Kyllä nyt harmittaa. Olen pöntöistä pöntöin!
Pidin holdissa vuoden verran Ramirentia. Lopulta ajattelin, etä kun tuo ei tuosta näy nousevan, niin enköhän laita muutaman 100 kpl myyntiin. Siispä pönttönä myin sen päivän kurssiin 7,12.
Voi RÄHMÄ!!
Ramirent ponkaisikin sitten heti yli 8 euroon (eikä ole yli 7, 5 euronkaan ollut vuoteen) Menetys oli kova. Tappion karvas pala on nyt nieltävänä kun tässä virhearvioinnista oppirahoja makselen.
terveisin,
piensijoittaja-noviisi
Voi rähmä kun rämähti...
2
168
Vastaukset
- piet
Ostettaessasi olit varmaan tutustunut yritykseen ja sen potentiaaliin, mikä siinä muuttui kun et enään uskonut siihen? Pelkkä kurssin seuranta on vähän huono syy myyntipäätökselle. Tietenkin jos kurssi paljon tippuu kannattaa miettiä miksi tippuu ja tuleeko korjaamaan vai jatkuuko alamäki jos ei keksi syytä vois miettiä että ei minun firma, ottaa tappiot ja vaihtaa semmoiseen mistä näkemys että nousee tai maksaa hyvää osinkoa pitkälle tulevaisuuteen.
- piet
Niin ja eimuutakuin pää vasten rintalastaa ja kohti uusia vastoinkäymisiä, ei näitä kannata jäädä murehtimaan mutta voi analysoida mikä meni pieleen niin seuraavalla kerralla voi tehdä toisenlaisia virheitä. Oppirahat jokainen maksaa sinun kohdallasi vielä hyvin pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577