Tajuuttomuus kohtaukseut joille ei löydy syytä .

tytär ja tytären äiti

elikkä meidän nuori on saannut nyt useita kohtauksia tajuttomuus kohtauksia joille ei olla löydetty syytä :( ei pitäs olla epilepsiaa ei kasvainta päässä , pää on ollu kipeä aina ennen kohtausta ja tajuttomuus kestää 5-20min jopa silloin hän ei kuulemma reagoi mihinkään ei esim kipuun tai vastaavaan ! Ei kourista hänen pitäs nyt tämän vuoden jälkeen valmistua kokisi onko teistä epilepsiaa sairastavista kukaan tällaisella alalla ? Ja vielä hän ei näyttäisi kestävän yhtään stressiä silloin tulee herkästi kova pään särky ja kohtaus aina ei tule tätä kohtausta vaan tulee kova päänsärky hänellä on todettu migreeni ja siehen on nyt esto lääke ja sen jälkeen ei yhtään kohtausta ole ollut eikä kovaa pään särkyä ! Tietääkö kukaan mitään muuta sairautta missä menee taju muuta ei ole epilepsiaa ! Minulla itsellä on myös vähän samalaisia kohtauksia mutta osa on kestännyt paljon pitempään ja lakeen olen sekava ! Ja mulla liittyy voimakas verenpaineen heitelyä tähän minulla ei myös syytä löydetty :( ja nyt kun olemme muutaneet tänne kauas lappiin emme enää ole ees soitaneet ambulanssia vaan olemme antaneet asian olla . mutta minua huoletttaa tuo meidän nuori hän on nyt -19vuotias tyttö ja kaipaisi kyllä apua ja syyn näille kohtauksille että saisi oikean hoidon ja mahdollisesti voisi jatkaa elämää ilman näitä kun oikea hoito löydetään , kunhan ensin tiedetään mitä hän sairastaa .

1

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epinen25

Ei sovi kokin homma, siinähän ollaan tekemisissä kuumien ruokien, terävien veitsien ym. kanssa.

Ei epilepsia aina tule testeissä/kokeissa esille. Mitä kaikkia tutkimuksia on tehty? Normaaliahan nuo tajuttomuuskohtaukset eivät ole ja vaativat lisätutkimuksia. Onko edes kokeiltu epilepsialäkitystä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4591
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3522
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      64
      2893
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2841
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2684
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1923
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe