Markku-pappa huorittelee Tunkkia:

ihan oikea nimitys!

Johanna Mia Mari Tukiainen Multa on rakkaimpani riistetty pois. Ja isä huorittelee ja haukkuu mua ja huutaa täyttä kurkkua, tietyt asiat eivät vaan ole mun vika. Tein jo päätöksen Tukholmassa etten ala lähiomaisiani viemään oikeuteen, vaikka olisin oikeassa. Veri on vettä sakeampaa.

65

3776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkijätär

Johanna: isäsi on tehnyt varmaan kaikkensa saadakseen asianne raiteilleen.Mutta hän on saanut "happoa" silmilleen,eikä enää varmaan jaksa taistella järjestämiäsi ongelmia vastaan. Varsinkin kun hänestä julkisuudessa on jo leivottu hyväksikäyttäjäkin, jota hän varmaankaan ei ole. Luulen että hänen jaksamisensa on lopussa. Hän tuntenee itsensä voimattomaksi,ja vihaiseksi,syystäkin. Kunnioitan häntä että hän on kaikista ilkeyksistä huolimatta jaksanut kannustaaja katsoa perään. Mutta ei sitä kukaan loputtomasti jaksa,ainakaan kun tulos on aina vaan kamalampi. Anna hänen levätä ongelmistasi,ja hoida sotkusi kuten aikuinen ihminen tekee, ennenkuin isäsi sairastuu vaikeasti. Infarkti ei liene kovin kaukana. Anna hänelle rauha!!!!!

• Kikkelheim

Uskovaiset osaavat keskustella sivistyneesti... Eikö ihanan isshkän kannattaisi pyytää seurakunnalta apua, kun tytär on ilmiselvästi demonien riivaama? Liivets öördääjät ajaisivat mielellään pahan hengen pois Tuksusta.

Tukiaiset elävät glamourista elämää.

• Oksettava akka

Että toiakka jaksaa......on kyllä niin narskun tuntomerkit olleet esillä jo pitkään, ettei mistään väliä.

Katsoisi nyt juma lauta peiliin ja joku takoisi järkeä, tohon kuvatukseen.

Juila pois tuosta läheltä. Ei ole vaihtoehtoja. Tunkin kanssa se ratkeaa täysin. Arki tulee sillekin eteen......

Oksettaa.....ja pahasti koko tunkki.

• J.U. Risti

Alkaakohan tonokki Tunkki pehmetä? Yleensä on estoitta haastamassa kenet tahansa oikeuteen, vaikka syy olisi lähinnä itsessään.

• Älä Varasta

Raamatussa sanotaan "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" ..

Tämä kohta on jäänyt Tuksulla lukematta kymmenestä käskystä.

• älä tee huorin

On tainnut muutama muukin jäädä väliin.

• kuudes kehotus

Eipä tuo ole muistanut sitä huorintekokieltoakaan!

• pankrott

Kuulema on vuosien vuokrat maksamatta jollaksessakin.
      Ei mikään ihme jos iskäkin jo alkaa nimitellä
      Ja mikä pahinta kolhi rättisitikkaa joka on sentään isukin silmäterä.

• auto on auto

taitaa tuksun isä olla ihan normi iskä.
      Ei väliä jos vuokrat maksamatta.
      Ei väliä jos tytärtä potkitaan.
      Mutta suuttuu heti jos rättisitikkaa kohtelee kaltoin.silloin palaa pinna.

• Anne-mari

Kuulkaa kun siellä on takana vuosien kärhämät. Vanhemmat eivät olisi halunneet minkäänlaista julkisuutta, vasten tahtoaan joutuivat seiskan pyynnöstä tulemaan Tuksun ja Arton häihinkin. Turha kyseenalaistaa, tiedän. Johanna typerillä toimillaan ja kirjoituksillaan julkisuuteen, on kiristänyt perheen sisäisiä suhteita äärimmilleen. Vanhemmat tietävät missä mennään, suomessa olevat ystävät ja sukulaiset ovat pitäneet ajan tasalla. Tilanne on surkea, eikä sille mitään voi. Toivottavasti istuminen vankilassa katkaisee kierteen.

• niimutku

Vasten tahtoaan, mutta kai nyt sentään vapaaehtoisesti.

• Anne-mari
        niimutku kirjoitti:

Vasten tahtoaan, mutta kai nyt sentään vapaaehtoisesti.

Kyllä, vapaaehtoisesti Johannan takia, halusivat olla hänelle mieliksi ja seiskahan ne juhlat maksoi. Ja myös Johanna tienasi siitä.

• karma tulloo
        Anne-mari kirjoitti:

Kyllä, vapaaehtoisesti Johannan takia, halusivat olla hänelle mieliksi ja seiskahan ne juhlat maksoi. Ja myös Johanna tienasi siitä.

haahaaa, eipä siit montaa vuotta ole, kun tuksu hehkutti mediassa ihanaa perhettään, tais olla vaan isukin ja äippäsen lepyttelyy vaan. Ihan hyvä et totuus tulee esiin tässäkin asiassa. voe voe miten totta on toi tuksun hokema karma.

• ???
        Anne-mari kirjoitti:

Rahat on taidettu jo ryypätä?

• Ruska on p*askaa

Onko kukaan miettinyt mitä tapahtuu, jos/ kun vanhemmat todella myyvät jollasholvin? Mihin tyttäret menee, millä elää? Albertilla ei ole sähköä, suomen talvi on kylmä...Ottaisitko sinä heidät luoksesi asumaan? Minä en.

• maalaisromanttinen

Olisiko se Varkauden kesämökki talviasuttava?

• Jollaksen ravustaja

Eipä ole minun murheeni, joten en mokomalla päätäni vaivaa. Kaksi aikuista naista saa luvan ratkaista ongelmansa itse.

• keskuslämmitys
        maalaisromanttinen kirjoitti:

Olisiko se Varkauden kesämökki talviasuttava?

Nimim."Ruska on pa*kaa":
        Helsingissä niin kuin kaupungeissa yleensäkin huoneistot lämpiävät keskuslämmityksellä.
        Sillä, onko Albertinkadun sähköt suljettu (laskut maksamatta) ei ole mitään merkitystä huoneiston lämpötilaan.

Voi elämän kevät näitä Einsteineja, jotka tänne näitä "aikuismaisia" tekstejään kirjoittelevat.
        Taitaa olla tolla em. mainitulla nimim. vielä korvantaustat märät....

• turvapaikka1

Mun luo voi tulla koirineenkin. Meillä vaan ei käytetä yhtään alkoholia eikä muita mömmöjä, joten saattaa olla ettei viihdy. Ruaanvalmistus, tiskit, pyykit, siivoukset, koirien pissitykset ja muut hommat on jaettu vuoroihin ja niitä noudatetaan tai ulos.

• turvapaikka 2

Meillä on vanha maalaistalo, sähköt toimii, vessa ei, eikä vettä tuu mistään hanoista. Sinne vaan. Puuhella löytyy ja leivinuuni. Talo haisoo kyllä ummehtuneelle, ei taitas glamourleideille kelvata. Ai niin vintillä löytyy anopin iso ovaalinmuotoinen peili, joka vääristää, heh heh.

• lääkerikkomus

Varmaan iskä houkuteltiin tuomaan lääkkeitäkin ulkomailta, kun tyttäret niin vaati?

• Rouva Näätä

Hei JOTAIN ROTIA NYTTEN näihin juttuihinne täällä. Tuksun muu perhe ovat YKSITYISHENKILÖITÄ! Jättäkää heidät rauhaan! Jollette halua seuraamuksia, teistä voidaan tehdä RIKOSILMOITUS!!!!!! ONKO kivaa olla sitten oikeudessa omalla naamallaan???? Nuo on kunnianloukkauksia.

• Papan nappikauppa

Voi juku. Myös tolkuton caps lockin ja huutomerkkien käyttö on loukkaavaa. Eipä yksityisyytensä estänyt heitä tunkemasta Seiskaan ym. Ilmoituksia voi rustailla kuka vaan sydämensä pohjasta, ne eivät vaan välttämättä johda mihinkään.

• oikein :)

Rouva Näätä kirjoittaa oikein. Eikä ole muutenkaan ihan asiallista vetää tuksun perhettä näihin kirjoituksiin. JOHANNA on itse halunnut julkisuuteen ja vain pönkittää tuota kielteistä julkisuus kuvaa, mutta hänen perheensä ei ole sitä halunnut. Keskustellaan siis vaan näistä julkimo siskosksista JOHANNASTA JA JULIASTA :)

• muratin kerääjä

Todellista, sydäntä tyydyttävää rakkautta ihmisen ei voi löytää keneltäkään toiselta
      ihmiseltä. Kenenkään rakkaus ei riitä sydämemme suunnattomaan ikävään, joka on itse asiassa muistutus siitä, että ihminen on erossa kaiken rakkauden lähteestä, elävästä Jumalasta. Vain Jumalan rakkaus kykenee tyydyttämään ihmisen mittaamattoman janon.Jeesuksen ja samarialaisen naisen kohtaaminen Sykarin kaivolla osoittaa, että tämän päivän janoisten ihmisten yritykset löytää vastausta kaipuuseensa toisaalta aistillisenrakkauden tyydyttämisestä ja toisaalta uususkonnollisesta etsinnästä eivät ole uusia. Mutta ennen kaikkea tuo kohtaaminen kertoo meille, missä ja miten vastaus tuohon janoon on tänäänkin löydettävissä.
      Turvaa elämäsi Jeesukseen.

• vapaa Kristuksessa

Totta "muraatin kerääjä", olisiko tuota voinut paremmin kirjoittaakkaan. Meidän toivomme ja autuutemme on elävässä Jumalassa ja Hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Vain Hän voi tyydyttää rakkauden kaipuumme. Vain Hänessä olemme todella vapaita ja voimme täysillä nauttia tästä elämästä ja sen kauneudesta. Siihen ei kuulu haureellinen elämä eikä juopottelu yms irstailu.

Suosittelen elämää Jeesuksen seurassa jokaiselle...kannattaa kokeilla, se ei maksa mitään :)

• Jessen lakisääteiset

Milloin Jeesus saa lomaa Tukiaisten toilailujen anteeksiantamiselta?

• insestinen perhe?

".. tietyt asiat eivät vaan ole mun vika. Tein jo päätöksen Tukholmassa etten ala lähiomaisiani viemään oikeuteen, vaikka olisin oikeassa."

Vihjaako Tuksu, tuossa, että huhut insestisestä lapsuudesta saattaisivat sittenkin olla totta?

• Tii Mari

Ei vihjaa. Luulen uumoilevani mitä jouluna tapahtui. Tuksu joka pv kännissä/sekaisin, äiti koitti saada holttia, Tuksulta paloi päreet ja kävi äidin kimppuun. Iskä meni väliin ja silloin alkoi kunnon tappelu. Joku kävi paikkuuttamassa haavojaan lasareetissa. Tähän Jasmina viittasi avoimella kirjeellä Tuksun fc:ssa." Iljettävin, kauhein temppu mitä ikinä teit" Mikä ihmistä vaivaa, kun käy omien vanhempiensa kimppuun? Sentään vanhemmat elättävät täysin ja tuollaista saa kiitokseksi, haukkujen lisäksi.

• puutarha Stondis ;)
        Tii Mari kirjoitti:

Ei vihjaa. Luulen uumoilevani mitä jouluna tapahtui. Tuksu joka pv kännissä/sekaisin, äiti koitti saada holttia, Tuksulta paloi päreet ja kävi äidin kimppuun. Iskä meni väliin ja silloin alkoi kunnon tappelu. Joku kävi paikkuuttamassa haavojaan lasareetissa. Tähän Jasmina viittasi avoimella kirjeellä Tuksun fc:ssa." Iljettävin, kauhein temppu mitä ikinä teit" Mikä ihmistä vaivaa, kun käy omien vanhempiensa kimppuun? Sentään vanhemmat elättävät täysin ja tuollaista saa kiitokseksi, haukkujen lisäksi.

Oletko Tii Mari Anne-mari, joka täs ketjussa kirjoitti asiallista asiaa? Oletko ex dollukkatanssija? Taitaa olla sisäpiiritietoa vai? No kuhan kysyn.

• seuraa haetaan
      • Papan silmäterä

Onpa siinä huoralla harhaanjohtavaa markkinointia, kun nykykuntoaan katsoo.

• Identtiset kaksoset

Identtiset kaksoset.

Markku Tukiainen blondiperuukki päässään ja Johanna poseeraavat Maijami Peach-kyltin edessä:

http://aijaa.com/TDXail

• nbjhjun

No niinhän ne on kuin kaksi marjaa :)

• Ruskaa sakeampaa

Voiko tästä jotain päätellä? Tuksu totesi Facebookissa 14.8. näin:

”Multa on rakkaimpani riistetty pois. Ja isä huo-rittelee ja haukkuu mua ja huutaa täyttä kurkkua, tietyt asiat eivät vaan ole mun vika. Tein jo päätöksen Tukholmassa etten ala lähiomaisiani viemään oikeuteen, vaikka olisin oikeassa. Veri on vettä sakeampaa.”

• CirkusTuksu

Joopa, taitaa olla joko näin: Pappa-murattia vitu*taa kun Tunkki laski paskaset pikkarinsa alas mannelle ja pilas papan apajat, tai sitten se tosissaan alkaa saamaan tarpeekseen tän hullun touhuista.
      Ei mahda olla kovin kivaa saapua kotosuomeen lomille kun kaikki nauraa huutonaurua hänen aikuiselle (ainakin iältään ja kooltaan) tyttärelleen.
      Vaan ittepähän rahtaa nappeja epsanjasta tytteleille jotta ei kerkiä neuvostosuomen harmaa ankeus Ohukaista ja Paksukaista kovasti kiusaamaan.
      Jokohan papparainen on tullin seurantalistalla?
      vai lähetteleekö pieniä paketteja sopiviin osoitteisiin..

• Unelmaperhe

Olen kuullut luotettavalta taholta (Hevosmiesten tietotoimisto), että Tukiaiset olisivat hakemassa eroa.

• Laardineliö

No ei olisi ihme, sentää asuneet tovin eri maissakin jo.

• niimpänii

Sillä perusteella ainakin Jollashovin myynti olisi perusteltua, varmasti lapsetkin ymmärtäisivät eivätkä alkaisi meuhkaamaan.

• 9op9p98p876

Onko Pappamuratin pituus jotain 145?

• Kielo Kukkainen

Eiku leveys.

• raili epäselvä

Voi tätä sirkusta, ei tiiä pitäiskö itkiä vai nauraa. Tuksu epäonnistui pahasti julkisuudessa, no yrittänyttä ei laiteta. Tulin-näin ja koitin, vaan eipä onnannut. On muuten nykyään ihan ku isänsä,Tuksun oma tukka on harva ja vaan 5cm pitkä. Ei mulla muuta,lähen kaupungille käppäileen.

• Johanna Tukiainen

jollas jollas on pillerit ja skumppa pollas,huojuu keinuu huojuu keinuu

• outolintu*

Epäilen vahvasti Isän h-sanan käyttöä muuten kuin äkkipikaistuksissaan kun pinna paloi. Jos se olisi kirjoitettu, täällä olisi jo monesti tekstistä kuva.
      Johanna tankki, kuvittelee saavansa lohdutusta ruskaa ja puoltoja vajotessaan kertomaan tuonkin asian.

• ksishghdi

Kuvittelisin isssshän tekstin (lausuttuna/huudettuna) menevän jotakuinkin seuraavasti.
        "Taas oot sit päässy oikeen lehtien sivuille!!!!!!!! On se prkle, ettei aikuinen nainen osaa hoitaa MITÄÄN asiaa!!!!!!!!!!! Siellä se mun autoni nyt on ties kenen jäljiltä ja ties missä ja sinä se vaan HUORAAT mustilaisten kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!"

Että näin....
        Ei, siis välttämättä ole huoritellut, mutta tuksun "äly" käänsi asian näin.

(paikkansahan tuo pitäisi)

• no kuka niistä tiet

Silti niin sexynkuvan tuksusta olivat hälle synttärilahjaksi kehystäneet? Jos se olikin lemmittelynimimittelyä?

• 9730

Tuksu itse vanhoihin lahjapapereihin käärinyt ties mitä ja itse kuvansa hääkehyksiin asentanut....
        Vanhat serpentiinitkin lojui vielä lattialla.
        JOS olisivat edes käyneet Laajollaksessa niin NAISENA olen 100% varma, ettei olisi mamma voinut olla edes niitä siivoamatta....

• senkin takkutukka
        9730 kirjoitti:

Tuksu itse vanhoihin lahjapapereihin käärinyt ties mitä ja itse kuvansa hääkehyksiin asentanut....
        Vanhat serpentiinitkin lojui vielä lattialla.
        JOS olisivat edes käyneet Laajollaksessa niin NAISENA olen 100% varma, ettei olisi mamma voinut olla edes niitä siivoamatta....

Se valokuva, kehyksineen ON nähty kuvissa vai oliko videolla, mutta se on Tuksun oma kuva ja kehys, ei mikään lahja. Se on nähty Tuksun makkarin hyllyllä ja olkkarin hyllyllä myös. Jollaksessa EI ole käynyt KUKAAN. Tuksukin pakoili poliisiako? ja loisi muitten nurkissa. Jarnan lähdettyä oli pakko sauma mennä jollakseen. Näin on!

• Riemuruutana
        senkin takkutukka kirjoitti:

Se valokuva, kehyksineen ON nähty kuvissa vai oliko videolla, mutta se on Tuksun oma kuva ja kehys, ei mikään lahja. Se on nähty Tuksun makkarin hyllyllä ja olkkarin hyllyllä myös. Jollaksessa EI ole käynyt KUKAAN. Tuksukin pakoili poliisiako? ja loisi muitten nurkissa. Jarnan lähdettyä oli pakko sauma mennä jollakseen. Näin on!

Tässä on meillä reimun syksy edessämme, kun ruska-aika taas puhkeaa loistoonsa!

• huh sentään!

Tää perhe on kyllä outo!

• Laardineliö

No niin on! Voisi ihan laula: heeelvetin hyvin meneee...

• On se niin jotta ei 7-lehteä oo tarvinnu ostaa ku kaikki paska tulee jo netistä "tukiaisista" lehteä en osta sittenkään ku siinä on vaan yli mitoittettuja ihmisistä,kaikki liioteltuja ja sensaatio hakuisia. Eikö lehdellä ole muuta kuin Nykänen ja Tukiainen ,aika köyhää.

• että sellasta nyt...

Mä en osta yhtäkään lehteä jossa mainitaan Matti Nykänen. Siinä on kans yx niin säälittävä tapaus mieheksi ettei oo tosikaan...vaikka tosi onkin :)
        Olkoonkin mikä tahansa kansallis sankari OLLUT, mutta tehny itestään täys pellen. Sitä se on kun pitää julkisuudessa pysyä millä keinoin tahansa ettei tarvii oikeisiin töihin mennä...

Menis yhteen nää Matti ja Johanna...siinä olis vakka kantensa valinnut :)

• hohhoijaa

Mitkähän asiat mahtaa olla Johannan vikaa...lukemieni juttujen perusteella, ei mitkään. Kaikki on jonkun muun syytä :) No, eihän se ehkä ole kovin fiksua huoritella omaa lastaan, mutta, joskus jonkun vaan täytyy sanoa asia suoraan...mutta sehän ei mene glamour prinsessan päähän, koska hän ei ole koskaan vielä ollut mihinkään syyllinen... *huoh*

• Aikamoinen sakki

Markku-papan uusimmat FB-kuvat kertovat nekin jotakin. Eikä paljastuskirjakaan "perheenjäsenestä" kovin tervettä kuvaa anna. Eikö tuo tuomittukin lääkerikkomuksista hiljan? Mikä perhe..Ja äiti potee samaa rinsessasyndroomaa minkä on tyttäriinsäkin tartuttanut.

• jhuhjn

Mistä sen paljastuskirjan kirjoittaja tietää mitään OIKEESTI tukiaisen vanhemmista ja näitten, tuksun ja Jullen, lapsuudesta että mitä se on ollut ja mitä ei. Tuskin nekään ihmiset jotka haastatteluja on antaneet tietää mitään mitä oikeesti on taphatunut tai ei ole.

• Isän sana on laki

Mua on opetettu nuorna, että isän sana on laki ja se pitää uskoa, kun isä niin sanoo.

Eli tässä tapauksessa mun on uskottava isän sanaa, eli Johanna on horatsu, koska isä niin sanoo.

• hjyvää joulua vaan

Onnellinen perhe? Joululaulu: villiä melskettä, helinää helskettä pienten tonttujen...kuvaa oikein hyvin :)

• (DD)

tiukujen

• Marrku rules
    • säälipisteitähän

Jossu hakee joka asiassa, kuten nyt isin ja äitin haukkumisissa kun hän on aina oikeassa, kuten NARSISTIT ovat ja olettavat olevansa...!
      Never...

Ja jos ei isi eikä äiti enää maksa "niitä korkeita vuokria Takilatieltä" ja joudutaankin itse maksamaan ne ellei muuteta pois sieltä...

Kaikkihan on heidän syytään ja Suomi-näätien ja Jasminen ja Julian ja työnantajien, kun hänellä menee asiat pieleen!

Muut tekee ja saa syyt niskoilleen, ei toki Prinsessa Johanna, ole tehnyt mitään väärää koskaan, eikä Julia, vain näädät aiheuttaa heille tuskat jneee....kakki menetykset....ns. miesmaailmassa kuin rahansaannissakin-ko?...

• kokemusta on

Alkaa jo ottaan päähän noi papan nappikauppa höpinät. Kyseessä on ollut epäselvyyksiä reseptien kanssa. Toki pappa tuo lääkkeitä mukanaan sen verta, kun tarvitsee pidemmälläkin oleskelulla. Ei siinä paljon tarvita, kun tulli puuttuu.Unohtunut repsu riittää.

• e-resepti

Ihan vaan mielenkiinnosta: kun viimeksi kävin lääkärissä, sain e-reseptin jolla lääkkeet noudetaan apteekista Kela-korttia näyttämällä. Mitään paperista proopuskaa ei resepteistä enää saa. Näin ainakin Helsingissä HUSsissa.

Mitäs sitten tullissa esittelet?

• Papan nappikauppa

Hyvä, jos risoo.

• Lapseni, olet sairas

Markku-isän vastauskommentti 5.9. johonkin Tuksun tekemään tölväisyyn:

”Olethan sinäkin lihava. Otata vaan vatsamakkarasta kiinni, niin ei tarvitse taulukoita. Lopeta Johanna, ei tuo johda mihinkään. Olet selvästi kykenemätön näkemään edes itseäsi, puhumattakaan, että ymmärtäisit, mitä olet tehnyt. Hae apua, sinä olet sairas ihminen. Sinulle nauretaan kun häpäiset itseäsi ja elät kuvitelmissasi. Ensimmäinen askel on tunnustaa omat virheensä. Noin vihainen ja katkera ihminen ei voi hyvin."

Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Oma-isani-hakkuu-minua/1016653

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27