Kyllä nyt harmittaa. Olen pöntöistä pöntöin!
Pidin holdissa vuoden verran Ramirentia. Lopulta ajattelin, etä kun tuo ei tuosta näy nousevan, niin enköhän laita muutaman 100 kpl myyntiin. Siispä pönttönä myin sen päivän kurssiin 7,12.
Voi RÄHMÄ!!
Ramirent ponkaisikin sitten heti yli 8 euroon (eikä ole yli 7, 5 euronkaan ollut vuoteen) Menetys oli kova. Tappion karvas pala on nyt nieltävänä kun tässä virhearvioinnista oppirahoja makselen.
terveisin,
piensijoittaja-noviisi
Voi rähmä kun rämähti...
2
194
Vastaukset 2
- piet
Ostettaessasi olit varmaan tutustunut yritykseen ja sen potentiaaliin, mikä siinä muuttui kun et enään uskonut siihen? Pelkkä kurssin seuranta on vähän huono syy myyntipäätökselle. Tietenkin jos kurssi paljon tippuu kannattaa miettiä miksi tippuu ja tuleeko korjaamaan vai jatkuuko alamäki jos ei keksi syytä vois miettiä että ei minun firma, ottaa tappiot ja vaihtaa semmoiseen mistä näkemys että nousee tai maksaa hyvää osinkoa pitkälle tulevaisuuteen.
- piet
Niin ja eimuutakuin pää vasten rintalastaa ja kohti uusia vastoinkäymisiä, ei näitä kannata jäädä murehtimaan mutta voi analysoida mikä meni pieleen niin seuraavalla kerralla voi tehdä toisenlaisia virheitä. Oppirahat jokainen maksaa sinun kohdallasi vielä hyvin pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.611907Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt261492- 991082
- 45830
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,105470