi, lämmityslaite monta kertaa, alapallonivel laakeri hässäkkä heikko, pyörälaakerit, sähkövikoja. 6v vanha /.135tkm oli mittarissa kun vaihdoin pois, myytyä sitä ei saanut, ei kysyntää,

        406 ei ole sama tuote kun 407. Valmistaja vaan sama.Jos 407 on murheita melko paljon,niin 406 niitä ei oikestaan ollut.Ja 406 oli hiljainen, vakaa ja ketävä.Kestää vertailun moniin japseihin ja eurovärkkeihin.Lukuunottamatta sen 1.8 moottorin pikku murheita,joita ei läheskään kaikilla edes ollut.

        Nim. itse yli 700tkm 406 malleilla ajaneena


      • carina 2.0 -92
        vernerrstöm kirjoitti:

        406 ei ole sama tuote kun 407. Valmistaja vaan sama.Jos 407 on murheita melko paljon,niin 406 niitä ei oikestaan ollut.Ja 406 oli hiljainen, vakaa ja ketävä.Kestää vertailun moniin japseihin ja eurovärkkeihin.Lukuunottamatta sen 1.8 moottorin pikku murheita,joita ei läheskään kaikilla edes ollut.

        Nim. itse yli 700tkm 406 malleilla ajaneena

        Hyvältä vaikuttaa, eikä "paljon" vikoja:
        http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=16.0

        ps yhdellä carinalla jo ajaa tuon 700tkm , montako pösöä tarvi em kilometreihin ?


      • myös 406 kuski
        vernerrstöm kirjoitti:

        406 ei ole sama tuote kun 407. Valmistaja vaan sama.Jos 407 on murheita melko paljon,niin 406 niitä ei oikestaan ollut.Ja 406 oli hiljainen, vakaa ja ketävä.Kestää vertailun moniin japseihin ja eurovärkkeihin.Lukuunottamatta sen 1.8 moottorin pikku murheita,joita ei läheskään kaikilla edes ollut.

        Nim. itse yli 700tkm 406 malleilla ajaneena

        Tuossa tyypilliset viat:

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=6919.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=23034.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=33835.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=3091.0

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=4613.0

        lisäksi jäähdyttimen puhaltimet: releet keräävät pskaa..syylärin alapuolella ja takapenkin alla olevat lahoviat takana jos levyjarrut niin kässärin mekanismi korkkaa läpi...em ja etujousien katkeilu vaarallista...


      • Vernströmi
        carina 2.0 -92 kirjoitti:

        Hyvältä vaikuttaa, eikä "paljon" vikoja:
        http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=16.0

        ps yhdellä carinalla jo ajaa tuon 700tkm , montako pösöä tarvi em kilometreihin ?

        Kahella dieselillä ajoin .yht 6vuotta3v /kappale. Älä tuu ylistään sitä tojotaa.Avensis diesel oli sen 2 vuottta vaan, kun meni turbo ja kansi ja vedet sekottu eli alapääkin uusiksi eli laatuvehje,mutta kun sillon kehuvat hyväksi,niin kokeilin. Muuten oli aika vähä vikanen paitsi samat pallonivelet ja vakaajanpäät meni kun pösössäkin.Ihan samanlaisia kaikki autot .
        Ammattiajossa.


      • carina 2.0 -92
        Vernströmi kirjoitti:

        Kahella dieselillä ajoin .yht 6vuotta3v /kappale. Älä tuu ylistään sitä tojotaa.Avensis diesel oli sen 2 vuottta vaan, kun meni turbo ja kansi ja vedet sekottu eli alapääkin uusiksi eli laatuvehje,mutta kun sillon kehuvat hyväksi,niin kokeilin. Muuten oli aika vähä vikanen paitsi samat pallonivelet ja vakaajanpäät meni kun pösössäkin.Ihan samanlaisia kaikki autot .
        Ammattiajossa.

        heh, bensa kampe tuo mun carina: 2.0 , ei näihin kilometreihin pösön reppanat pysty..dieselilläkään: 50tkm jos hdi kestää ? ennen kuin vauhtipyörä ja kampiakselin hihnapyörä lähtee lentoon kohti otavaa !!! ufoja katteleen, varsinkin 1.6HDI moottoria suosittelevat välttämään jopa peugeot forumilla...eikä kaksisia ne isommat koneetkaan jos vertaa laatutavaraan: d4d..siinä sammakonsyöjillä oppimista..., hihnapyörä kun sippaa moniurahihnan repaleet jakohihnan alle tiensä löytävät ja kone paskaksi, hienoa moottorisuunnittelua että em mahdollista, vai mitä pösö tauno ?


      • et usko itekkään
        carina 2.0 -92 kirjoitti:

        heh, bensa kampe tuo mun carina: 2.0 , ei näihin kilometreihin pösön reppanat pysty..dieselilläkään: 50tkm jos hdi kestää ? ennen kuin vauhtipyörä ja kampiakselin hihnapyörä lähtee lentoon kohti otavaa !!! ufoja katteleen, varsinkin 1.6HDI moottoria suosittelevat välttämään jopa peugeot forumilla...eikä kaksisia ne isommat koneetkaan jos vertaa laatutavaraan: d4d..siinä sammakonsyöjillä oppimista..., hihnapyörä kun sippaa moniurahihnan repaleet jakohihnan alle tiensä löytävät ja kone paskaksi, hienoa moottorisuunnittelua että em mahdollista, vai mitä pösö tauno ?

        Sun kannattais ottaa lääkkeet ajallaan ;), sen verran paksua satua sun tarinat.


      • maginot linja
        et usko itekkään kirjoitti:

        Sun kannattais ottaa lääkkeet ajallaan ;), sen verran paksua satua sun tarinat.

        "Auto: 2002 406 2,0 HDi 110.

        Moro. Itellä rupes kuulumaan kilkattava epäsäännöllinen ääni jostain, kuullosti tulevan moottorista. Totuus selvisi kun värinävaimennettu kampiakselin remmipyörä räjähti hajalle. Se hajotti jakopään alasuojat ja kaikki nämä rojut jakoremmin ja alimman hihnapyörän väliin, jako sekasin ja venttiilit ja männät yhteen. Siinä kampipyörässä on ulommassa osassa urat joissa on tapit ja kun vulkanointi rupeaa antamaan periksi niin tapit hakkaa ulkokehään. Tästä tuli ainaki mulla se kilkatus. Koko remppa töineen ja osineen maksoi sitte noin 1700 ekee ja kaikki vain 110 ekee maksavan pyörän takia. Sille ei ilmoiteta edes vaihtoväliä, tarkistetaan jakopää remontin yhteydessä. Tämmöset kokemukset mulla. TARKISTA SEN PYÖRÄN KUNTO." peugeot jumpy hdi 1.6 55tkm ajettuna, takuu mennyt ajan puolesta ja psa ei korvaa mitään...varokaa heikkoja psaka kasoja !!!!


      • jo jo ja
        carina 2.0 -92 kirjoitti:

        heh, bensa kampe tuo mun carina: 2.0 , ei näihin kilometreihin pösön reppanat pysty..dieselilläkään: 50tkm jos hdi kestää ? ennen kuin vauhtipyörä ja kampiakselin hihnapyörä lähtee lentoon kohti otavaa !!! ufoja katteleen, varsinkin 1.6HDI moottoria suosittelevat välttämään jopa peugeot forumilla...eikä kaksisia ne isommat koneetkaan jos vertaa laatutavaraan: d4d..siinä sammakonsyöjillä oppimista..., hihnapyörä kun sippaa moniurahihnan repaleet jakohihnan alle tiensä löytävät ja kone paskaksi, hienoa moottorisuunnittelua että em mahdollista, vai mitä pösö tauno ?

        Myy mulle se carina.tarjoon 10€ .saa siitä ainakin rattoriin peräkärryn tehtyä.


      • hiiluksi
        maginot linja kirjoitti:

        "Auto: 2002 406 2,0 HDi 110.

        Moro. Itellä rupes kuulumaan kilkattava epäsäännöllinen ääni jostain, kuullosti tulevan moottorista. Totuus selvisi kun värinävaimennettu kampiakselin remmipyörä räjähti hajalle. Se hajotti jakopään alasuojat ja kaikki nämä rojut jakoremmin ja alimman hihnapyörän väliin, jako sekasin ja venttiilit ja männät yhteen. Siinä kampipyörässä on ulommassa osassa urat joissa on tapit ja kun vulkanointi rupeaa antamaan periksi niin tapit hakkaa ulkokehään. Tästä tuli ainaki mulla se kilkatus. Koko remppa töineen ja osineen maksoi sitte noin 1700 ekee ja kaikki vain 110 ekee maksavan pyörän takia. Sille ei ilmoiteta edes vaihtoväliä, tarkistetaan jakopää remontin yhteydessä. Tämmöset kokemukset mulla. TARKISTA SEN PYÖRÄN KUNTO." peugeot jumpy hdi 1.6 55tkm ajettuna, takuu mennyt ajan puolesta ja psa ei korvaa mitään...varokaa heikkoja psaka kasoja !!!!

        Meillä kiinteistöhuolto firmassa oli jumpy, se oli kyllä sitikka..., em syystä siinä moottori hajosi 35tkm ajettuna: -08 1.6HDI, nelisen viikkoa oli korjaamolla, uusi kone siihen laitettiin silloin takuuseen, pomo noitu: kyllähän minua varoitettiin että ranskalaisen auton jos laittaa tienestihommiin niin se on taloudellinen itsemurha, silti osti... onneksi vain yhden kokeeksi...vaihtoi kyllä het em remontin jälkeen oikeaan autoon mitä muutkin firmassa on,ranskis autoilla ei tienaa muut kuin varaosamyyjät ja korjaamot


      • -miun mondeo
        carina 2.0 -92 kirjoitti:

        heh, bensa kampe tuo mun carina: 2.0 , ei näihin kilometreihin pösön reppanat pysty..dieselilläkään: 50tkm jos hdi kestää ? ennen kuin vauhtipyörä ja kampiakselin hihnapyörä lähtee lentoon kohti otavaa !!! ufoja katteleen, varsinkin 1.6HDI moottoria suosittelevat välttämään jopa peugeot forumilla...eikä kaksisia ne isommat koneetkaan jos vertaa laatutavaraan: d4d..siinä sammakonsyöjillä oppimista..., hihnapyörä kun sippaa moniurahihnan repaleet jakohihnan alle tiensä löytävät ja kone paskaksi, hienoa moottorisuunnittelua että em mahdollista, vai mitä pösö tauno ?

        Sittenhän samast ongelmat pitäisi olla Fordissakin. kun moottorit tulevat samalta linjalta.


      • paska kuski
        maginot linja kirjoitti:

        "Auto: 2002 406 2,0 HDi 110.

        Moro. Itellä rupes kuulumaan kilkattava epäsäännöllinen ääni jostain, kuullosti tulevan moottorista. Totuus selvisi kun värinävaimennettu kampiakselin remmipyörä räjähti hajalle. Se hajotti jakopään alasuojat ja kaikki nämä rojut jakoremmin ja alimman hihnapyörän väliin, jako sekasin ja venttiilit ja männät yhteen. Siinä kampipyörässä on ulommassa osassa urat joissa on tapit ja kun vulkanointi rupeaa antamaan periksi niin tapit hakkaa ulkokehään. Tästä tuli ainaki mulla se kilkatus. Koko remppa töineen ja osineen maksoi sitte noin 1700 ekee ja kaikki vain 110 ekee maksavan pyörän takia. Sille ei ilmoiteta edes vaihtoväliä, tarkistetaan jakopää remontin yhteydessä. Tämmöset kokemukset mulla. TARKISTA SEN PYÖRÄN KUNTO." peugeot jumpy hdi 1.6 55tkm ajettuna, takuu mennyt ajan puolesta ja psa ei korvaa mitään...varokaa heikkoja psaka kasoja !!!!

        Moottorista kuuluu epäsäännöllinen kilkattava ääni. Ei tehdä asialle mitään, ajetaan moottori paskaksi. Johtopäätös pösö on paska auto. Minä tekisin hieman toisenlaisen johtopäätöksen.


    • Kukapa nyt ei haluisi

      muka käytettyä pösöä? Tai Alfa Romeota tai Jaltaa? Mää ole kauhia hämmästyny!

    • linttafiilis

      Se carina on aivan hirveä ajettava. Samankaltaista vertailua olen itsekin monesti tehnyt. Kyllä se Carina vaan kaupaksi menee, niitä ei käytännössä edes ole nettiautossa järkevään hintaan. Jos ei ole euroakaan varattuna huoltokuluihin niin Carina on varmempi.

    • Seppo Sepon Seppo

      Näinhän se menee.Joka auton omistajalla mielestään maailman parhain auto.Toisilla romuja tai väärän merkkisiä.Luulotauti yleisin kansantautimme johon ei ole lääkettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe