esim. Pikkusisko opettaa plus-ja vähennyslaskuja .pikkusisko3 ite6 xd
pikkusisko haluu opettaa vaikka tiiän jo
pikkusiskot on hirveitä
5
728
Vastaukset
- ComputerWolf
Ja mitäköjän 6v. vauvva täällä tekee ja miten osaa kirjottaa? >:/
- rauhotu ystävä hyvä
Ootko ottanu huomioon esim. Kirjotusvirheet, jos on tarkottanu vaik 16
- Fielda
Niimpä!!
- what you want do for me
Mä opin 4w:nä lukemaan ja kirjottamaan (ei siis ole mahdotonta), mutta en mä sillon mitään yhdyssanoja tms. osannu... Vammanenkin näkee että selvä trolli... Ja harvinaisen paska sellainen.
- juubelid
what you want do for me kirjoitti:
Mä opin 4w:nä lukemaan ja kirjottamaan (ei siis ole mahdotonta), mutta en mä sillon mitään yhdyssanoja tms. osannu... Vammanenkin näkee että selvä trolli... Ja harvinaisen paska sellainen.
Varmaa tarkotti 3lk ja 6lk :D:D:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190