Eli saimme Yli 12viikkoisen kissanpennun joka ei ollut saannut yhtään matokuuria miten mota kuuria nyt pitäs antaa ja kuinka tiheästi ? Kyselee tietämätön :( nyt olen yhden mato kuurin antannut sille painon mukaan tietysti kissa on sisä kissa . kun asumme taajama alueella ja tässä on kissan vihaajia ja lakikin kieltää sen yksin päästämisen ulos .
Vastaukset 3
- 16+3
Itse olisin madottanut vasta syksymmällä kun tulee kylmä. Jos kissa ei osoita oireita niin en madottaisi. Yksi mahdollisuus on myös viedä kakka näyte eläinlääkäriin josta voidaan sitten todeta onko kissalla matoja vai ei niin ei tarvitse turhaa madottaa. Madotus on stressi kropalle joten en sitä huvin vuoksi tekisi.
Mutta hyvä ettet päästä kissaa ulos yksinään!- madot ne kuriin pitääsa
Kiitos vastauksesta :)
- voitto
Normisti kissa madotetaan keväällä ja syksyllä ja ennen rokotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492423Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!42911- 117909
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73783Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777- 71591