elikkä meidän nuori on saannut nyt useita kohtauksia tajuttomuus kohtauksia joille ei olla löydetty syytä :( ei pitäs olla epilepsiaa ei kasvainta päässä , pää on ollu kipeä aina ennen kohtausta ja tajuttomuus kestää 5-20min jopa silloin hän ei kuulemma reagoi mihinkään ei esim kipuun tai vastaavaan ! Ei kourista hänen pitäs nyt tämän vuoden jälkeen valmistua kokisi onko teistä epilepsiaa sairastavista kukaan tällaisella alalla ? Ja vielä hän ei näyttäisi kestävän yhtään stressiä silloin tulee herkästi kova pään särky ja kohtaus aina ei tule tätä kohtausta vaan tulee kova päänsärky hänellä on todettu migreeni ja siehen on nyt esto lääke ja sen jälkeen ei yhtään kohtausta ole ollut eikä kovaa pään särkyä ! Tietääkö kukaan mitään muuta sairautta missä menee taju muuta ei ole epilepsiaa ! Minulla itsellä on myös vähän samalaisia kohtauksia mutta osa on kestännyt paljon pitempään ja lakeen olen sekava ! Ja mulla liittyy voimakas verenpaineen heitelyä tähän minulla ei myös syytä löydetty :( ja nyt kun olemme muutaneet tänne kauas lappiin emme enää ole ees soitaneet ambulanssia vaan olemme antaneet asian olla . mutta minua huoletttaa tuo meidän nuori hän on nyt -19vuotias tyttö ja kaipaisi kyllä apua ja syyn näille kohtauksille että saisi oikean hoidon ja mahdollisesti voisi jatkaa elämää ilman näitä kun oikea hoito löydetään , kunhan ensin tiedetään mitä hän sairastaa .
Tajuuttomuus kohtaukseut joille ei löydy syytä .
tytär ja tytären äiti
1
255
Vastaukset
- epinen25
Ei sovi kokin homma, siinähän ollaan tekemisissä kuumien ruokien, terävien veitsien ym. kanssa.
Ei epilepsia aina tule testeissä/kokeissa esille. Mitä kaikkia tutkimuksia on tehty? Normaaliahan nuo tajuttomuuskohtaukset eivät ole ja vaativat lisätutkimuksia. Onko edes kokeiltu epilepsialäkitystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1559839Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi28331Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307956Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2607482Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875957Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535752Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944831Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143337Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541434