Maanantaina olisi lähtö Egyptiin Punaisen meren rannalle. Matkakohde on n. 30 kilometrin päässä Hurghadasta. Olemme soittaneet Finnmatkoille tänään 2 kertaa ja pyytäneet lomakohteen vaihtamista. Ehdotimme vielä, että vaihtoehtoinen kohde voi olla halvempi kuin nykyinen. Vaihto ei kuitenkaan onnistu, sillä Punaisen meren rannalla on kuulemma vielä turvallista. Faktahan on kuitenkin se, ettei kukaan tervejärkinen sinne tässä tilanteessa lähde. Venäjäkin on jo kehoittanut välttämään kaikkea matkustamista Egyptiin, miksei Suomi? Matkan luonne on kuitenkin jo merkittävästi muuttunut, sillä matkan kylkeen luvattuja retkiä on karsittu ja loma tulee suurimmalta osin viettää hotellin uima-altaalla. Olen hyvin pettynyt Finnmatkoihin enkä ymmärrä mitä he voittavat lähettämällä koneellisen ihmisiä sotatantereelle. Rahan tuoksu nenässä vaarantavat asiakkaidensa turvallisuuden.
Finnmatkat eivät välitä turvallisuudesta
3
364
Vastaukset
- Välittäähän
Finnmatkat toimii ulkoministeriön tiedotteiden mukaisesti: Punaisenmeren alue ei ole matkustuskiellossa. Sotatantere on aika vahva ilmaisu, media näyttää kuvia ja videoklippejä Kairosta ja liittää ne Hurghadaan liittyviin uutisiin. Tapaahtuuhan Suomessakin kaikenlaista, miten kummassa me uskalletaan elää rakkaassa kotimaassamme?
Tilanne on muuttunut.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288590272695.html- ahha1
Matkustussuositus koskee KOKO Egyptiä, myös Punaisen Meren kohteita.
"Suosittelemme välttämään tarpeetonta matkustamista Egyptiin. Suositus koskee myös Punaisen meren lomakeskuksia" / matkustustiedote tänään 150813
http://www.finland.org.eg/public/default.aspx?contentid=68812&culture=fi-FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857