Minä odotan sinua

Rakkaalle miehelle

Tämän olen sinulle ennenkin sanonut, mutta sanon uudestaan. Minä rakastan sinua oikeasti. Uskon sinullakin ainakin vähän tunteita olevan minua kohtaan. Jos jonain päivänä heräätkin huomaamaan, että haluatkin minut, olen sinua varten olemassa. Minun luokseni voit aina tulla. Minuun voit aina luottaa. Minä tiedän jo nyt, kuka ja mikä sinä olet. Tämän tuttavuutemme aikana olen alkanut uskomaan sielunkumppanuuteen tosissani. Uskon, että sinä olet minun sielunkumppanini, vähintään. Siksi sinä niin tutulta tunnut..ja oikealta. Ei sinulla ole mitään mitä et voisi minulle kertoa.

Uskon, että minun elämäntehtäväni on auttaa sinua. En tälle muuta selitystä löydä. Minulla vain on sellainen olo, että minut on tarkoitettu sinun kanssa olemaan. Sinun pitää vain itse se huomata. Siihen asti odotan vain ja autan, jos voin.

25

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä sua nainen

Kenelle näin kauniisti kirjoitit? Paljasta jotain? Vaikka hänen eka kirjain?..

• Ap.

Juhalle.

• ikävä..
        Ap. kirjoitti:

Juhalle.

Todella tunteella kirjoitettu. Toivottavasti tienne kohtaavat...

• Ap.
        ikävä.. kirjoitti:

Todella tunteella kirjoitettu. Toivottavasti tienne kohtaavat...

Sitä kohtaamista toivon itsekin. Tunteella kirjoitankin ja aina suoraan hänelle. Niin paljon hän minulle merkitsee.

• soiv, älä toivo ;)
        Ap. kirjoitti:

Sitä kohtaamista toivon itsekin. Tunteella kirjoitankin ja aina suoraan hänelle. Niin paljon hän minulle merkitsee.

No etkä pysty järjestämään tapaamista? Etkö näe häntä missään?

• usko pois..

Voi sua ressukkaa. Läheisriippuvaiset kuvittelevat asian olevan juuri noin. Rakas ystävä, ei se mene niin, ei. Tuli niin paha olo puolsestasi. Minäkin joskus luulin noin, minut on luotu auttamaan häntä... Kukaan, ei kukaan, eikä ketään voi auttaa kukaan muu kuin hän itse. Eikä se ole rakkautta, se on sääliä.

Mies ei ikinä tule kunnioittamaan sinua jos kohtelet häntä kuin äiti. Se ei ole kahden aikuisen tasavertainen suhde. Se ei ole rakkautta.

• nainen ratissa...

Paapomissuhde...ei kyllä sopisi minulle ainakaan. Minullakin on ollut yksi J mielessä, mutta aivan toisin kuin aloittajalla. Maailmaa nähneet ja kahdesta sanasta toisiansa ymmärtävät henkilöt...sellaisesta voisi jotain tullakin, jos olosuhteet suhteelle vaan olisivat otolliset : )

• ei riippuvuudelle

Komppaan kyllä nimimerkkiä usko pois. Itse liian pitkään läheisriippuvuussuhteessa elänneenä en voi suositella sellaista kenellekkään. Tottakai rakkauteen auttaminenkin kuuluu, mutta suhteen perustan pitää olla tasavertainen. Jokaisen pitäisi ensin auttaa itse itseään.... Löytää terve suhde ja rakkaus itseensä... Sen jälkeen vaakatasossakin suhteet ovat tervellä pohjalla.

Tsemmpiä aloittajalle. Nauti ja iloitse elämästäsi!

• Anonyymi

Kiitos teille jotka kirjoitaa tuosta läheisriippuvauudesta
        tässä ketjussa ...
        Tiedän nyt mikä mun korvien välissä oli vinossa
        Ja minkä vuoksi mullon viimeaikoina ollut hankalaa
        Ihmisteissa .
        Nyt todellakin tiedän mitä haluan Ja tarvitsen
        Ja myös sen etta asiat ja päätökset on
        Ollu just oikeita mitä olen tehnyt
        Vaikka ne eivät ole helppoja ...
        Ja joissakin asioissa ei voi eliseen palata
        Kiitos teille näin sivusta.

• Rakas mies

Katsos kun minäkin odotan sinua... Meillä on ongelma :(

• Anonyymi

Sama ongelma. ”OK”

• Anonyymi

11 vuoden takaa. Onkohan monikin mennyt lankaan.

• Anonyymi

Olikko jo koskettanut ihanasti kättäni ?

• Anonyymi

Eihän tällä palstalla muuta voi kun mennä lankaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tällä palstalla muuta voi kun mennä lankaan

Et vastannu kysymykseeni

• Anonyymi

Voi kuule hattarasimmat ei pal päivämääriä katsele

• Anonyymi

No iha siinä missä ennenkin mitä tulee nettiguben vedätyksiin, vaan itsekseen on näyttänyt jupisevan enimmäkseen silloinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule hattarasimmat ei pal päivämääriä katsele

miehelle naiselle? ei sen välii tarvitsen apua tukia, maatalousapua ja kaikkea

• Anonyymi

Minä rakastan häntä. Minusta tuntuu, että olen odottanut häntä koko elämäni. Haluan vain helliä ja huolehtia hänestä. Olla hänen rinnallaan. Vapisen ajatuksesta, että saisin olla hänen kanssa.

• Anonyymi

Olipa kauniisti todettu. Hän on onnekas.

• Anonyymi

Veikkaampa että tulee sulla pitkä odotus mu ainahan odotus kai aina siinä vaiheessa palkitaan kun ei toinen enään kelpaa kenellekään muulle

• Anonyymi

Onpa tosi ikävästi kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä huomioin ja huolehdin susta

Toiveittesi mukaan

Mut ei mitään ihmeellisyyksiä

Halimista ja kaakilaatikkoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä huomioin ja huolehdin susta

Toiveittesi mukaan

Mut ei mitään ihmeellisyyksiä

Halimista ja kaakilaatikkoo

Sienikeittokii on ihan jees

Siitä tulee hyvä olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä, mutta sitähän se kelpaa pöyristellä miten iso mies lyttää omat aloituksensa, tämä on tätä tyypillistä markan populismia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe