Kyllä nyt harmittaa. Olen pöntöistä pöntöin!
Pidin holdissa vuoden verran Ramirentia. Lopulta ajattelin, etä kun tuo ei tuosta näy nousevan, niin enköhän laita muutaman 100 kpl myyntiin. Siispä pönttönä myin sen päivän kurssiin 7,12.
Voi RÄHMÄ!!
Ramirent ponkaisikin sitten heti yli 8 euroon (eikä ole yli 7, 5 euronkaan ollut vuoteen) Menetys oli kova. Tappion karvas pala on nyt nieltävänä kun tässä virhearvioinnista oppirahoja makselen.
terveisin,
piensijoittaja-noviisi
Voi rähmä kun rämähti...
2
122
Vastaukset
- piet
Ostettaessasi olit varmaan tutustunut yritykseen ja sen potentiaaliin, mikä siinä muuttui kun et enään uskonut siihen? Pelkkä kurssin seuranta on vähän huono syy myyntipäätökselle. Tietenkin jos kurssi paljon tippuu kannattaa miettiä miksi tippuu ja tuleeko korjaamaan vai jatkuuko alamäki jos ei keksi syytä vois miettiä että ei minun firma, ottaa tappiot ja vaihtaa semmoiseen mistä näkemys että nousee tai maksaa hyvää osinkoa pitkälle tulevaisuuteen.
- piet
Niin ja eimuutakuin pää vasten rintalastaa ja kohti uusia vastoinkäymisiä, ei näitä kannata jäädä murehtimaan mutta voi analysoida mikä meni pieleen niin seuraavalla kerralla voi tehdä toisenlaisia virheitä. Oppirahat jokainen maksaa sinun kohdallasi vielä hyvin pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695